SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
fipo* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
inb4 uggs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb in ieder geval wel warme schoenen![]()
Tijd om haar met 'de meiden' te verrassen en hier pics te plaatsenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Ahw Mais.Trek je het allemaal nog wel een beetje zo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Ahw Mais.Trek je het allemaal nog wel een beetje zo?
ja op zich ging het zelfs beter toen ik met de volgende ronde begon zeg maar
afgelopen vrijdag, maar nu komt dus ook langzaam steeds dichterbij dat het allemaal fulltime moet en word ik denk ik gewoon wat kritischer
M'n gezicht moet gewoon wat meer opgevuld zijn, dat duurt zo'n 3 tot 6 maanden voor dat een beetje lekker loopt, dus het is weer.. wachten![]()
niet van mijquote:
Ze lijken er een mini beetje op maar ze zijn t niet, wel gevoerd met van dat witte wol, wittenie
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
niet van mij
Ze lijken er een mini beetje op maar ze zijn t niet, wel gevoerd met van dat witte wol, wittenie
zit tevens C64 " beats " te maken.![]()
Pindakaas.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Mondriaan
Zo grappig, in die groep, De Stijl, gingen ze ruzien omdat Mondriaan vond dat rechte lijnen de ultieme beeldentaaldinges was, en Theo (hoe heet ie ook alweer?) vond dat het schuine moesten zijn en toen gingen ze uit elkaar![]()
Klinkt erg spannend allemaal, vind het heel knap van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja op zich ging het zelfs beter toen ik met de volgende ronde begon zeg maar
afgelopen vrijdag, maar nu komt dus ook langzaam steeds dichterbij dat het allemaal fulltime moet en word ik denk ik gewoon wat kritischer
M'n gezicht moet gewoon wat meer opgevuld zijn, dat duurt zo'n 3 tot 6 maanden voor dat een beetje lekker loopt, dus het is weer.. wachten
All good things are wild and free.![]()
Theosofie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Maisnon het volgende:
Mondriaan
Zo grappig, in die groep, De Stijl, gingen ze ruzien omdat Mondriaan vond dat rechte lijnen de ultieme beeldentaaldinges was, en Theo (hoe heet ie ook alweer?) vond dat het schuine moesten zijn en toen gingen ze uit elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |