Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik ben er denk ik te lelijk voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.
Toen zei ik haar maar dat m'n vriendin dat niet waardeert.
Inddquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet weg
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Antidote.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
SWEDISH HOUSE MAFFIA VS KNIFE Pquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Het was wel de eerste keer dat ik een meisje aansprak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is helemaal niet slecht man. Misschien had je haar nummer of mail moeten vragen, maar verder niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |