abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5009809
quote:
Op zondag 14 juli 2002 18:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Ik heb dus een tongpiercing. Het deed me niet echt pijn en de methode lijkt op die van de navel zoals eerder beschreven. Alleen je tong is een paar dagen 2 keer zo dik. En goed spoelen.

de klinkers zijn hun ziel en dus onzichtbaar? (je sig)
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zondag 14 juli 2002 @ 20:07:39 #52
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_5009919
quote:
Op zondag 14 juli 2002 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten hoe dat 'schieten' nou verloopt, want van de een hoor je dat ie een prikje heeft gehad (daar ben ik als de dood voor), de andere had enorm veel pijn, de andere weer helemaal niet. Wat gebeurt er daar nou ? Ik heb gewoon nooit een écht antwoord gekregen...kan iemand me helpen?
Schieten gebeurt alleen bij gaatjes in je oren. Tenminste, als het goed gebeurt. De rest moet gewoon met een naald.

Ik heb 3 piercings, 1x tong en 2x tepel en de pijn valt op zich best mee. De eerste paar dagen heb je er wel eventjes last van, maar dat gaat gauw over. Mn tong was heel snel genezen, binnen een dag of 4 had ik eigenlijk al nergens meer last van. Bij mn tepels duurde dat wel een stuk langer, maargoed, die 2 weken lijden is het wel waard

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5011435
quote:
Op zondag 14 juli 2002 19:57 schreef sefer het volgende:

[..]

de klinkers zijn hun ziel en dus onzichtbaar? (je sig)

nee het was gewoon geouwehoer op het onzinforum. Rad van fortuin als je het wil leze

Er hoort te staan: Toen je vader en je moeder jou maakten moesten ze een hoop plezier hebben gehad

mijn clubbie

me the foto

maar genoeg offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 14-07-2002 21:54]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_5011458
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

nee het was gewoon geouwehoer od het onzinforum. Rad van fortuin als je het wil leze

Er hoort te staan: Toen je vader en moeder jou gemaakt hebben moesten ze een hoop plezier hebben gehad

mijn clubbie

me the foto

weet ik
  maandag 15 juli 2002 @ 15:29:51 #55
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_5020104
heb nu: tong, labret (voor de onwetenden: vlak onder je onderlip) en beide oren (dikke ringen).

planning: tunnels in m'n oren (pluggen), fangs (beide zijkanten van m'n onderlip), een smiley (ringetje door het velletje tussen je bovenlip en tandvlees) en misschien nog een tweede tongpiercing.

Verdere planning: tattoos! (uppersleeves, polsen, borst)

we will become silhouettes.
pi_5021986
quote:
Op zondag 14 juli 2002 20:07 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Schieten gebeurt alleen bij gaatjes in je oren. Tenminste, als het goed gebeurt. De rest moet gewoon met een naald...

Mijn neuspiercing is ook gewoon geschoten, ik zou niet weten waarom dat minder goed zou zijn dan met een naald. Het is overigens door een erkende piercer gedaan en niet bij de juwelier, dus die man had er echt genoeg verstand van

Hij is er inmiddels weer uit ook, was er een beetje op uitgekeken.

Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
pi_5022021
quote:
Op maandag 15 juli 2002 17:18 schreef Avalonne het volgende:

[..]

Mijn neuspiercing is ook gewoon geschoten, ik zou niet weten waarom dat minder goed zou zijn dan met een naald. Het is overigens door een erkende piercer gedaan en niet bij de juwelier, dus die man had er echt genoeg verstand van

ha eindelijk een bevestiging
pi_5022384
quote:
Op maandag 15 juli 2002 17:20 schreef sefer het volgende:

[..]

ha eindelijk een bevestiging

maar let wel : Bij een ervaren piercer
pi_5022399
quote:
Op maandag 15 juli 2002 17:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

maar let wel : Bij een ervaren piercer

dat maakt niet uit, het ging voornamelijk over schietpistool en naald
pi_5023275
Bij een érkende piercer, stond er. Dus als je commentaar wilt geven, eerst even goed lezen, he
Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
  dinsdag 16 juli 2002 @ 15:13:44 #61
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5035779
Het maakt me niet echt uit of het daarna nog pijn doet, maar het schieten of met de naald doet dus GEEN pijn? en ook geen prikje nodig?
pi_5038429
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 15:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het maakt me niet echt uit of het daarna nog pijn doet, maar het schieten of met de naald doet dus GEEN pijn? en ook geen prikje nodig?
je voelt natuurlijk wel iets maar das niet zo veel. Ik praat dan over de tong. Ergens anders heb ik geen ervaring mee
  dinsdag 16 juli 2002 @ 22:07:31 #63
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_5041652
quote:
Op maandag 15 juli 2002 17:18 schreef Avalonne het volgende:

[..]

Oh! Neuspiercing is eigenlijk het enige waar ik niet aan dacht Maar de rest gebeurt volgens mij wel alleen maar met naalden!

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  donderdag 1 augustus 2002 @ 00:28:28 #64
22663 BioniK
and with steel..
pi_5223669
toevaliig dat ik dit nu lees, khad het er vandaag met mn vriendin over, zij wil er misschien een in dr kin (is dat zo'n labret?)

voorheen (en misschien nu nog steeds wel) wilde ik er een door mijn oor bovenin, met nog 2 andere vrienden, wisten we eerst niet van elkaar, opeens had een vriend van mij er een, ik vond het niet leuk om toen hetzelfde te hebben, hij had hem ongeveer een half jaar

maar wat me ook al een tijd leuk lijkt is een tongpiercing, ik hoorde alleen dat je dan 2 weken alleen vla kan eten (!) licht overdreven lujkt mij
ik meen mij trouwens ook van mensen te herinneren dat ze na 3 dagen alles weer normaal konden doen

hoe zit dat nou met een tongpiercing, het lijkt me wel lachen om als verassing voor mijn vrouwtje te doen, alhoewel ze al weet dat ik het wel zou willen
wel grappig: ik zat al met dat idee toen we nog niets hadden, maar wel zoenden soms

niet bestemd voor verkoop/verhuur
pi_5227858
Ik wil ook een tongpiersing, ik weet nog niet wanneer ik hem laat zetten, eerst even geld verdienen
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_5228023
Gedurende acht maanden heb ik een wenkbrauwpiercing gehad. (Jammergenoeg) is hij er drie weken geleden uitgegroeid. Ik heb er eerlijk gezegd gemengde gevoelens over. Enerzijds was 't een fantastisch sieraad, een prachtige versiering voor m'n lichaam. Anderzijds was ik er na een half jaar ook wel een beetje op uitgekeken en aangezien ik grote ambities voor de toekomst heb - de politiek in - zou zo'n piercing toch niet echt passend zijn voor een specifieke hoge functie.
Is it washable?
pi_5269493
Ik heb er een vlak onder mijn onderlip en ik had er 1 in mijn neus alleen door mijn eigen domme schuld is ie gaan onsteken (ik had een bult op mijn neusvleugeL) en moet ik hem eruit halen.
Mja.. ik denk niet dat ik iemand geloof als die persoon tegen mij zegt dat het zetten van de piercing geen pijn deed... Ik kan pijn goed verdragen (hoge pijngrens, zoals dat genoemd wordt) alleen het zetten was gewoon kut. Na 3 dagen was ik vergeten Hoe het was om een dikke naald door je gezicht gedrukt te krijgen, maar ik werd er aan herinnerd door het vriendinnetje dat me had bijgestaan
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_5269902
Ik heb een tongpiercing en vind hem na een jaar nog erg relaxt
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:24:02 #69
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_5284082
Ik heb een piercing door mijn tong, een onder mijn lip en een industrial. Dat is dus een piercing door je oor die er twee keer doorheen gaat.
Een oor piercen kan dus wel degelijk!

Waarom piercen in plaats van schieten?
Een piercing wordt gezet door een holle naald door een lichaamsdeel te steken. Je haalt dus echt een stukje vel/kraakbeen weg.
Bij een schietpistool wordt meteen het oorbelletje er doorheen geschoten. Hier wordt dus geen vel weggehaald, maar een beetje opzijgedrukt. Bij dat laatste heb je dus een veel minder mooi wondje, en het gebeurt vaak dat er rond het gaatje een soort bultje komt.
Als je het met een holle naald laat piercen gebeurt dat dus niet, en dat vind ik er gewoon mooier uitzien.

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_5284411
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:36 schreef The-What het volgende:
Ik heb een tongpiercing en vind hem na een jaar nog erg relaxt
ik heb hem nu ook een jaar en vind hem nog steeds superrrrrrr
pi_5533100
woeiiiiiiii ik heb net op me piercing gebeten. Gelukkig was ie van kunststof. Maar hij is wel voor de helft gebroken en heb dus de helft ingeslikt.

Weet iemand of dat schadelijk is voor je??

zondag 25 augustus 2002 @ 23:05:34 #72
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_5534532
quote:
woeiiiiiiii ik heb net op me piercing gebeten. Gelukkig was ie van kunststof. Maar hij is wel voor de helft gebroken en heb dus de helft ingeslikt.

Weet iemand of dat schadelijk is voor je??

Volgens mij kan het geen kwaad, komt er vanzelf morgen weer uit als je op de wc zit.

Heb zelf nu een maand of 3 tepelpiercing, maar steeds als ik denk dat ie helemaal genezen is, stoot ik die week weer een paar keer goed met trainen, en begint het gedoe weer.

pi_5537407
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:39 schreef sefer het volgende:

[..]

ging dat andere topic (sebamed & unicura) over je neuspiercing? Je kan net zo goed naar een juwelier gaan die er een knopje voor je inschiet. Minder groot gaatje, en verder heb je er ook geen omkijken meer naar.

weetje hoe slecht t is om een gaatje in je neus te laten schieten...
ik heb m ook eerst laten schieten, alleen maar gezeik mee gehad met dat kut knopje die derin zat, hij was der binnen een week weer uit...

dus daarna maar gewoon laten piercen

maandag 26 augustus 2002 @ 09:54:50 #74
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5537788
Ik heb nu sinds Maart geloof ik een tepelpiercing en eigenlijk is het zetten de genezingperiode goed verlopen.. Genezen duurde alleen wel erg lang, maar dat schijnt normaal te zijn voor tepel.

Nu kan ik er tenminste van genieten. Bij mijn vriendin zijn beide tepelpiercings uitgegroeid. Dat kan gebeuren zeggen ze bij de piercer, maar dat er twee tegelijkertijd uitgroeien gebeurd niet vaak... Nu heeft ze een Labret (onder de onderlip) en ik moet zeggen dat ik hem wel onwijs mooi vind.....

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:02:43 #75
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5537842
Ik heb nog steeds een tongpiercing...13 september een jaar alweer en ben er nog steeds blij mee

Nu heb ik er voortaan dit balletje in :

alleen dan met rood steentje erin.

Het zetten deed bij mij echt geen pijn...

To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')