Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand jat topics, het topic is er nog steeds
The African wayquote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef themole het volgende:
Ze gaan schakelen naar kenia, daar was tot gisteren nog helemaal niks gebouwd.
Ohja.quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
101.TV zet zich keihard in voor 3FM Serious Request 2011. Gamer01 organiseert een veiling voor het goede doel. Via de veilingsite van Serious Request kan worden geboden op een potje voetballen tegen Dio, een Guitar Hero-battle tegen Kraantje Pappie of rondje motorracen tegen Mental Theo. Ook kan er worden gemariokart tegen Richard 'Skate the Great' Simons en een potje Motorstorm worden gespeeld tegen Arie Koomen
eten gewoonquote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
okay... nu is t eten klaar, maar heb ik geen honger
Niet helemaal, maar ze zijn wel van het betere jatwerk...quote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoor je toch aan die janksmoel?
Wie is Kraantje Pappie?quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
101.TV zet zich keihard in voor 3FM Serious Request 2011. Gamer01 organiseert een veiling voor het goede doel. Via de veilingsite van Serious Request kan worden geboden op een potje voetballen tegen Dio, een Guitar Hero-battle tegen Kraantje Pappie of rondje motorracen tegen Mental Theo. Ook kan er worden gemariokart tegen Richard 'Skate the Great' Simons en een potje Motorstorm worden gespeeld tegen Arie Koomen
Weggooienquote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
okay... nu is t eten klaar, maar heb ik geen honger
Zenden ze dat ook op 101.tv uitgezonden of niet?quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef franklop het volgende:
Serieus Update op NLD 3 begint bijna, zo met o.a. de Klusjesmannen
quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef franklop het volgende:
Serieus Update op NLD 3 begint bijna, zo met o.a. vooral de Klusjesmannen
Ja, maar zolang de kinderen racen om een topic te openen kunnen de volwassenen gewoon rustig aan doenquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar zolang de kinderen racen om een topic te openen kunnen de volwassenen gewoon rustig aan doen
Skate is van Gamekings/Power Unlimited. En deed altijd mee in clips van Extince.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken Dio ook niet en die skate dinges ook niet
nope, daar gaan ze gewoon verderquote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef themole het volgende:
[..]
Zenden ze dat ook op 101.tv uitgezonden of niet?
skate the greatquote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Skate is van Gamekings/Power Unlimited. En deed altijd mee in clips van Extince.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |