Primaquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik moet ook me energie kwijt dus lul ik maar een dom verhaaltje om iets heen wat me opvalt
10 seconds tomquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!!![]()
![]()
Achja, binnen 30 seconden weer vergeten
Ik hou je vast, we gaan dit reddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arrogant is niet goed manquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee
Ik hossel nooit, behalve die ene keer in de tram dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hossel eigenlijk alleen tijdens het uitgaan en via via
Hehequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat trek je nog wel?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou je vast, we gaan dit reddenBAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel nooit, behalve die ene keer in de tram dus.
En toen faalde ik zwaar op het eind.
Pff even zoeken, ik heb het ergens opgeschreven.quote:
Je biedt een chick wat te drinken aan en gooit het vervolgens in haar gezicht waarna je zo'n kop trekt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet in your face arrogant, vaak troll ik ook maar
Laat ze hun eigen drinken kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je biedt een chick wat te drinken aan en gooit het vervolgens in haar gezicht waarna je zo'n kop trekt?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat ze hun eigen drinken kopenIk koop alleen drinken als ze mij ook drinken kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:33 schreef heloef het volgende:
[..]Jij succes met mij, we gaan overmorgen een film kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |