quote:
Onwetende schepsels.quote:
Konjo bu mama swaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die meer dan alleen MW3, Fifa 12, Forza 4 en GTA IV spelen.
Battlefield 3 mangquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je je eigen kleur weleens gezien poeplapquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Man eet coke uit kont en sterft
Familie van je?
Is dat niet te traag en tactisch? Ik wil als een kip zonder kop door levens rennen en m'n gun sprayenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Battlefield 3 mang
Ga spelen, ik was ook geen fan. Maar damn hard overtuigd, harde shooter
Vaseline_, de enige neger die ik ooit ben tegengekomen die iets tegen negers heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je je eigen kleur weleens gezien poeplap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg manquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Battlefield 3 mang
Ga spelen, ik was ook geen fan. Maar damn hard overtuigd, harde shooter
Het is net als COD maar dan net wat anders, wel leukerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat niet te traag en tactisch? Ik wil als een kip zonder kop door levens rennen en m'n gun sprayen.
[..]
Vaseline_, de enige neger die ik ooit ben tegengekomen die iets tegen negers heeft.
Zeker nooit Surinamers ontmoet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaseline_, de enige neger die ik ooit ben tegengekomen die iets tegen negers heeft.
Ik hou nu iets minder van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg manAls iets kut speelt is het battlefield. Oke, het ziet er geweldig uit, en dat je in tanks kan rijden en kan vliegen is een pluspunt maar dat spel speelt zo houterig. Als ik 3 enemies tegenkom knal ik ze in mw3 zo af. Bij battlefield kan ik er met geluk 1 raken
Je vergeet Saints Rowquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat niet te traag en tactisch? Ik wil als een kip zonder kop door levens rennen en m'n gun sprayen.
[..]
Vaseline_, de enige neger die ik ooit ben tegengekomen die iets tegen negers heeft.Klopt ja, een stuk tactischer, teamwork is key.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-1 voor Tliquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg manAls iets kut speelt is het battlefield. Oke, het ziet er geweldig uit, en dat je in tanks kan rijden en kan vliegen is een pluspunt maar dat spel speelt zo houterig. Als ik 3 enemies tegenkom knal ik ze in mw3 zo af. Bij battlefield kan ik er met geluk 1 raken
Ik heb niks tegen negers, wel tegen jou op dit momentquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk. DNP staat voor don nengre partij toch.
En goeie, A_F.
? Je praat antilliaans > bolletjesslikkers > ik zeg 'familie van je' @ dat filmpje? That's all chick, damnquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers, wel tegen jou op dit moment
Ik ben de Amsterdamse brabo-neger, je weetquote:
Je bent hoogstens een Oreo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
? Je praat anti > bolletjesslikkes > ik zeg 'familie van je'? That's all chick, damn.
[..]
Ik ben de Amsterdamse brabo-neger, je weet.
Game jij ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Moeders die je storen tijdens het gamen.. -10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |