Uit de magnetron? Da's inderdaad klachtwaardigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is erg naar inderdaadal heb ik dat nóg liever dan van die vistenten die het presteren slappe bleke en slijmerige kibbeling op tafel te zetten
Is zelfs eentje in de stad die me kibbeling uit de magnetron voorschotelde
Ligt er dus maar net aan waar je je kibbeling weghaalt
Die zalm van de Lidl is ook wel lekker op broodquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De haringen zijn tegenwoordig 'gewone haringsch
Had laatst nog wel een halve kilo verse zalm, dat was baas
Zalm is sowieso baas, jammer dat het zo duur is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De haringen zijn tegenwoordig 'gewone haringsch
Had laatst nog wel een halve kilo verse zalm, dat was baas
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
vis doet me denken aan ongewassen kutjes!
Naar vis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
en vooral gerotte maandverband.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
en vooral gerotte maandverband.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
Nu nog een topic maken over schimmelkaas.
Doe niet zo baggeren manquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
en dan halen we de kaaslullen erbij.
Om kibbeling, kroketten, frikadellen etc.. nu als afval te verkopen gaat ook niet echt lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Kibbeling .... dat mensen zoiets vis noemen
Ik ben van alle vissen ook geen fan van kibbeling, maar het is wel degelijk vis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Kibbeling .... dat mensen zoiets vis noemen
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ts is skeere kkzemmel boemel no money mi papi whaha je gaat geskot worden niet genoeg floes hebben voor vis
HAHA GOEDEN GARP MISSCHIEN MET JE BIJ DE TELEVEE SOLLIESITEREN OFZO VOOR EEN GRAPPIG PROGRAMMA LAS IK HOU VAN HOLLAND NOU GROETJESquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Life2.0 het volgende:
Duurzame vis is een hoax, als je het eet is het dood, kapot, stuk, weg.
hehehe ik hou van holland een grappig programmaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HAHA GOEDEN GARP MISSCHIEN MET JE BIJ DE TELEVEE SOLLIESITEREN OFZO VOOR EEN GRAPPIG PROGRAMMA LAS IK HOU VAN HOLLAND NOU GROETJES
sorry, maar wat staat hier¿ Ik spreek geen Neger.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ts is skeere kkzemmel boemel no money mi papi whaha je gaat geskot worden niet genoeg floes hebben voor vis
wat is Neger ¿quote:Op woensdag 21 december 2011 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
sorry, maar wat staat hier¿ Ik spreek geen Neger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |