sorry zo weer aan het werkquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:40 schreef Groninger. het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Niemand die even de tijd heeft om dit over te nemen?
no problem wil alleen graag slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry zo weer aan het werk
Dat ging inderdaad niet zo smoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:46 schreef Tim86 het volgende:
Die Timur gaat steeds zo slecht om met mensen met een emotioneel verhaal
Ja viel mij ook al op, heeft dit nummer dan een speciale betrekking? Nou nee dit nummer is pas dit jaar uitgekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:46 schreef Tim86 het volgende:
timur is van de humorquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:46 schreef Tim86 het volgende:
Dat zijn ze allemaal, maar hij weet gewoon echt niet wat hij moet zeggen steeds en dan komt hij maar met een geforceerde open vraagquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:49 schreef Tim86 het volgende:
Iedere seconde dat ze aan het zingen is dan is ze niet aan het praten, dus dat is positief.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:49 schreef Tim86 het volgende:
Iedere seconde dat ze aan het zingen is dan is ze niet aan het praten, dus dat is positief.
zie er maar een Sr te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Groninger. het volgende:
Tsja niet elke stad is zo gezellig als groningen
Okequote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrijdag niet meer![]()
Dan sta ik er![]()
Doen ze niet zo snel denk ik weer, vorige keer was 2009 hequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie er maar een Sr te krijgen
Tsja maar blijbaar niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef Tim86 het volgende:
Leiden ligt wel wat centraler dan Grunn..dat zou toch moeten schelen..
Maar geen vakantieweek nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef Tim86 het volgende:
Leiden ligt wel wat centraler dan Grunn..dat zou toch moeten schelen..
Eindhoven deed 't ook lekker vorig jaar. Maar daar was het plein een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Groninger. het volgende:
Tsja niet elke stad is zo gezellig als groningen
Wel beter weerquote:
Da's zeker waar jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel beter weerik kan me het pak sneeuw nog herinneren. En mijn ijskoude voeten
![]()
Ja dat was me toch een potje verkleumenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel beter weerik kan me het pak sneeuw nog herinneren. En mijn ijskoude voeten
![]()
Maar die eindshowquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja dat was me toch een potje verkleumen
Jaa dat was geweldig gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die eindshow![]()
met het projecteren op het stadhuis enzo. Extreem gaaf.
OMG......quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:06 schreef Groninger. het volgende:
De mensen die dat geld tellen zullen toch wel regelmatig wat in hun eigen zak steken?
Kan je je daar ook voor aanmelden als "vrijwilliger"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |