quote:Injectienaalden worden (weleens?) gebruikt bij het zetten van piercings bij de vagina, althans in een shop in Rotterdam deden ze dat bij een vriendin van mij.
Op vrijdag 11 april 2003 19:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een piercer mag niet met injectienaalden verdoven. Daar moet je iid wel bevoegd voor zijn, omdat er ook dingen mis kunnen gaan daarmee.Sprays, ijsklontjes, water, alcohol, wat dan ook verdooft mag hij wel gebruiken.
Bij mijn tong/navel piercing ging het gewoon zonder verdoving, ook niet nodig, de pijn is nihil.
quote:Er zijn wel shops die het doen, maar dan moet degene die pierced een opleiding voor bijv. verpleegster met verdovings certificaat o.i.d. hebben.
Op vrijdag 11 april 2003 20:14 schreef yavanna het volgende:[..]
Injectienaalden worden (weleens?) gebruikt bij het zetten van piercings bij de vagina, althans in een shop in Rotterdam deden ze dat bij een vriendin van mij.
Of ze verdoven illegaal. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 11-04-2003 20:21]
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 20:39 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik zou me nooit laten verdoven, het is toch niet nodig. Daarbij is het gevoel van het zetten van een piercing ook verslavend is een raar soort pijn
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 19:35 schreef Roellio het volgende:
De volledige genezingsperiode voor je navel is 3-6 maanden
Een piercingshop zal het nooit verdoven, puur om het feit dat je daarvoor bevoegd moet zijn. (verpleegsters, tandarts e.d.)
De zgn. bevriezingsspray maakt je huid veel meer kapot dan zonder spray. ik heb geen last gehad van mijn piercing, en door de kou word het zeker wel verdoofd...Zilver/Goud kun je beter niet laten piercen, deze materialen bevatten nikkel, koper of tin om het harder te maken. Door deze toegevoegde materialen wordt de kans dat je lichaam er slecht op reageert vergroot en daar kan je een allergie van krijgen in een verse wond, ookal ben je daar niet gevoellig voor. ik heb ook meteen zilver laten piercen...ook helemaal nergens last van. als je weet dat je niet tegen zilver/goud kan moet je dat niet laten piercen nee, maar verder kan het volgens mij weinig kwaad.
Gewoon titanium laten piercen.
En er na het zetten niet mee kloten, 2 keer op een dag heel goed wassen met desinfecterende zeep (sebamed o.i.d.) en er verder vanaf blijven. Geen strakke kleding erboven of pleisters overheen plakken e.d.
Geen creme/zalf etc. erop smeren en mocht het gaan ontsteken, ga dan terug naar je piercingshop, zij weten het beste wat er aan gedaan moet worden.jah, klopt...hebben ze mij ook verteld...maar was t ff vergeten (is al tijdje terug)
Bij de shop waar ik altijd kom is een navelpiercing incl. ring of curved barbell 45 euro en excl. sieraad 33 euro.
quote:Ghehe ja zoiets.
Op vrijdag 11 april 2003 19:54 schreef Roellio het volgende:[..]
Alcohol
Eerst een fles whisky naar binnen tikken alvorens naar de piercingshop te gaan?
En injectienaalden worden wel gebruikt voor het zetten van piercings, maar ze mogen ze niet gebruiken voor een verdoving.
Het viel eigenlijk mee dat mijn pa niet naar de piercer is gegaan om em te sueen, maar goed, dat zou weer net iets over de top zijn.
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om zonder toestemming van ouders gepierced te worden?
quote:euhm in amsterdam in zo'n zaakje moest je 18 zijn...en hier in apeldoorn doen ze er niet moeilijk over...
Op zaterdag 12 april 2003 09:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn zusje is gisteren het huis uitgekickt want die heeft gisteren een piercing door der lip laten zetten. Nu zit daar een (schijnt, ik was gelukkig niet thuis) een ontzettend lelijke dikke ring met allemaal relief derin.Het viel eigenlijk mee dat mijn pa niet naar de piercer is gegaan om em te sueen, maar goed, dat zou weer net iets over de top zijn.
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om zonder toestemming van ouders gepierced te worden?
quote:Hmmm, mijn zusje is dus 16, en mijn ouders zijn zo afschuwelijk tegen piercings en tattoeages... (of zoals ze het zelf zeggen, zelfverminking...) maar goe, isnie mijn probleem. Ik vindt het schandalig dat je onder je 18de gewoon zoon ding overal doorheen kan laten schieten
Op zaterdag 12 april 2003 09:44 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm in amsterdam in zo'n zaakje moest je 18 zijn...en hier in apeldoorn doen ze er niet moeilijk over...
Zonder toestemming van ouders ofzo dan
.
quote:Volgens de wet mag je het vanaf je 16e zelf beslissen.
Op zaterdag 12 april 2003 09:42 schreef blieblie het volgende:Hoe oud moet je eigenlijk zijn om zonder toestemming van ouders gepierced te worden?
quote:Ja, dat heb ik ook. Bij mijn labretje dacht ik eigenlijk al terwijl ie erdoor ging: Waaah, dit ga ik nog een keer doen!
Op vrijdag 11 april 2003 20:39 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik zou me nooit laten verdoven, het is toch niet nodig. Daarbij is het gevoel van het zetten van een piercing ook verslavend is een raar soort pijn
quote:meestal 16, soms 18, i.i.g 18 bij piercings door tepels en daaronder.
Op zaterdag 12 april 2003 09:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn zusje is gisteren het huis uitgekickt want die heeft gisteren een piercing door der lip laten zetten. Nu zit daar een (schijnt, ik was gelukkig niet thuis) een ontzettend lelijke dikke ring met allemaal relief derin.Het viel eigenlijk mee dat mijn pa niet naar de piercer is gegaan om em te sueen, maar goed, dat zou weer net iets over de top zijn.
quote:vinnik van nie, maar jah, ik ken het hele verhaal der achter...
Op zaterdag 12 april 2003 13:13 schreef Roellio het volgende:[..]
Volgens de wet mag je het vanaf je 16e zelf beslissen.
Wel een erg trieste actie dat je ouders d'r het huis uittrappen omdat ze een piercing heeft genomen.
Ze hebben veel leuke piercings, maar ben toch wel benieuwd of ze een beetje oke met verzenden zijn.
Het enige nadeel is dat piercen verslavend werkt en ik alweer aan de volgende zit na te denken, maar ik wil alleen geen piercing in het zicht omdat ik dat met mijn werk niet echt vind kunnen... (IT-detachering - kan dus overal en nergens zitten)...
quote:Bodyflair bestellen geen ervaring mee, maar hij schijnt als tattoeerder/piercer heel slecht te zijn. Ik heb ook al genoeg voorbeelden gezien om te weten dat t echt zo is. Dus pas op mocht je daar ooit iets willen laten zetten. Ik durf er niet naar binnen iig.
Op maandag 14 april 2003 15:08 schreef yavanna het volgende:
Heeft iemand weleens een piercing bij Bodyflair besteld, online dus.Ze hebben veel leuke piercings, maar ben toch wel benieuwd of ze een beetje oke met verzenden zijn.
quote:Mij zullen ze daar ook niet binnen zien, ik ken die verhalen ook
Op maandag 14 april 2003 17:03 schreef Ms_Furious het volgende:[..]
Bodyflair bestellen geen ervaring mee, maar hij schijnt als tattoeerder/piercer heel slecht te zijn. Ik heb ook al genoeg voorbeelden gezien om te weten dat t echt zo is. Dus pas op mocht je daar ooit iets willen laten zetten. Ik durf er niet naar binnen iig.
Het gaat mij puur om een piercing bestellen.
Wat vinden jullie er van
Enne over bodyflair.... hoe die het doet met piercings weet ik niet maar ik heb acht jaar geleden een geweldig mooie elf (gevleugelde vrouw) op mijn enkel laten tatoueren en die is nog steeds geweldig absoluut geen negatieve ervaring geweest en heb er nog nooit een seconde spijt van gehad ook niet mbt de afbeelding.
quote:Te beginnen met de genezing: Bij een tepelpiercing moet je er rekening houden dat de genezing zo'n 6 tot 8 maanden kan duren (vrouwen doorgaans iets korter) omdat de bloeddoorstroming in de tepels heel erg weinig is. En de regel is: hoe meer bloeddoorstroming in het lichaamsdeel waar je laat piercen hoe sneller het geneest.
Op maandag 14 april 2003 19:26 schreef fairy01 het volgende:
ik heb een navelpiercing en ik vond de genezing best vervelend en lang duren. Nu heb ik er geen last meer van gelukkig en staat leuk (vind mijn vriend gelukkig ook). Nou had ik het vandeweek over een tepelpiercing, dat zou ik wel gaaf vinden maar ik ben een beetje een chicken... daarnaast heb ik hier ook een vraag over. Met sexen heb ik super gevoelige borsten en nou wilde ik weten of dat door die piercing te nemen niet minder word en hoe het zit als je eventueel nog borstvoeding wilt geven tegen de tijd dat je een baby krijgt.....Enne over bodyflair.... hoe die het doet met piercings weet ik niet maar ik heb acht jaar geleden een geweldig mooie elf (gevleugelde vrouw) op mijn enkel laten tatoueren en die is nog steeds geweldig absoluut geen negatieve ervaring geweest en heb er nog nooit een seconde spijt van gehad ook niet mbt de afbeelding.
Ik heb mijn tepelpiercing genomen (man overigens) omdat het bij mij zowieso ook relatief gevoelig was, maar sinds de tepelpiercings is dit bij mij een stuk toegenomen. Dat is natuurlijk geen garantie dat het bij jou ook werkt, maar als ik naar mijn vriendin kijk zie ik hetzelfde. Zij had twee tepelpiercings (zijn helaas uitgegroeid - zie je niets van
) en bij haar waren de tepels niet snel hard te krijgen, maar nu gaat dat een stuk beter (vind ik!!)..
Het onderwerp borstvoeding is al heel erg vaak teruggekomen als er word gesproken over het piercen van tepels bij vrouwen (bij mannen speelt het ietsjes minder
), maar dit is helemaal geen probleem, want het schijnt zo te zijn dat je maar een aantal melkkanaaltjes raakt en dat je er nog genoeg overhoud voor de normale melkafscheiding na de bevalling.
Veel succes als je het gaat doen..
quote:Dat geluk heb ik ook !
heb mijn tepelpiercing genomen (man overigens) omdat het bij mij zowieso ook relatief gevoelig was, maar sinds de tepelpiercings is dit bij mij een stuk toegenomen.
Er was natuurlijk ook een kans dat het ongevoelig werd !
quote:Dan heb je echt geluk gehad, ik heb tattoeages daarvandaan zien komen die zou je bij je hond nog niet in zn oor zetten om 'm te kenmerken. Bijv mijn vorige baas had een tribal laten zetten maar de uiteindes waren ipv puntjes balletjes geworden omdat hij een te dikke naald had gebruikt.
Op maandag 14 april 2003 19:26 schreef fairy01 het volgende:
... Enne over bodyflair.... hoe die het doet met piercings weet ik niet maar ik heb acht jaar geleden een geweldig mooie elf (gevleugelde vrouw) op mijn enkel laten tatoueren en die is nog steeds geweldig absoluut geen negatieve ervaring geweest en heb er nog nooit een seconde spijt van gehad ook niet mbt de afbeelding.
brrrrrr doodeng en dan nog durft die vent met zijn kop op tv zijn shop te promoten. Lef heeft ie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |