Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik ben er denk ik te lelijk voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.
Toen zei ik haar maar dat m'n vriendin dat niet waardeert.
Inddquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet weg
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Antidote.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
SWEDISH HOUSE MAFFIA VS KNIFE Pquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Het was wel de eerste keer dat ik een meisje aansprak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is helemaal niet slecht man. Misschien had je haar nummer of mail moeten vragen, maar verder niet slecht.
Hoobastankquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit nummer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit een keer in de stromende regen met m'n ex staan zoenen met dit nummer op de boxen van 't festival
Vergeet het nooit meer
We zullen het nooit nooit vergeten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit een keer in de stromende regen met m'n ex staan zoenen met dit nummer op de boxen van 't festival
Vergeet het nooit meer
Thanks matequote:
Nope niet echtquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Ken je dat gevoel? Dat je écht van iemand houdt en haar dan "verliest"?
Ja, en dan ook nog door het geen wat je zelf hebt veroorzaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Brohug?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog door het geen wat je zelf hebt veroorzaakt![]()
Dat is vaak wel handigquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Yes, naam gevonden van degene die ik moet mailen. Heb ik iig de aanhef e.d. goed
quote:
Ook vrij morgen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag taai ik hem wel voor 6.15 af, niet zoals gister toen werd het 07.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |