quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Timur en Coen, Gerard nadoen met dat meezingen met liedjes enz
quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit liedje alleen leuk omdat Timur er zo vrolijk van wordt.
Dat was Gerard volledig op stoom!quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
heb ik gemist maar dankzij Twitwouter kan ik het terug kijken![]()
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Timur en Coen, Gerard nadoen met dat meezingen met liedjes enz
These Kids were Crowns geloof ik.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.
[..]
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.
[..]
een tonquote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
hoeveel kleingeld zal daar wel niet op de grond liggen als je kijkt hoe lastig mensen dat door de brievenbus krijgen....
Ik zou een bakje onder de brievenbus hangen aan de voorkant.quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
hoeveel kleingeld zal daar wel niet op de grond liggen als je kijkt hoe lastig mensen dat door de brievenbus krijgen....
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
These Kids were Crowns geloof ik.
quote:
450 euro, echt fantastisch!quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
So true.quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!
shiiieeeeeeeeet!quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |