Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.quote:
Inderdaad. Tevens hoop ik op een newbie dus vandaar dat ik Roos zei.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.
toch niet dé Roos?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Tevens hoop ik op een newbie dus vandaar dat ik Roos zei.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of geeft Timur de mensen buiten bij de brievenbus veel minder de kans om aan bod te komen tov de andere dj's?
Giel is ook hondslelijk en zit al jaaaaren in dat huis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
swifto
[..]
maar lelijk is ze wel
Er is een reden dat ze radio doet.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Giel is ook hondslelijk en zit al jaaaaren in dat huis.
Vrouwen horen niet op de radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.
Het zit vast ook niet zo heel lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet op de radio
*achterover gaat zitten en de reacties afwacht
Daarnaast zit ik over een paar jaar ook in dat huis enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze radio doet.
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar SR: Heloef, Naatje_1, WickedTunes.
Doe 's pics!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
maar dat doet niks af aan hun Dj Specialiteiten... maar eerlijk gezegd wist ik dus niet dat ze zooo lelijk was
De moeder van Verbal is anders vet tof op de radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Geen Robdriessen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar SR: Heloef, Naatje_1, WickedTunes.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik tik 'm wel binnen: panoramafoto?
Dat valt toch best meequote:
het is dat ik zo weg moet maar andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef shifto het volgende:
Ik heb zon gevoel, dat ik vandaag ook niks uitvoer op mijn werk
Nog een intikker: Zo dat je nu wel de knapste bent op een foto?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik tik 'm wel binnen: panoramafoto?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een intikker: Zo dat je nu wel de knapste bent op een foto?
Ze is niet knap, maar nou ook niet spuuglelijk.quote:
Dat was wel grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef gerbenp het volgende:
Geen smurfenverbinding met thuisstudio van Domien deze keer
P0rn-Radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan Doutzen geen 3FM-dj worden? Dan kan zij volgend jaar lekker het Huis in.
Ja, ik heb wel een beoordelingsgesprek vandaag, kzal eens kijken of ik tijd kan vrij maken van SR voor mijn werkgeverquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik zo weg moet maar anders
en vanavond cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |