Cursief en vet zoals in het origineel, maar hetgeen waar reclame voor wordt gemaakt heb ik even door (..) vervangen om het geen extra aandacht te geven.quote:Geachte heer Igen,
U heeft in het verleden besteld bij bol.com. U bent echter niet geabonneerd op de nieuwsbrief. Hierdoor konden wij u helaas niet op de hoogte stellen van de (..) actie op ons assortiment. Heel handig als u op de korte termijn nog op zoke bent naar een cadeau voor uzelf of een ander.
Profiteer dus nu en ga vandaag nog naar onze site. De (...) actie loopt tot en met 22 december 2011*.
Populaire artikelen die u op een werkdag voor 22.30 uur bestelt, worden de volgende dag al bezorgd!
Fijne feestdagen,
Met vriendelijke groeten,
Bol.com
* [actie] is geldig bij besteding van minimaal ¤ 20,-. Geldt op alle artikelen m.u.v. 2ehands artikelen, bol.com fotoservice en artikelen van bol.com partners. Bezorging in Nederland of België.
P.S. Wilt u in de toekomst vaker in aanmerking komen voor kortingen op bezorgen of persoonlijke aanbiedingen dan kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief op www.bol.com via uw account [rechtsbovenin] -> inloggen -> instellingen [rechtsonderin] -> nieuwsbrieven -> voorkeuren wijzigen. Daar zet u een vinkje bij `Acties en voordelen' (en eventueel andere onderwerpen waarover u een nieuwsbrief wilt ontvangen). Zo mist u nooit meer een actie!
Het is geen mail. Dat is het punt: spam per mail mag niet, dus stoppen ze het tegenwoordig blijkbaar op papier in je brievenbus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:17 schreef pl4kkie het volgende:
Jankbal. Dan negeer je dat mailtje toch gewoon.
Tevens lief dagboek topic.
Daar hebben ze een oud papier bak voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is geen mail. Dat is het punt: spam per mail mag niet, dus stoppen ze het tegenwoordig blijkbaar op papier in je brievenbus.
Ja, ik ga ook hier klagen als ik een klacht heb over iets compleet anders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is geen mail. Dat is het punt: spam per mail mag niet, dus stoppen ze het tegenwoordig blijkbaar op papier in je brievenbus.
Er zijn allerlei regels ja, maar reclame per post van bedrijven waar je ooit wat hebt gekocht valt buiten al die regels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef kovenant het volgende:
slechte zaak van bol.com dat ze toch een nieuwebrief uitsturen terwijl je dat niet wilt.
zijn toch aardige regels voor inmiddels dacht ik.
Helemaal correct. Dus:quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Er zijn allerlei regels ja, maar reclame per post van bedrijven waar je ooit wat hebt gekocht valt buiten al die regels.
quote:
quote:op zoke
Gniffel gniffelquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Cryothic het volgende:
En als je echt heel boos bent, stuur je hem ongefrankeerd op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |