abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105793800
Heb worstjes in bladerdeeg gemaakt in de oven.

Ik heb ze morgen op mijn werk nodig.

Hoe komen ze het beste de nacht door?... gewoon afgedekte schaal? of moeten ze de koelkast in?
pi_105794238
Je had ze beter vandaag kunnen klaarmaken, en morgen voor werk even kunnen afbakken. Dan waren ze lekkerder geweest
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105794548
Je kan ze bewaren maar hoeft niet persé in de koelkast hoor. Misschien dat je een doosje heb wat je af kan sluiten en als je daar wat keukenpapier inlegt, dan worden ze misschien minder slap. Je kan ze altijd nog 4-5 minuutjes op 200 graden ofzo ff opwarmen.
Even mijn ontlasting reguleren.
pi_105794806
kan he
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:
Je kan ze bewaren maar hoeft niet persé in de koelkast hoor. Misschien dat je een doosje heb wat je af kan sluiten en als je daar wat keukenpapier inlegt, dan worden ze misschien minder slap. Je kan ze altijd nog 4-5 minuutjes op 200 graden ofzo ff opwarmen.
op m'n werk hebben ze helaas alleen een magnetron, er zijn er genoeg om even te testen hoeveel watt/seconden dat zou moeten...
pi_105796171
Als je ze in de magnetron stopt worden ze slap.
Even mijn ontlasting reguleren.
pi_105797476
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:
Als je ze in de magnetron stopt worden ze slap.
dank voor de tip
pi_105797582
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef elkravo het volgende:
Heb worstjes in bladerdeeg gemaakt in de oven.

Ik heb ze morgen op mijn werk nodig.

Hoe komen ze het beste de nacht door?... gewoon afgedekte schaal? of moeten ze de koelkast in?
Tupperware bakje in je kelder of voorraadkast. Niet in je koelkast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')