abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11707110
Toen mn collega n navelpiercing had laten zetten mocht ze g1 sterilon gebruiken. Kweet al1 ni meer hoe dat spul heette wat ze wel mocht gebruiken...:?
pi_11707198
Ps, thx Glossie! Maar t staat ni int telboek of gouden gids ofzo...
weet k dat voor n volgende piercing...al1 k mag ni meer van mn ouders!!
pi_11707263
Chlorhexidine. Ofzo.
Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 15:47:45 #204
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11710050
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:08 schreef Steppie het volgende:
Ps, thx Glossie! Maar t staat ni int telboek of gouden gids ofzo...
weet k dat voor n volgende piercing...al1 k mag ni meer van mn ouders!!
klopt hij staat onder zijn achternaam in de tel boek maar weet die niet
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:21:08 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_11724136
Voor de liefhebbers nog even een linkje naar een inmiddels gesloten topic: Piercing
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_11728073
Heb net een piercing aan de linkerkant boven mijn lip laten zetten
Naar lang zeuren mocht het dan toch eindelijk!!
Ik vind hem echt mooi
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:58:27 #207
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_11730595
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:04 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik had zo'n zelfde iets vorige week.Ik zat op de wc mijn tepelpiercing ringetje te vervangen en valt het balletje in de wc. Gelukkig nog geen behoefte gedaan dus ik pak hem uit het water op (wel in de stortpijp ). Ik helemaal blij want ik kon er net bij... Ik loop naar de wastafel toe om hem goed schoon te maken.. Laat ik hem uit mijn klauwen flikkeren... Valt hij in de wastafel precies in de afvoer...

Ik kan natuurlijk die zwanenhals gaan loskoppelen, maar ik wil niet weten wat voor een troep daaruit komt dus laat ik het maar niet proberen. Koop wel een nieuwe....

ik heb ook een tepelpiercing, maar volgens mij kan ik die van mij helemaal niet eruit halen, was een staafje dat ze tot een ringetje hebben gebogen, en dan een balletje er tussen hebben geklemd?

hoe moet je die ooit wisselen dan?

zaterdag 12 juli 2003 @ 19:33:32 #208
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11731276
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:58 schreef chielechiel het volgende:

[..]

ik heb ook een tepelpiercing, maar volgens mij kan ik die van mij helemaal niet eruit halen, was een staafje dat ze tot een ringetje hebben gebogen, en dan een balletje er tussen hebben geklemd?

hoe moet je die ooit wisselen dan?

ik neem aan dat je hem wel los kan draaien (ik heb er geen 1,ik heb er 1 in me tong)
pi_11743480
Dan zou je het balletje ertussenuit moeten krijgen en dan kan het ringetje er ook zo uit. Makkelijker om te laten doen.
Ik heb gewoon altijd al hetzelfde ringetje erin zitten, vind m nog steeds mooi.
Lief, klein en onschuldig!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:02:25 #210
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11743521
Ik heb (zoals vele mensen) een navelpiercing
Ik zat eerst ook te denken aan een tongpiercing maar er toch niet voor gekozen....

Ben voorderest niet geintresseerd in piercings op andere plekken zoals lip,neus, tepel etc

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_11756136
Quote:
Geplaatst door OAWVGPM op vrijdag 11 juli 2003 14:10
Chlorhexidine. Ofzo.

Dat heb ik nu idd ook, maar ik vroeg me af of ik sterilon kon gebruiken als dit spul op is.
kan ik die Chlorhexidine ook bij de appotheek halen??

woensdag 16 juli 2003 @ 13:52:30 #212
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_11808280
Bij sommige piercingshops zullen ze het ook wel hebben. Bij tongpiercings moet je vooral goed spoelen met Listerine (alleen oranje!).
we will become silhouettes.
pi_11837448
Heb sinds een paar dagen een piercing boven mijn lip.
Alleen die is nu aan het ontsteken.
Wat kan ik hier het best voor gebruiken?
  donderdag 17 juli 2003 @ 23:49:36 #214
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_11848504
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:05 schreef Steppie het volgende:
Toen mn collega n navelpiercing had laten zetten mocht ze g1 sterilon gebruiken. Kweet al1 ni meer hoe dat spul heette wat ze wel mocht gebruiken...:?
Eerst handen wassen met Unicura (zo schrijf je dat toch..?) zeep.
Dan de je piercing.
Dan ontsmetten met Betadine.

Ik heb trouwens een nieuwe laten zetten! Twee gaten door mijn kraakbeen van mijn rechter oor laten jassen en heb daar nu twee kleine staafjes in. Als het een beetje genezen is (een week of 3) komt er een lange in! Zal dan wel weer eens foto's plaatsen.
Met mijn gat in mijn oor ben ik inmiddels van 5 naar 8 millimeter gegaan. Verder ga ik niet (denk ik...)

seek and distroy
pi_11848600
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:49 schreef TeJo het volgende:

[..]

Eerst handen wassen met Unicura (zo schrijf je dat toch..?) zeep.
Dan doe je piercing.

Dan ontsmetten met Betadine.

Als je 'm kwijt wilt vooral betadine, sterilon en al die meuk erop gooien.

Gewoon met unicura zeep wassen. Eerst goed je handen en daarna je piercing. Zorgen dat er zeep in het wondje komt en rustig en voorzichtig draaien en reinigen, dit gaat het makkelijkste onder de douche. Spoel de zeep vervolgens weer goed uit en laat het verder rusten.

Als de ontsteking niet minder wordt of overgaat moet je even naar je piercer, maar GEEN ontsmettingsmiddelen, zalfjes e.d. erop gaan smeren.

vrijdag 18 juli 2003 @ 08:54:58 #216
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11852572
Ik heb mijn navelpiercing steeds schoongemaakt met Betadine en onder de douche en mijn handen gewassen met Sebamed (ff veranderd)

Ik heb geen ontsteking gehad, vriendin van mij had ik dit ook aangeraden, die heeft ook geen ontsteking gehad...Ik zelf vind Sterilon veelste droog...

[Dit bericht is gewijzigd door Marjan1985 op 18-07-2003 09:23]

pi_11852659
Ik was inderdaad mijn navelpiercing met Sebamed zeep...het enige nadeel is dat de huid rond mijn piercing heel erg uitgedroogd is...ik vermoed dat het door de zeep komt (zoniet dan komt het door de Chlorhexidine)
Ik heb me piercing nu bijna 2 weken en het gaat wel goed geloof ik, mijn huid is al minder rood dan eerst...al hoe wel ik geen idee heb hoelang het normaal gesproken rood blijft
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:24:06 #218
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11852960
Ik heb in ieder geval geen last gehad van een droge huid door de zeep...
En mijn zus heb ik er ook niet over horen klagen, en mijn vriendin ook niet, maar iedereen heeft wel een ander soort type huid...
  vrijdag 18 juli 2003 @ 15:39:08 #219
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_11861089
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:53 schreef Roellio het volgende:

[..]

Als je 'm kwijt wilt vooral betadine, sterilon en al die meuk erop gooien.

Gewoon met unicura zeep wassen. Eerst goed je handen en daarna je piercing. Zorgen dat er zeep in het wondje komt en rustig en voorzichtig draaien en reinigen, dit gaat het makkelijkste onder de douche. Spoel de zeep vervolgens weer goed uit en laat het verder rusten.

Als de ontsteking niet minder wordt of overgaat moet je even naar je piercer, maar GEEN ontsmettingsmiddelen, zalfjes e.d. erop gaan smeren.

Ter toevoeging: net zolang draaien met je piercing totdat het licht stroef aanvoelt. Dan is namelijk alle zeep weg!!!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 18:20:17 #220
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11864415
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:52 schreef killingcupid het volgende:
Bij sommige piercingshops zullen ze het ook wel hebben. Bij tongpiercings moet je vooral goed spoelen met Listerine (alleen oranje!).
ik moest spoelen met corsodil (kan je alleen verkrijgen bij de apotheek)
pi_11864436
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 08:54 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik heb mijn navelpiercing steeds schoongemaakt met Betadine en onder de douche en mijn handen gewassen met Sebamed (ff veranderd)

Ik heb geen ontsteking gehad, vriendin van mij had ik dit ook aangeraden, die heeft ook geen ontsteking gehad...Ik zelf vind Sterilon veelste droog...

quote:
  • Niet met de piercing spelen, dit is alleen maar stress voor je piercing

• Geen pleister op je piercing, dit geldt ook voor te strakke kleding

• Niet zwemmen tijdens de genezingsperiode

• Niet de piercing eruit halen, heb je een probleem: Ga naar je piercer

• Geen alcohol, sterilon, peroxide, of chloorhexidine (of andere soortgelijke produkten) op je piercing doen, het is alleen maar bijtend in de wond en doet je piercing meer kwaad dan goed.

• Geen olie, vet, crème of zalf op je piercing smeren; Deze zijn vet en daardoor blijft er alleen maar stof en bacteriën op plakken en houdt de wond ook open, waardoor deze niet kan genezen. Kijk ook uit met make-up, gel, hairspray en parfums.

• Slecht eten, slecht slapen, alcohol en drugs; Dit verlengt alleen maar je genezingsperiode en door drugs kan je piercing worden afgestoten.

• [Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-07-2003 18:30]

vrijdag 18 juli 2003 @ 19:03:25 #222
    55999 Milkwoman
    A Dhaid, cronaím thú
    pi_11865122
    ik ben blij dat er nu eindelijk goede tips komen. Ik heb een tragus piercing, en slechte info gevonden op internet, en hierdoor kreeg ik een allergische reactie op mijn piercing/wondje. Er kwam niet veel lucht bij de piercing, en ik had er tea tree oil op gedaan, NOOIT DOEN!!!!

Ik heb met een oor rondgelopen, zo groot als een duivenei, er kwam constant vocht uit en stonk. Ik ben naar 4 verschillende doktoren gemoeten, en toen bleek dat het een allergie was.

Moet dus gewoon onder de douche wassen met sebamed/unicura (ontsmettende zeeP) en er zo min mogelijk aanzitten. en voor de rest lees hierboven. Gewoon er vanaf blijven, anders komt er vuil in. Voordat je eraan zit, handen wassen met zeep (unicura of sebamed dus)

Succes, en hoop da je er wat aan hebt.

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
    Friedrich Nietzsche
    pi_12134055
    Ik heb vorige week woensdag een navelpiercing laten zetten..en nu is hij gaan ontsteken!
    Ik houd em goed schoon, maar kan het kwaad als je bijvoorbeeld soda in warm water doet?
    Omdat ik em nog maar pas heb mag ik nog niet zwemmen en moet ik kort douchen, dus kan niet met de douchestraal dr op ofzo...:?
    Iemand die dit ook heeft gehad en die me dr iets meer over kan vertellen?
    ~ gsus tourist guide to heaven playground ~
      donderdag 31 juli 2003 @ 22:37:46 #224
    32846 WaSTeiL
    geele sneeuw....
    pi_12150698
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2003 09:34 schreef kleintjee het volgende:
    Ik heb vorige week woensdag een navelpiercing laten zetten..en nu is hij gaan ontsteken!
    Ik houd em goed schoon, maar kan het kwaad als je bijvoorbeeld soda in warm water doet?
    Omdat ik em nog maar pas heb mag ik nog niet zwemmen en moet ik kort douchen, dus kan niet met de douchestraal dr op ofzo...:?
    Iemand die dit ook heeft gehad en die me dr iets meer over kan vertellen?
    Standaard procedure. Onder douche goed je handen van te voren wassen met unicura zeep. Als er korstjes op zitten aan één kant losweken m.b.v. van stromend water. Op het moment dat deze er vanaf is (niet pulken), week je de andere kant ook los.
    Je zou je ringetje kunnen draaien als hij aan één kant los zit, maar het korstje moet niet scheuren...

Op het moment dat het ringetje schoon is van korstjes e.d. neem je wat zeep (unicura) op je vingers en smeer je dat op ringetje. Het ringetje draai je dan een paar keer rond zodat de zeep goed ook in de piercing zit.
    Richt daarna de straal op de piercing en spoel de zeep er vanaf door het ringetje zachtjes te bewegen. je weet dat hij schoon is op het moment dat het stroef gaat lopen...

Doe dit minstends één keer per dag en je piercing is gauw genezen.. Volgens mijn piercingshop is 2 keer op een dag beter zeker in het begin, maar ik moet zeggen dat ik daar de tijd niet voor heb...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    Drugs are only for losers and sex maniacs!
    pi_12258825
    Ik heb een tepelpiercing en het bevalt me echt super... Af en toe blijf je wel es ergens achter hangen ofzo maar ik kijk nu wel een beetje uit.

Ik zoek alelen nog leuke en vooral aparte piercings. Heeft misschien iemand een siteje?? En met apart bedoel ik niet van die grote en zieke piercings...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')