Voor hoeveel en welke?quote:
East side to tha West sidequote:
Ah, geldhyper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog hyper![]()
Laat ik het zo zeggen; mijn energiebesparingen van de afgelopen maanden hebben z'n vruchten afgeworpen.
En dan zijn de tuinlampjes nog maar net ontdekt
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blousequote:
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blouse
Ho HoHo Ho HoHoHoHooooooquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, geldhyper.![]()
Hoeveel gaat er naar SR?![]()
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
*ziet Ing helemaal blij aan haar Excelletjes zitten*
Je had hem een paar weken geleden al aan ing aangeboden ook hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppen
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan had
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.
Wij vonden hem gisteren net een elfje met z'n groene broek en roodwit gestreepte shirt
Fijn fijn fijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terug![]()
Blij Blij Blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |