Dan maak ik liever een wc schoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Plasseksers, dat zijn pas grote wc's
Been there, done herquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:19 schreef Geo4kant het volgende:
2 blonde slettenbillen vooraan Guitar sla je slag.
Dat zou wel een vreemd antwoord zijn, niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien dat diedaarvoor was
Onze wc boven is net weer schoongemaaktquote:
Ik vroeg dus, omdat we allebei in N'dal wonen, of we elkaar dan toevallig kennenquote:
Dat is wel sneuquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:22 schreef minthy het volgende:
[..]
And got her T-shirt and she got a cold
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef Groninger. het volgende:
Zo das gebeurd... Alle sneeuw is hier weg
Ze antwoorden, waarschijnlijk niet misschien mijn vriend of zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vroeg dus, omdat we allebei in N'dal wonen, of we elkaar dan toevallig kennen
Ahh okéquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ze antwoorden, waarschijnlijk niet misschien mijn vriend of zoiets
Net of je alles hebt weggepistquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Hee nu je dat zo zegt klinkt mijn post best raar
Zo werkt het dus niet he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd 3 sweaters aan, dan wanneer ik 2 meisjes vind die het koud hebben probeer ik er een trio uit te slepen
Ja, wel eerst naar mn kamer hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
De bedoeling bij een trio is dat de kleren uit gaan... dan moet je ze niet meer kleren aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |