Ik vrees dat MM ook als ze er wel is niet nog naar jouw huis gaat rennen om jouw katten uit het vuur te halen als de flat in de fik staatquote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
Er kan inderdaad altijd iets gebeuren maar meestal is mm thuis en nu ook niet
Hoe ze zijn met oud en nieuw weet ik natuurlijk niet want vorig jaar was ik er ook niet (en ja toen was ik ook in paniek maar nu ergerquote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekkerDat er geen paniek is.
Ik laat nooit mijn huis en beestjes alleen met O&N, maar da's misschien ook wat overdreven
Ik zou me er gewoon absoluut niet prettig bij voelen. Maar er zijn er genoeg die het wel gewoon doen hoor. Misschien kan je aan een andere buur vragen of ze je 06 willen bellen als er iets ergs is?
Dat denk ik wel, want mijn huis is 2 stappen van haar huis, die gooit dan onze deur wel openquote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat MM ook als ze er wel is niet nog naar jouw huis gaat rennen om jouw katten uit het vuur te halen als de flat in de fik staat
Dus het scheelt weinig of ze er wel of niet is gok ik
Wijze woorden.quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat MM ook als ze er wel is niet nog naar jouw huis gaat rennen om jouw katten uit het vuur te halen als de flat in de fik staat
Dus het scheelt weinig of ze er wel of niet is gok ik
Maar hij speelt altijd een beetje een sukkel waardoor ik altijd het gevoel krijgt dat ie slecht is in bed.quote:
Only one way to find out.quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij speelt altijd een beetje een sukkel waardoor ik altijd het gevoel krijgt dat ie slecht is in bed..
Nou ja, mijne vinden het niet leuk en zitten ergens onder en vinden mij dan ook eng dus ik doe ze er weinig plezier mee gok ik als ik blijfquote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Als mijn katten panisch bang waren voor vuurwerk zou ik ze ook niet zo snel alleen laten (al kun je eigenlijk ook weinig doen als ze zo bang zijn).
Maar nu in hun kamer met het rolluik dicht, lichtje op de gang en de radio aan en dan gaat het prima. Het scheelt ook dat er in de buurt niet gek veel geknald wordt natuurlijk.
Dat is ongeveer het domste wat je kan doen als er ergens brand is, want dan komt er zuurstof bij dus lijkt me niet slimquote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want mijn huis is 2 stappen van haar huis, die gooit dan onze deur wel open
Ja, dan eerder Hughquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij speelt altijd een beetje een sukkel waardoor ik altijd het gevoel krijgt dat ie slecht is in bed..
ja, halfquote:
Hahahha, daar was ik vroeger verliefd opquote:
Ik ging er stiekem vanuit dat mm wel eerder door heeft dat er brand is dan dat er geen redden meer aan isquote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het domste wat je kan doen als er ergens brand is, want dan komt er zuurstof bij dus lijkt me niet slim
En heb je ooit wel eens die filmpjes gezien over als er brand is?No way dat je tijd hebt om de sleutel van de buren te zoeken en de deur open te gaan doen, dat kan je fataal worden!
Mr Darcy is allesbehalve een sukkel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook niet voorspellen wat je doet als er brand is. Ik kan heel stoer roepen dat ik mijn katten ga redden maar wie weet gaat het hier een keer fikken en sta ik acuut buiten (met achteraf een giga schuldgevoel, dat wel). Ik denk niet dat je er vanuit kunt gaan dat een ander het doet, hoe graag die persoon het ook zou willen. Op het moment zelf reageer je vaak toch anders.quote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het domste wat je kan doen als er ergens brand is, want dan komt er zuurstof bij dus lijkt me niet slim
En heb je ooit wel eens die filmpjes gezien over als er brand is?No way dat je tijd hebt om de sleutel van de buren te zoeken en de deur open te gaan doen, dat kan je fataal worden!
Als je brandmelders hebt heel misschien, maar dan nog vraag ik me af of zij dat zou horen?quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem vanuit dat mm wel eerder door heeft dat er brand is dan dat er geen redden meer aan is
Nou goed ik snap je punt
Heb je hem niet zien vechten in deel 2?quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mr Darcy is allesbehalve een sukkel.
Brute 'je-bent-beneden-mijn-stand' (pun intended) je-weet-wel
Nee idd, ik zou het ook niet kunnen zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook niet voorspellen wat je doet als er brand is. Ik kan heel stoer roepen dat ik mijn katten ga redden maar wie weet gaat het hier een keer fikken en sta ik acuut buiten (met achteraf een giga schuldgevoel, dat wel). Ik denk niet dat je er vanuit kunt gaan dat een ander het doet, hoe graag die persoon het ook zou willen. Op het moment zelf reageer je vaak toch anders.
Dat was MARK Darcyquote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je hem niet zien vechten in deel 2?Toen was de liefde voor mij een beetje over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |