Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ikquote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het magazijn?
Wat zit er in??quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ja vond het wel een leuk pakket heuren je krijgt het he, dus ik ben al blij dat ik uberhaubt wat krijg
al was dit m'n laatste keer
NEINZZZZZquote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja!!! Dat je van de arbo bent en dat je ff alle id's van de poolse werknemers (inhuur) wilt checken. Gegarandeerd dat je er dan in de pauze nog zit
Rubbertjes?quote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ik
Sex op een shovelquote:
Nja ik ben 6 jaar geleden begonnen en heb ze elk jaar kleiner zien worden.. Dan is het wel een beetje jammerquote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ja vond het wel een leuk pakket heuren je krijgt het he, dus ik ben al blij dat ik uberhaubt wat krijg
al was dit m'n laatste keer
Der zat ook een lipgloss in en een spiegeltje en een nagellakjequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZZZZZ
Je moet je uitgeven voor VWA-controleur, dan mag ej al het eten preuven
NOMNOMNOMNOM
"sorry alles is op...."
"Wel goedgekeurd though!"
whehehehehe
Ja dit was m'n 3e, en ze worden idd kleinerquote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja ik ben 6 jaar geleden begonnen en heb ze elk jaar kleiner zien worden.. Dan is het wel een beetje jammer
quote:
en pompoensoep!quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dit was m'n 3e, en ze worden idd kleiner
Maar er zat van alles in, chocolade, koekjes, kaaskoekjes, olijfolie, balsamico, 2 wijnboeken, cupcakemix, merenquesen euhhh dat was het geloof ik.
Trusten!quote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen weer fris () op
Ja ik snap, maar rubbertjes, sex in het magazijn.....quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Toen ik het typte d8 ik al, dit moet ik uit gaan leggen.
Zijn van die rubberen ringetjes die tussen een moertje en metaal gaan bijv.
Ooooooh maar dat houdt me van de straatquote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zitten de monteurtjes die maken auto's en vrachtwagens en shovels en kranen enzo. En áááállle moertjes, boutjes, rubbertjes, dingetjes liggen daar. Die mag je dan allemaal gaan tellen gok ik
Dat vind ik het beste idee!quote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZZZZZ
Je moet je uitgeven voor VWA-controleur, dan mag ej al het eten preuven
NOMNOMNOMNOM
"sorry alles is op...."
"Wel goedgekeurd though!"
whehehehehe
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen weer fris () op
Zie Rob Geusquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooooh maar dat houdt me van de straat
[..]
Dat vind ik het beste idee!
Hoe kan ik me dan het best kleden???
NICE! Ik vind kerstpakketten altijd zo leuk! En ook als er vanalles in zit. Niet alleen maar een kerststol en een fles wijn.quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dit was m'n 3e, en ze worden idd kleiner
Maar er zat van alles in, chocolade, koekjes, kaaskoekjes, olijfolie, balsamico, 2 wijnboeken, cupcakemix, merenquesen euhhh dat was het geloof ik.
Ik oooookquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NICE! Ik vind kerstpakketten altijd zo leuk! En ook als er vanalles in zit. Niet alleen maar een kerststol en een fles wijn.
Van die voedselgraaipakketenquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NICE! Ik vind kerstpakketten altijd zo leuk! En ook als er vanalles in zit. Niet alleen maar een kerststol en een fles wijn.
Dan vries je je billen erafquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar rubbertjes, sex in het magazijn.....
Ja en mama heeft ook een kerstpakket vol met noms, ze staan ook heel pontificaal zo hier in de woonkamerquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BBQ in de buurt zetten!quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan vries je je billen erafHet magazijn is in een soort loods.
Maar het kan natuurlijk wel
Ohjee nou wil ik ze etenquote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA FUCK DIE ZIJN LEKKAH
Omgquote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broer had een kerstdiner, ipad 2 en goedgevuld voedselpakket en een fles prosecco
De kleautzak
wat de watquote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broer had een kerstdiner, ipad 2 en goedgevuld voedselpakket en een fles prosecco
De kleautzak
quote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
De kleautzak
Indd want ik verlies alquote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van die voedselgraaipakketen(ik maak veul lange woorden vandaag, beter speel ike ven geen wordfeud
)
SAPquote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij een bedrijf dat voor SAP werkt. Ik kan het niet spellen
quote:Op maandag 19 december 2011 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Damn ik wil ook zo'n werkgever
Vriend van me kreeg iPhone 4s met abbo van de zaak.
Ja maar....quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zooo moe!
Maar m'n kamer is wel weer netjes, met hulp van moederlief.
Kwam even welterusten zeggen. Slaap lekker allemaal!
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Weltrusten
Heeft ie ook, was nog over. Vorig jaar met kerst kregen ze een aaifoonquote:Op maandag 19 december 2011 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Damn ik wil ook zo'n werkgever
Vriend van me kreeg iPhone 4s met abbo van de zaak.
Echt supervervelend... Want weet niet waar ik nu seizoen 1 vandaan moet halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:11 schreef Joysa het volgende:
Oh zoiets is er ook met mijn verjaardagscadeau van space
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Echt supervervelend... Want weet niet waar ik nu seizoen 1 vandaan moet halen.
En een briefje onder de boom met de melding dat het nageleverd gaat worden zie ik ook niet zitten.
Maar dan kan de ontvanger niet meteen beginnen met kijken. Of hij moet bij seizoen 2 beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik geef mam ook een 'tegoedbon' voor iets waar ik at the moment het geld even niet voor heb
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:21 schreef Mss het volgende:
ZO, theorieboek uit.
Ik heb wel een vraag waar ik niet uitkom, en ik heb zo'n vermoeden dat het echt een hele stomme vraag is.
Hoe kun je zien of het gaat om een vluchthaven of een parkeerhaven. Bij de omschrijving van parkeerhaven staat er dat er niet altijd een P-bord hoeft te staan. Een vluchthaven wordt aangeduid met bepaalde borden. Wil dat dus zeggen dat als er géén borden staan het automatisch een parkeerhaven is?
Ik stuur alle kennis die ik heb jou kant opquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Mss het volgende:
Nee, ik heb stiekem toch nog best wat vragen fout
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:38 schreef Dwyn het volgende:
Voor de derde keer in vijf dagen politie in de flat.Vraag me af wat voor crimineel zich onder mijn buren bevindt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil Revlon Whimsical een dupe voor Deborah Lippmanns Glitter In The Air
Nu maken ze hem op Eaby zo duur dat je net zo goed de echte kan kopen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aaw, komt vast goed! Ik duim iig voor je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
Ik ben echt bang dat ik dadelijk geen woord engels uit mn strot ga krijgen
Dankjequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaw, komt vast goed! Ik duim iig voor je.
is dat ook zoeen sneldrogende topcoat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:55 schreef Joysa het volgende:
Goeden tip voor droge nagels trouwens.
Had een flesje SolarOil gekregen van's mama (nagelstyliste)
En die werkt als een tiet
Is van CND
[ afbeelding ]
Nein is echt olie, maar niet zo druiperig vies als andere. Kan nu gewoon typen zonder dat hele toetsenbord glimt omdat het alle kanten op druipt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat ook zoeen sneldrogende topcoat?
Ik snap sowieso de hype helemaal nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik kende 'm niet eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de hype helemaal nietHet is waterig supersheer lichtblauw met wat discoglitters er in
Kan ik heb hem altijd al mooi gevondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de hype helemaal nietHet is waterig supersheer lichtblauw met wat discoglitters er in
Ik kan bij glitter alleen nog denken aan hoe kut het is om het eraf te halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik dat bij Lippmanns sowieso vaak wel. Een homp glitter, whoohoo.
Jep.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan bij glitter alleen nog denken aan hoe kut het is om het eraf te halen
Zelfde hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Terwijl ik best heul veul heule meuie glitterts heb staan.
Succes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelfde hier
Ik ga naar sollicitatie
jawel hoor, maar die zijn altijd duurquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hadden eerst ook nog Opi, maar niet meer dus
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
*Kijkt naar setje vragen van anderen*
* IJsdraakje schrapt vraag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef Mss het volgende:
De pallets achtervolgen me!![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is de kleine?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:44 schreef Diconnected het volgende:
Zometeen komt beste vriendin langs met der kleinehele middag kroelen
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me inderdaad heel fijn om alles te bewaren op een mooi plekje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Incantrix het volgende:
HulloIk ben blij, ik heb net een mooie opbergdoos gekocht voor Gabriëls spulletjes en een mooi boekje om op te schrijven hoe alles is gegaan en foto's in te plakken. Er komt t.z.t. nog wel een ander doosje, deze is van karton en ik zou graag iets van hout hebben en dan zelf mooi maken en van binnen bekleden enzo, maar dat kon ik nu even niet vinden, dus dan heb ik nu alle tijd om rustig te zoeken naar wat ik precies in mijn hoofd heb zitten.
[/dagboek]
MSS, whehe, geweldig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef Joysa het volgende:
![]()
Gesprek ging goed.
Werd toen ik daar zat gebeld door dat uitzendbureau
Dat ik gebeld ga worden door het bedrijf in Duitsland waar ook een sollicitatie loopt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:44 schreef Diconnected het volgende:
Zometeen komt beste vriendin langs met der kleinehele middag kroelen
Ik moest zelf de vragen bedenken.quote:
Dat is wel echt een mooi ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Incantrix het volgende:
HulloIk ben blij, ik heb net een mooie opbergdoos gekocht voor Gabriëls spulletjes en een mooi boekje om op te schrijven hoe alles is gegaan en foto's in te plakken. Er komt t.z.t. nog wel een ander doosje, deze is van karton en ik zou graag iets van hout hebben en dan zelf mooi maken en van binnen bekleden enzo, maar dat kon ik nu even niet vinden, dus dan heb ik nu alle tijd om rustig te zoeken naar wat ik precies in mijn hoofd heb zitten.
[/dagboek]
MSS, whehe, geweldig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Loller: http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2011.html
Ik vind die van het triootje en van de diarree wel loik.
Ik ook.quote:
Lekkahquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Het zal je maar gebeuren.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef Joysa het volgende:
![]()
Gesprek ging goed.
Werd toen ik daar zat gebeld door dat uitzendbureau
Dat ik gebeld ga worden door het bedrijf in Duitsland waar ook een sollicitatie loopt
Ze heeft de site op aanraden van mijquote:Heb net mijn bestelling van http://www.nailpolishfashion.nl/ ontvangen.. Had een sneldrogende topcoat besteld en nog ander nagellak.. Super tevreden!
Liefquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendin van mij maakt vet goeden reclame voor Bubs
[..]
Ze heeft de site op aanraden van mijmaar dit heeft ze helemaal uit zichzelf geschreven
Goeden revieuw!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendin van mij maakt vet goeden reclame voor Bubs
[..]
Ze heeft de site op aanraden van mijmaar dit heeft ze helemaal uit zichzelf geschreven
Ah, dat is fijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je zal het nodig gehad hebben Lindy!
De vakantiedagen shit is nu opgelost hoor
Ja het is drukker deze maandquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn
Wat ik me afvroeg... is het nu rond de feestdagen ook extra druk in jouw shop?
Tof! Gaat het nog steeds wel goed met je shop? Groeit ie zegmaar nog?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja het is drukker deze maand. En je merkt ook als het weer stufi/salaristijd is.
Uhm, NEE!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy moet ik bang zijn voor ICT voor studie en werk?
Nee, maar mensen zeggen dat ze het dit jaar moeilijker zouden maken omdat het vorig jaar makkelijk was ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, NEE!!
Serieus, maak je je daar zorgen over??![]()
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het niet omdat ik de enige ben die kinderen haatquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:17 schreef Diconnected het volgende:
Baby is 6 maanden en ligt nu eindelijk te slapen op ons vloerkleed
Komt vast wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar mensen zeggen dat ze het dit jaar moeilijker zouden maken omdat het vorig jaar makkelijk was ofzo![]()
* SpaceInvaders gaat verder slides lezen en tussendoor facebooken
SERIEUS??!!?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185![]()
![]()
OHMYGOD!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185![]()
![]()
Sukk0lquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg extragratis op de CIW feestboek![]()
Ga zelf wat halen, jonguhquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
HONGER
HONGER
HONGER
FEED MEEE
FEEEED MEEE
dan wel bij jou thuis, ik hoef die penenlucht niet in m'n huisquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SERIEUS??!!?
Wie biedt voor ons? Dan betalen we allemaal samen en hebben we een zanger rinus meet![]()
Mooien slingert.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wel bij jou thuis, ik hoef die penenlucht niet in m'n huis
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een 4,5 voor mijn giraffe-tentamen... ik denk dat ie mijn giraffe niet mooi vond
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een 4,5 voor mijn giraffe-tentamen... ik denk dat ie mijn giraffe niet mooi vond
Omdat dat een vak is dat maar 20 mensen volgen ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom heb jij zo snel je cijfers?
Bwhehehehe! Ik zie zijn hoofd al helemaal voor mequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Phehehehe..
Baas komt mijn hok binnen:
"Meid, je nagels geven zowat licht!!"
Ik:
"Whihi ja is super tof ! Is een lakje en binnen is ie groen/goud achtig qua kleur en buiten in het zonlicht is ie donkergroen/-blauwig. Super tof. Jammer dat er weinig zon is; anders had ik het je even getoond" *uber happy big smile-face*
Baas:
"...........................ow...kay.... Ik... ga weer naar mijn plaats......" *trektgezicht en lollert om mijn vrouwen-blijheid *
dit werd gevolgd door een hele dag dat ie me verder aankeek meten zei: ...met je nagels....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat dat een vak is dat maar 20 mensen volgen ofzo
Het was grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe! Ik zie zijn hoofd al helemaal voor me
Ja maar ja maar, wat heb je gelakt dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was grappigVervolgens duurde het nog een half uur voor ie zich weer kon herinneren waarom ie me nodig had
Ik gok peridot of die moddols golden green.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, wat heb je gelakt dan?
Del Sol Island feverquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, wat heb je gelakt dan?
Ohja, hendig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
geeft mij als tip dat je een binaire converter hebt via google.
Die kan ik wel gebruiken op mijn tentamen ja
Ik kon het. Ooit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
geeft mij als tip dat je een binaire converter hebt via google.
Die kan ik wel gebruiken op mijn tentamen ja
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen zin meer om te leren, moet toch alles herkansen
Ik heb geen zin meer om te werken; maar ik vrees dat het vanavond toch weer zal moeten... Ik kan het ook niet doen; maar dan zit de baas met dubbele kosten. Iets zegt me dat ie daar niet zo blij van zal wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen zin meer om te leren, moet toch alles herkansen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Binair is zo damn easyBinaire horloge
Ik kan alleen presteren onder grote druk, aka herkansingenquote:
Ik denk het ook niet neequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om te werken; maar ik vrees dat het vanavond toch weer zal moeten... Ik kan het ook niet doen; maar dan zit de baas met dubbele kosten. Iets zegt me dat ie daar niet zo blij van zal worden
Ik doe met je mee, die van donderdag gaat hoe dan ook falen, dus ga ik liever nu chillen enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan alleen presteren onder grote druk, aka herkansingen
Maar.... mag ik ook niet gewoon herkansen?quote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, die van donderdag gaat hoe dan ook falen, dus ga ik liever nu chillen enzo.
Moet je even aan je baas vragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.... mag ik ook niet gewoon herkansen?
Meh![]()
Goed ik ga maar weer eens naar huis
Voor mij is het er dan maar 1, dus goed te overzien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Ik ga lekker herkansingen maken, 6 stuks gok ik![]()
Oh, ja, dat is beter inderdaad!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij is het er dan maar 1, dus goed te overzien.
Tenminste, ik ga er wel vanuit dat ik die van gisteren gehaald heb. Met giraffe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is beter inderdaad!!
Jaaaaaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenminste, ik ga er wel vanuit dat ik die van gisteren gehaald heb. Met giraffe.
Ja, ik wist bij een vraag écht niet meer wat het was. En de docent zag er wel uit alsof ze een geintje kon waarderen.quote:
Huuuuu, da's niet tof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef BGTes het volgende:
Mijn tentamens zijn in de eerste week van januari
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik wist bij een vraag écht niet meer wat het was. En de docent zag er wel uit alsof ze een geintje kon waarderen.
Spooky teacherquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En huuuuu, docent zonder leven. Net vraagjes ingeleverd die ik nog in zou leveren, een minuut later al mail terug dat 'ie het ontvangen had.
Als ik zo snel mail terug krijg dan denk ik dat het zo'n postmaster mail is dat het niet is aangekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En huuuuu, docent zonder leven. Net vraagjes ingeleverd die ik nog in zou leveren, een minuut later al mail terug dat 'ie het ontvangen had.
Op zich wel fijn, hij is ook vlot met nakijken enzo. Alleen dit is altijd wat eng, want feedback geven enzeau.quote:
Er stond bij "En succes met je tentamen!"quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik zo snel mail terug krijg dan denk ik dat het zo'n postmaster mail is dat het niet is aangekomen
Ik deed loller.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken mensen die 2 januari om 08.45 tentamen hebben.
Dat is echt achterlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken mensen die 2 januari om 08.45 tentamen hebben.
Doe 'm slaan. Liefst met zijn pan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef BGTes het volgende:
En een huisgenoot heeft mijn pan weggegooid omdat ik hem gisteren niet heb afgewassen
Moet je maar meteen afwassen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef BGTes het volgende:
En een huisgenoot heeft mijn pan weggegooid omdat ik hem gisteren niet heb afgewassen
Lukt niet echt als ik om 5.15 moet vertrekken voor mijn werk en om 11.15 thuis benquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je maar meteen afwassen.
Probleem opgelost.
Dat wilde ik ook typen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe 'm slaan. Liefst met zijn pan.
Ja ik vind het echt achterlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe 'm slaan. Liefst met zijn pan.
GMTA.quote:
Ja toch.. hang desnoods een briefje op in de keuken van 'Willen de eigenaren deze pannen binnen 3 dagen afwassen, anders gooi ik ze weg' ofzo. Maar toch niet binnen een dag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GMTA.![]()
Maar srsly, wat is dat voor een actie. Als het 'm stoort, kan 'ie dat ook eerst gewoon zeggen.
Dan nog hebben ze niet het recht om je pannen zomaar weg te flikkeren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja toch.. hang desnoods een briefje op in de keuken van 'Willen de eigenaren deze pannen binnen 3 dagen afwassen, anders gooi ik ze weg' ofzo. Maar toch niet binnen een dag?
Sowieso, spullen van andere mensen weggooienquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja toch.. hang desnoods een briefje op in de keuken van 'Willen de eigenaren deze pannen binnen 3 dagen afwassen, anders gooi ik ze weg' ofzo. Maar toch niet binnen een dag?
Maar sowieso het wegflikkeren zonder ook maar iets van je te laten horen. Kom op zeg, trek je bek open.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sowieso, spullen van andere mensen weggooien![]()
![]()
Ik zou echt pislink zijn
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:28 schreef BGTes het volgende:
Ja ik ben nou boos
Maar ik ga niet de hele tijd boos blijven want daar heb ik geen zin in vandaag!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Joysa het volgende:
It's like raaaaaaaaihaaaaaaaain on your wedding daaaaaaaaaay![]()
Joepie babyfoto;squote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh ik heb zulke kjoete foto's gemaakt van babyzal ze vanavond op laptop zetten
0101 × 0101 = 011001quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij het decimale getal 25, is het binaire dan 11001 of 00011001 ?
Woot die was ik aan het meezingen toen ik daarnet in de auto zat naar huisquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Joysa het volgende:
It's like raaaaaaaaihaaaaaaaain on your wedding daaaaaaaaaay![]()
Dan heb je 3fm aan gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woot die was ik aan het meezingen toen ik daarnet in de auto zat naar huis![]()
In belgië was het normaal om in januari de examens te hebben (hogeschool - vergelijkbaar met hbo niveau hier)quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef BGTes het volgende:
Mijn tentamens zijn in de eerste week van januari
Joahquote:
Ughquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In belgië was het normaal om in januari de examens te hebben (hogeschool - vergelijkbaar met hbo niveau hier)
Was echt extreeeeem klote zo na de kerstvakantie
Het is ook geen vakantie, het is een collegevrije periodequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ugh
Nou baal ik er ook best van dat ik mijn vakantie essays kan zitten typen en moet leren.. Maar het hoort erbij!
nee toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem halp, moeten die nullen ervoor of niet?
VOLGENDE WEEK IS GEWOON VERKANSIE.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook geen vakantie, het is een collegevrije periode
Oke top, een converter doet dat nl wel. Ik ging mijn dingetjes die ik gedaan had nakijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Nullen hoeven er niet voor; want die 'tellen' toch niet mee
Jonge, je negeerde mijn mooie keer sommetje ookquote:
ZIE JE NOU SPACE!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Nullen hoeven er niet voor; want die 'tellen' toch niet mee
1 weekje ja, de rest nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK IS GEWOON VERKANSIE.
Ja ik ga toch niet vermenigvuldigen met binairquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jonge, je negeerde mijn mooie keer sommetje ooks
[..]
ZIE JE NOU SPACE!
En ik nog wel helemaal zo'n mooi rekensommetje voor je maken
IK HEB GEEN VERKANSIEquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK IS GEWOON VERKANSIE.
Maar misschien moet ze het wel in de verkansie doen.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar misschien moet ze het wel in de verkansie doen.
Tsja, eigenlijk zou het beter zijn als ik doorging in de verkansie, maar ik vertik het.quote:
IJS ETEN BIJ SKJOEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |