Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ikquote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het magazijn?
Wat zit er in??quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ja vond het wel een leuk pakket heuren je krijgt het he, dus ik ben al blij dat ik uberhaubt wat krijg
al was dit m'n laatste keer
NEINZZZZZquote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja!!! Dat je van de arbo bent en dat je ff alle id's van de poolse werknemers (inhuur) wilt checken. Gegarandeerd dat je er dan in de pauze nog zit
Rubbertjes?quote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ik
Sex op een shovelquote:
Nja ik ben 6 jaar geleden begonnen en heb ze elk jaar kleiner zien worden.. Dan is het wel een beetje jammerquote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ja vond het wel een leuk pakket heuren je krijgt het he, dus ik ben al blij dat ik uberhaubt wat krijg
al was dit m'n laatste keer
Der zat ook een lipgloss in en een spiegeltje en een nagellakjequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZZZZZ
Je moet je uitgeven voor VWA-controleur, dan mag ej al het eten preuven
NOMNOMNOMNOM
"sorry alles is op...."
"Wel goedgekeurd though!"
whehehehehe
Ja dit was m'n 3e, en ze worden idd kleinerquote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja ik ben 6 jaar geleden begonnen en heb ze elk jaar kleiner zien worden.. Dan is het wel een beetje jammer
quote:
en pompoensoep!quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dit was m'n 3e, en ze worden idd kleiner
Maar er zat van alles in, chocolade, koekjes, kaaskoekjes, olijfolie, balsamico, 2 wijnboeken, cupcakemix, merenquesen euhhh dat was het geloof ik.
Trusten!quote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen weer fris () op
Ja ik snap, maar rubbertjes, sex in het magazijn.....quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Toen ik het typte d8 ik al, dit moet ik uit gaan leggen.
Zijn van die rubberen ringetjes die tussen een moertje en metaal gaan bijv.
Ooooooh maar dat houdt me van de straatquote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ik
Dat vind ik het beste idee!quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZZZZZ
Je moet je uitgeven voor VWA-controleur, dan mag ej al het eten preuven
NOMNOMNOMNOM
"sorry alles is op...."
"Wel goedgekeurd though!"
whehehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |