Eens. Als jij of ik ordinair zijn krijgen we notes.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Paul het volgende:
Jojoortje moet ingrijpen dit is te ordinair
Ja je krijgt zo een ban.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Paul het volgende:
Jojoortje moet ingrijpen dit is te ordinair
Rustig, komt allemaal goedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb mezelf niet meer in de hand als ik Ajax zie spelen, dan begin ik altijd te schuimbekken
NEEEEEEEEEEEEEEE ik moet nog met een steekwagen al mijn VBL awards ophalenquote:
Hou op schei uit, ik lig dubbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Muto het volgende:
Zijn de ingangen vandaag langer geblokkeerd? 14e minuut is al voorbij
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb mezelf niet meer in de hand als ik Ajax zie spelen, dan begin ik altijd te schuimbekken
quote:
Mensen mochten gwn naar binnenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Muto het volgende:
Zijn de ingangen vandaag langer geblokkeerd? 14e minuut is al voorbij
Kan kloppen, het is immers een schoonmaakmiddelquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb bij alle negatieve dingen op jou gestemdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE ik moet nog met een steekwagen al mijn VBL awards ophalen
Waar zijn ze dan?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb bij alle negatieve dingen op jou gestemd
We gaan toch niet degraderen lekker voor je swaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |