Ik heb dit setje in mijn oren:
Links dit:
En rechts dit:
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:28 schreef TeJo het volgende:
FOK! users - Piercings - Mocht niet dus daarom maar hier.Ik heb dit setje in mijn oren:
[afbeelding]
Links dit:
[afbeelding]
En rechts dit:
[afbeelding]
quote:Fuck zeg, die onderste 2 vind ik ERRUG mooi. Hebben ze ook een officiele naam? Word voor die onderste het gaatje in je oor extra uitgerekt?
Op dinsdag 1 april 2003 23:28 schreef TeJo het volgende:
FOK! users - Piercings - Mocht niet dus daarom maar hier.Ik heb dit setje in mijn oren:
[afbeelding]
Links dit:
[afbeelding]
En rechts dit:
[afbeelding]
quote:Ik vond het zelfs wel een lekker gevoel, maar ja ik ben een beetje raar he.
Op zondag 14 juli 2002 13:24 schreef sefer het volgende:[..]
(in je oren?) ze zetten met een marker (ofzo) een stipje op de gewenste plaats, het schietpistool ziet er eigenlijk gewoon uit als een nietjesmachine. Bij mij zou ze aftellen en ik dacht tot drie maar bij twee zat hij er al in. Je voelt het wel door je oor gaan maar (mijn pijngrens is vrij laag) het was niet echt een heel onaangenaam gevoel
quote:Dit is wel een heel leuk dingetje voor een tongpiercing, nog nooit tegen gekomen hier.
Op maandag 26 augustus 2002 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ik heb nog steeds een tongpiercing...13 september een jaar alweer en ben er nog steeds blij meeNu heb ik er voortaan dit balletje in :
[afbeelding]
alleen dan met rood steentje erin.Het zetten deed bij mij echt geen pijn...
quote:Ik heb er zo eentje in het klein gehad, bij mij deed het ontzettend veel pijn de achterkant zat helemaal in mijn tong gedrukt wat heel erg sneed, dus heb ik er maar weer een balletje opgezet.
Op zondag 6 april 2003 18:04 schreef yavanna het volgende:[..]
Dit is wel een heel leuk dingetje voor een tongpiercing, nog nooit tegen gekomen hier.
Zit het niet lastig?
quote:Was het staafje dan misschien te klein of was het sowieso het bloemetje wat sneed?
Op zondag 6 april 2003 18:28 schreef Ms_Furious het volgende:[..]
Ik heb er zo eentje in het klein gehad, bij mij deed het ontzettend veel pijn de achterkant zat helemaal in mijn tong gedrukt wat heel erg sneed, dus heb ik er maar weer een balletje opgezet.
en k heb n navel piercing...helemaal geen last van gehad
die zit er nu iets meer als 2 jaar in...en ik vind t heel kaal ak m er uit haal... alsin... zonder heb k geen mooie buik
vind ik...mgoed....
wiehie
quote:wel
Op maandag 7 april 2003 17:55 schreef GeM het volgende:
zonder heb k geen mooie buikvind ik...mgoed....
wiehie
quote:
Op maandag 7 april 2003 17:59 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
wel
-Hoeveel kost dat (ik verdien dus absluut niet veel);
-Is er sprake van een soort `genezingssierraad´, net zoals bij oorbellen en zo ja, hoelang moet die inblijven?
-Wanneer moet je hem er echt uitdoen? Ivm ontstekingen enzo
.
-Hoe wordt die piercing erin gezet?
Ik vind het ook op zich machtigleuk, maar de reden dat ik er zo tegenop zie, is pijn en zo. Daarom weet ik het zo net nog niet.
Dank!!!
quote:alsjeblieft
Op vrijdag 11 april 2003 14:04 schreef MaaikeV het volgende:
Mijn vriend zou het leuk vinden als een navelpiercing nam. Ik weet het alleen nog zo net niet en misschien dat ik van jullie eerst informatie kan krijgen. (Misschien is dit ook al in de vorige reply´s genoemd, maar dan heb ik eroverheen gelezen):-Hoeveel kost dat (ik verdien dus absluut niet veel);
ik heb er toen, voor een zilveren, 100 gulden voor betaald...goud is veeel duurder...(maar daar hou ik niet van...dus doet me niet zo veel)
-Is er sprake van een soort `genezingssierraad´, net zoals bij oorbellen en zo ja, hoelang moet die inblijven?
ik weet niet helemaal precies meer, maar ik geloof dat je er de eerste 6 weken (beter) niet mee kan gaan zwemmen...en ook niet in de zon. (ik heb m in de herfst laten zetten)
-Wanneer moet je hem er echt uitdoen? Ivm ontstekingen enzo
.
als ie ontsteekt is het niet goed :S-Hoe wordt die piercing erin gezet?
eerst word je navel verdoofd, met een spuitbus koud gemaakt, en dan word de plek waar hij komt gemarkeerd met n stift, dan zetten ze er een tangetje op met een gaatje, door dat gaatje gaat een naald (breedte van de piercing) om die naald zit een buisje. dan halen ze de naald er uit en doen ze de piercing er doorheen en het buis je er uit. bolletje er op. en klaar...
je voelt er niet heel veel van...t is ff koud en je voelt iets van een prik als de naald er door gaat.Ik vind het ook op zich machtigleuk, maar de reden dat ik er zo tegenop zie, is pijn en zo. Daarom weet ik het zo net nog niet.
Dank!!!
quote:Het wordt niet altijd verdooft bij mij niet iig, maar wees niet bang voor de pijn tis even een scherp prikje maar tegen de tijd dat je denkt dat het nu wel zeer moet gaan doen, kan je afrekenen omdat ie al klaar is
Op vrijdag 11 april 2003 16:01 schreef GeM het volgende:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 11 april 2003 14:04 schreef MaaikeV het volgende:
Mijn vriend zou het leuk vinden als een navelpiercing nam. Ik weet het alleen nog zo net niet en misschien dat ik van jullie eerst informatie kan krijgen. (Misschien is dit ook al in de vorige reply´s genoemd, maar dan heb ik eroverheen gelezen):
-Hoeveel kost dat (ik verdien dus absluut niet veel);
ik heb er toen, voor een zilveren, 100 gulden voor betaald...goud is veeel duurder...(maar daar hou ik niet van...dus doet me niet zo veel )-Is er sprake van een soort `genezingssierraad´, net zoals bij oorbellen en zo ja, hoelang moet die inblijven?
ik weet niet helemaal precies meer, maar ik geloof dat je er de eerste 6 weken (beter) niet mee kan gaan zwemmen...en ook niet in de zon. (ik heb m in de herfst laten zetten )-Wanneer moet je hem er echt uitdoen? Ivm ontstekingen enzo .
als ie ontsteekt is het niet goed :S-Hoe wordt die piercing erin gezet?
eerst word je navel verdoofd, met een spuitbus koud gemaakt, en dan word de plek waar hij komt gemarkeerd met n stift, dan zetten ze er een tangetje op met een gaatje, door dat gaatje gaat een naald (breedte van de piercing) om die naald zit een buisje. dan halen ze de naald er uit en doen ze de piercing er doorheen en het buis je er uit. bolletje er op. en klaar...
je voelt er niet heel veel van...t is ff koud en je voelt iets van een prik als de naald er door gaat.Ik vind het ook op zich machtigleuk, maar de reden dat ik er zo tegenop zie, is pijn en zo. Daarom weet ik het zo net nog niet.
Dank!!!
--------------------------------------------------------------------------------
alsjeblieft
Zilver/Goud kun je beter niet laten piercen, deze materialen bevatten nikkel, koper of tin om het harder te maken. Door deze toegevoegde materialen wordt de kans dat je lichaam er slecht op reageert vergroot en daar kan je een allergie van krijgen in een verse wond, ookal ben je daar niet gevoellig voor.
Gewoon titanium laten piercen. ![]()
En er na het zetten niet mee kloten, 2 keer op een dag heel goed wassen met desinfecterende zeep (sebamed o.i.d.) en er verder vanaf blijven. Geen strakke kleding erboven of pleisters overheen plakken e.d.
Geen creme/zalf etc. erop smeren en mocht het gaan ontsteken, ga dan terug naar je piercingshop, zij weten het beste wat er aan gedaan moet worden.
Bij de shop waar ik altijd kom is een navelpiercing incl. ring of curved barbell 45 euro en excl. sieraad 33 euro.
Sprays, ijsklontjes, water, alcohol, wat dan ook verdooft mag hij wel gebruiken.
quote:Alcohol
Op vrijdag 11 april 2003 19:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een piercer mag niet met injectienaalden verdoven. Daar moet je iid wel bevoegd voor zijn, omdat er ook dingen mis kunnen gaan daarmee.Sprays, ijsklontjes, water, alcohol, wat dan ook verdooft mag hij wel gebruiken.
Een piercing zetten doet pijn, niet lang, het is maar 2/3 seconden maar JA het doet pijn. Door allerlei verdovende cremes, spray's etc. erop te doen raakt je huid veel meer beschadigd en dus je wond naderhand alleen maar meer geirriteerd.
if you cant take the heat stay out of the kitchen !
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 11-04-2003 19:55]
quote:Ik heb het ook een klein beetje, gewoon af en toe krabben met m'n nagel.
Op vrijdag 11 april 2003 19:55 schreef lamaris het volgende:
Misschien een raar verhaal, maar ik krijg dus na verloop van tijd tandsteen op het onderste bolletje van mijn tongpiercing!
Ben ik nou de enige?Want ik ken een paar andere getongpiercede mensen en die hebben hier geen last van.
En hoe halen jullie het weg?
Als je het met je nagel niet wegkrijgt kun je eventueel je piercing eruithalen en 'm met een tandenborstel o.i.d. even goed schrobben, vergeet niet je piercing daarna weer goed vast te maken, zodat je niet ineens je bolletje doorslikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |