Ze hebben nog 10 minuten voordat ze weg moetenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is net alsof ik naar AZ zit te kijken.
Ohnee, ze zijn nog niet het veld afgestapt.
Erger dan "OEH AH! OEH AH! OEH AH! OEH AH! OEH AH!" wordt het toch niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Dekatria het volgende:
JALALALAA
JALALALAA
HEEEHEEEHEE
TWENTEUH
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger dan "OEH AH! OEH AH! OEH AH! OEH AH! OEH AH!" wordt het toch niet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van deze pot krijg ik honger.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Van zo'n pot krijg je gewoon zin om te snacken man. Er gebeurt gewoon geen reet.
Inderdaad. Dat bataljon LOTR-orcs daar in 410.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Van zo'n pot krijg je gewoon zin om te snacken man. Er gebeurt gewoon geen reet.
Goed idee, ff wat vloeibare verzachting halen voor deze ellendequote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Zeker, maar ik word altijd wel een beetje treurig als Ajax supporters het beginnen in te zetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Wij kunnen 4 zinnen onthouden, en dan zeggen ze dat voetbalsupporters dom zijn.
Ach, beter dat dan dat ze het veld op....quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, maar ik word altijd wel een beetje treurig als Ajax supporters het beginnen in te zetten.
Door beide clubsquote:
Die ligt al omver als je er tegenaan blaast.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand Isaksson even aanvallen, want de wedstrijd verveelt een beetje.
One doesn't simply walk into Mokum!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat bataljon LOTR-orcs daar in 410.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |