zie er maar een Sr te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Groninger. het volgende:
Tsja niet elke stad is zo gezellig als groningen
Okequote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrijdag niet meer![]()
Dan sta ik er![]()
Doen ze niet zo snel denk ik weer, vorige keer was 2009 hequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie er maar een Sr te krijgen
Tsja maar blijbaar niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef Tim86 het volgende:
Leiden ligt wel wat centraler dan Grunn..dat zou toch moeten schelen..
Maar geen vakantieweek nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:00 schreef Tim86 het volgende:
Leiden ligt wel wat centraler dan Grunn..dat zou toch moeten schelen..
Eindhoven deed 't ook lekker vorig jaar. Maar daar was het plein een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Groninger. het volgende:
Tsja niet elke stad is zo gezellig als groningen
Wel beter weerquote:
Da's zeker waar jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel beter weerik kan me het pak sneeuw nog herinneren. En mijn ijskoude voeten
![]()
Ja dat was me toch een potje verkleumenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel beter weerik kan me het pak sneeuw nog herinneren. En mijn ijskoude voeten
![]()
Maar die eindshowquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:04 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja dat was me toch een potje verkleumen
Jaa dat was geweldig gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die eindshow![]()
met het projecteren op het stadhuis enzo. Extreem gaaf.
OMG......quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:06 schreef Groninger. het volgende:
De mensen die dat geld tellen zullen toch wel regelmatig wat in hun eigen zak steken?
Kan je je daar ook voor aanmelden als "vrijwilliger"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |