Uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
Anders krijg je hem wel van mij, ik had een errug leuk salarisbriefje gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuistquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Q heeft zich trouwens nog steeds niet gemeld he?
Hij blijft leuk he?quote:
Nee nog nietquote:
Nog een uurtje?quote:
Da's te doenquote:
Lekker met jus en een worst?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Vanavond boerenkool eten bij moeders
Eh, dat is toch best klantvriendelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Terug van rondje fietsen. heb de kerstkaartjes rondgebracht.
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Mwehe de groenteboer hier vorig jaar ook. Ik stond met pakketjes rood fruit in mijn handen, roept ie zo: "Meisje (quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Terug van rondje fietsen. heb de kerstkaartjes rondgebracht.
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Hopelijk heeft ze ontvangst waar ze uiteindelijk terecht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuist
Nee ik heb ook al gekeken, maar weet ook niets in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niks eten, ik heb net drie hapjes banaan op en dat vind ik al een prestatie. Eens zien hoe lang ik dat binnen kan houden.![]()
Wie snapt er iets van de verkiezingen dit jaar trouwens? Ik vind de categorieën heel leuk, maar de meeste users ken ik niet eens!
Studenten tellen niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik had al sinds vrijdag 18.00 uur kerstvakans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |