quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het mogelijk de webcamdinges 'altijd op voorgrond' te laten? dat je het kan z ien en kan FOK!ken tegelijk?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
quote:
Ahoy!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Welk nummer? Ik was even afgeleid door de verkeersborden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
Dat is jammer dudequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Ah jammer, dus het is in het echt net zo suf als op tv daar buiten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeker te lastig om lang in die rol te blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok![]()
Ja hij praat ook niet als tante es maar gewoon als zichzelf
Dat is dus ook de vraag met Britt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker te lastig om lang in die rol te blijven
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Oh ik vond Eindhoven echt heerlijk om te zien hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wordt hij dan niet gejat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
Alsof Leefbaar dat toe zal staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |