abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105800865

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/

De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_105800920
quote:
As well as bringing the existing game servers back online, from 11PM CST onwards we'll be bringing up a large number of new servers, spread across all three of our server locations (US West Coast, US East Coast and Europe). As always, every server is open and available to anyone playing - just select your preferred location (US / Europe) from the tab at the bottom of the server select screen.

Even with these additional servers we are expecting queues on the most popular servers, and these queues are likely to persist for a while yet. We are monitoring them closely and raising population caps where necessary, however this is a careful process that is ongoing. Our servers do not have unlimited populations and we want every server to have a healthy population during and after launch.
In theorie cosmetisch, maar je hebt niet altijd keuze voor items, het zijn gewoon drop.s
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_105801235
Nja, mijn keuze staat vast. Ik ga 'm halen :7. Nog bepaalde sites oid waar ik het voordeligst uit ben? :P
pi_105801276
budgetgaming.nl weet dat vast wel
pi_105801578
Misschien domme vraag, maar krijg je voordat je fysieke kopie binnen is ook toegang tot de digitale versie?
pi_105801999
Vandaag is dé release :D
Ben ik nou echt de enige die dit spel totaal nog niet gespeeld heeft? Niet in de beta en niet in de early access? :')

Ik heb ook echt helemaal geen research gedaan, dus het is grotendeels nog een verassing voor me :) lekker, een MMO waar ik vanaf het begin weer alles uit mag zoeken. Vindt dat eigelijk toffer dan wanneer ik alles al weet en zo snel mogelijk naar de cap wil racen.
pi_105802096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag is dé release :D
Ben ik nou echt de enige die dit spel totaal nog niet gespeeld heeft? Niet in de beta en niet in de early access? :')

Ik heb ook echt helemaal geen research gedaan, dus het is grotendeels nog een verassing voor me :) lekker, een MMO waar ik vanaf het begin weer alles uit mag zoeken. Vindt dat eigelijk toffer dan wanneer ik alles al weet en zo snel mogelijk naar de cap wil racen.
Ik heb 2 dagen voordat de early acces begon hem pas besteld. En tot nu toe bevalt het wel :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105802388
sowieso, mensen die naar de cap racen :N ik heb nu bijna 35 uur gespeeld de afgelopen week en echt niet voor de cap.
pi_105802412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Morthill het volgende:
sowieso, mensen die naar de cap racen :N ik heb nu bijna 35 uur gespeeld de afgelopen week en echt niet voor de cap.
Dat blijf je toch houden, ik snap er de fun niet van :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:42:19 #10
279054 WARE_HEIDEN
pi_105802602
ben nu lvl 22 en heb echt maar 21k credits ofzo :') mijn biochem en bioanalysis zitten wel rond de 180 maar eigenlijk moet ik even stoppen met mijn crew steeds op nutteloze missies sturen anders heb ik straks geen geld voor een mount
pi_105802708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ben nu lvl 22 en heb echt maar 21k credits ofzo :') mijn biochem en bioanalysis zitten wel rond de 180 maar eigenlijk moet ik even stoppen met mijn crew steeds op nutteloze missies sturen anders heb ik straks geen geld voor een mount
Dat doe ik eigenlijk de hele tijd :'). Krijg ook een hoop shit en weet dan echt niet wat ik er mee moet doen :).
pi_105803283
Ik heb bijna niks uitgeven, behalve alle crewskills op lvl 80 ong. en zat op 75k!

Nu lvl 25 en me mount gehaald :D

Net nog ff gepvpd, was een lvl 46 trooper in ons team :') oh en de hoogste op de server van wat ik kon vinden was 49, dus nog geen 50s!
pi_105803620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:04 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bijna niks uitgeven, behalve alle crewskills op lvl 80 ong. en zat op 75k!

Nu lvl 25 en me mount gehaald :D

Net nog ff gepvpd, was een lvl 46 trooper in ons team :') oh en de hoogste op de server van wat ik kon vinden was 49, dus nog geen 50s!
Ja ik was toen straks met lvl 12 de laagste in de pvp battle. 16 kills en 5 x dood :')
pi_105803705
Het systeem dat ze hebben is niet verkeerd dat je stats procentueel omhooggaan om een ieder gelijk te maken, echter heeft een hoger lvl altijd meer cooldowns en abilities, waardoor je als low lvl kansloos bent!
pi_105804093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:18 schreef Pixell het volgende:
Het systeem dat ze hebben is niet verkeerd dat je stats procentueel omhooggaan om een ieder gelijk te maken, echter heeft een hoger lvl altijd meer cooldowns en abilities, waardoor je als low lvl kansloos bent!
Niet kansloos, maar het scheelt wel natuurlijk. Ik vind het ook een mooi systeem.
pi_105804338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Niet kansloos, maar het scheelt wel natuurlijk. Ik vind het ook een mooi systeem.
Mss niet compleet kansloos, maar wel zwaar in het nadeel, vooral in 1v1 situaties.. Qua talents zijn ze ook nog in het voordeel!
pi_105808007
Darth Baras en Darth Jadus zijn allebei wel goed gemaakt! ^O^
Toen Baras die gevangene ging martelen op Dromund Kaas, gruwelijk :D

[ Bericht 34% gewijzigd door LeaderRoel op 20-12-2011 07:45:13 ]
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:13:59 #18
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105808295
en ik ben begonnen

positie 100 in de queue, dat is te verwaarlozen :D
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:17:23 #19
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105808329
Ben benieuwd hoe het tanken in deze game is. In WoW, RIFT, AoC etc vond ik er geen hol aan maar de republic trooper/commando sprak me wel aan. Wel een leuke class geloof ik, dps/healer of dps/tank, naar healers en dps is altijd wel vraag :P
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:24:15 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_105808398
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:13 schreef leeell het volgende:
en ik ben begonnen

positie 100 in de queue, dat is te verwaarlozen :D
Nu al ques :?

De tering :D

Zal ik nu vast in de que gaan staan , als ik vanavond na werken thuis kom en heb gegeten , zal die que hopelijk minder zijn ;)
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:25:34 #21
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105808421
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nu al ques :?

De tering :D

Zal ik nu vast in de que gaan staan , als ik vanavond na werken thuis kom en heb gegeten , zal die que hopelijk minder zijn ;)
overgrote deel is queue vrij, maar de server van FOK! dan weer niet :P
pi_105809724
wat de hel, ook echt 340 man in de rij overdag :D hebben die lui geen werk of zo
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:48:30 #23
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105810031
Vrijwel alles staat queue nu, behalve de servers die ze net hebben gemaakt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105810113
ah, tijd dus om even rust te nemen van de game :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:53:33 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105810177
wie moet ik nu whisperen voor een invite richting the crimson order,

hoe heten de leaders/recruiters ingame?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')