I agree.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Meer van die #bouncer graag
Nog maar 3x gehoord
Werd er vanochtend mee wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Meer van die #bouncer graag
Nog maar 3x gehoord
Anita en Edquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
LOL
Miss Montreal in mijn Twitter timeline, ik volg haar niet eens.
Ze heeft ook een followeractie opgezet hoor. En ze is geretweet door Anita en Ed, vandaar.
Het is nooit te laat voor The Beatles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even![]()
![]()
voor The Beatles van net.
Mensen zonder steralures dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die volg ik wel, ze antwoorden ook altijd als je ze mentiont
hmm, beterschapquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Swomp
Ik heb supersupersupermegaüberveel rugpijn dus denk niet dati k zo veel ga posten vandaag, sorry dat jullie me moeten missen.
Daar is geen excuus voor nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een soulmuziek liefhebber, sorry...
Sterkte met je rug!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Swomp
Ik heb supersupersupermegaüberveel rugpijn dus denk niet dati k zo veel ga posten vandaag, sorry dat jullie me moeten missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |