Meerdere lagen kleding is alleen handig bij strippokerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
De bedoeling bij een trio is dat de kleren uit gaan... dan moet je ze niet meer kleren aanbieden.
Juistquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere lagen kleding is alleen handig bij strippoker
Dat blozen he? Ook niet doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, wel eerst naar mn kamer hoor
Heb ik gemist, sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef Crientj het volgende:
Wilde net zeggen, daar heb ik toch al op gereageerd
Ja hey het is nog maar 33 minuten..quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef minthy het volgende:
Luitjes, ik vind jullie tof, maar ik moet nu echt even mijn oogjes sluiten...
Slaap lekker, veel plezier nog en de groeten aan de ochtendploeg![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik gemist, sorry
Wie is jouw vriend?
Wat een ongelukkige timingquote:
Jij stuur meer foto's dan woorden, maar eigenlijk ook weer niet want ze zeggen 1 foto zegt 1000 woorden ofzo!quote:
Doe ik alleen op het forum, in het echt zit ik op de rand van het arrogantequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat blozen he? Ook niet doen
Ook dat is niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik alleen op het forum, in het echt zit ik op de rand van het arrogante
Heb nog niemand zien klagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Jij stuur meer foto's dan woorden, maar eigenlijk ook weer niet want ze zeggen 1 foto zegt 1000 woorden ofzo!
CLICHE!
Sorry, ik trek het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey het is nog maar 33 minuten..
Nog niet opgeven, ga voor het volle lespakket.. trust me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik krijg hosselles van Guitarist
Ik klaag niet, ik moet ook me energie kwijt dus lul ik maar een dom verhaaltje om iets heen wat me opvaltquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niemand zien klagenen ik denk veel visueel dus kan ik me lekker uitennnnnnnn moet wat energie kwijt bij top nummerjtes
Kut!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer.. is toch wat minder bazinnencredits, maar slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |