Ik vond het ook wel ietsiepietsie vervelend, maar als je al 5 dagen met elkaar optrekt (Wielewaal) is het een stuk gemakkelijker de humor ervan in te zien. Al zijn dit wel wetenswaardigheden die niet in de vakantiekrant zijn verschenen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En dan je lachen maar zien te houden zeker![]()
Ik zou me toch wat lullig voelen, als patiënt zijnde, geloof ik
Nee ik heb alleen Cat, Elisa , Re en Mike Mo gevonden en Sararaats(maar die categorie was niet zo vleiend)quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik sta in geen enkele categorie geloof ik
Ook niet bij crew. Nou ja, lekker rustig![]()
Senesta zag ik ook ergensquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen Cat, Elisa , Re en Mike Mo gevonden en Sararaats(maar die categorie was niet zo vleiend)
Ah bah, ik hoop dat het meevalt. Enge dingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Blegh bij mijn oude buurvrouw (niet mm dus) is een knobbeltje in haar borst gevondenze krijgt nog verdere onderzoeken over wat het is.
Oeh nou, godzijdankquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Greys, had je dit al gezien?
http://www.nu.nl/film/269(...)rnood-surfstunt.html
Jawel ik heb je gevonden, je staat bij de liefste Fokkers , dus heel vleiendquote:
bah, wat akelig altijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Blegh bij mijn oude buurvrouw (niet mm dus) is een knobbeltje in haar borst gevondenze krijgt nog verdere onderzoeken over wat het is.
Ze is een jaar of 66.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef indaha het volgende:
[..]
bah, wat akelig altijd, hoe oud is ze ?
O daar heb ik laatst iets over gelezen ja, maar dat is helemaal klote natuurlijk dat ze ook weer 2 heupoperaties moet ondergaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is een jaar of 66.
Maar het is heel sneu want ze heeft een aantal jaar geleden 2 nieuwe heupen gekregen en die zijn gemaakt met het verkeerde materiaal (ik weet niet precies welk materiaal). Dat verkeerde materiaal zorgt voor een verhoging van iets in het bloed (lekker vaag). En dat iets kan voor tumoren zorgen. Die heupen moeten er dus beide uit en nieuwe er in.
graag gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Indaha, bedankt voor je lieve kaartje
Gohquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb wat geleerd vandaag: een katheter in de clitoris proberen te steken lukt niet
Ze had wel gevoelquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goh![]()
Maar goed dat ze geen gevoel had, anders had je ongetwijfeld een voet in je oog gehad
Same here.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Indaha, bedankt voor je lieve kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |