quote:de klinkers zijn hun ziel en dus onzichtbaar? (je sig)
Op zondag 14 juli 2002 18:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Ik heb dus een tongpiercing. Het deed me niet echt pijn en de methode lijkt op die van de navel zoals eerder beschreven. Alleen je tong is een paar dagen 2 keer zo dik. En goed spoelen.
quote:Schieten gebeurt alleen bij gaatjes in je oren. Tenminste, als het goed gebeurt. De rest moet gewoon met een naald.
Op zondag 14 juli 2002 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten hoe dat 'schieten' nou verloopt, want van de een hoor je dat ie een prikje heeft gehad (daar ben ik als de dood voor), de andere had enorm veel pijn, de andere weer helemaal niet. Wat gebeurt er daar nou ?Ik heb gewoon nooit een écht antwoord gekregen...kan iemand me helpen?
Ik heb 3 piercings, 1x tong en 2x tepel en de pijn valt op zich best mee. De eerste paar dagen heb je er wel eventjes last van, maar dat gaat gauw over. Mn tong was heel snel genezen, binnen een dag of 4 had ik eigenlijk al nergens meer last van. Bij mn tepels duurde dat wel een stuk langer, maargoed, die 2 weken lijden is het wel waard ![]()
prrrrrrr
quote:nee het was gewoon geouwehoer op het onzinforum. Rad van fortuin als je het wil leze
Op zondag 14 juli 2002 19:57 schreef sefer het volgende:[..]
de klinkers zijn hun ziel en dus onzichtbaar? (je sig)
Er hoort te staan: Toen je vader en je moeder jou maakten moesten ze een hoop plezier hebben gehad
mijn clubbie
me the foto
maar genoeg offtopic ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 14-07-2002 21:54]
quote:weet ik
Op zondag 14 juli 2002 21:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
nee het was gewoon geouwehoer od het onzinforum. Rad van fortuin als je het wil leze
Er hoort te staan: Toen je vader en moeder jou gemaakt hebben moesten ze een hoop plezier hebben gehad
mijn clubbie
me the foto
planning: tunnels in m'n oren (pluggen), fangs (beide zijkanten van m'n onderlip), een smiley (ringetje door het velletje tussen je bovenlip en tandvlees) en misschien nog een tweede tongpiercing.
Verdere planning: tattoos!
(uppersleeves, polsen, borst)
quote:Mijn neuspiercing is ook gewoon geschoten, ik zou niet weten waarom dat minder goed zou zijn dan met een naald. Het is overigens door een erkende piercer gedaan en niet bij de juwelier, dus die man had er echt genoeg verstand van
Op zondag 14 juli 2002 20:07 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Schieten gebeurt alleen bij gaatjes in je oren. Tenminste, als het goed gebeurt. De rest moet gewoon met een naald...
Hij is er inmiddels weer uit ook, was er een beetje op uitgekeken.
quote:ha eindelijk een bevestiging
Op maandag 15 juli 2002 17:18 schreef Avalonne het volgende:[..]
Mijn neuspiercing is ook gewoon geschoten, ik zou niet weten waarom dat minder goed zou zijn dan met een naald. Het is overigens door een erkende piercer gedaan en niet bij de juwelier, dus die man had er echt genoeg verstand van
quote:dat maakt niet uit, het ging voornamelijk over schietpistool en naald
Op maandag 15 juli 2002 17:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
maar let wel : Bij een ervaren piercer
quote:je voelt natuurlijk wel iets maar das niet zo veel. Ik praat dan over de tong. Ergens anders heb ik geen ervaring mee
Op dinsdag 16 juli 2002 15:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het maakt me niet echt uit of het daarna nog pijn doet, maar het schieten of met de naald doet dus GEEN pijn? en ook geen prikje nodig?
quote:Oh! Neuspiercing is eigenlijk het enige waar ik niet aan dacht
Op maandag 15 juli 2002 17:18 schreef Avalonne het volgende:[..]
Mijn neuspiercing is ook gewoon geschoten, ik zou niet weten waarom dat minder goed zou zijn dan met een naald. Het is overigens door een erkende piercer gedaan en niet bij de juwelier, dus die man had er echt genoeg verstand van
prrrrrr
voorheen (en misschien nu nog steeds wel) wilde ik er een door mijn oor bovenin, met nog 2 andere vrienden, wisten we eerst niet van elkaar, opeens had een vriend van mij er een, ik vond het niet leuk om toen hetzelfde te hebben, hij had hem ongeveer een half jaar
maar wat me ook al een tijd leuk lijkt is een tongpiercing, ik hoorde alleen dat je dan 2 weken alleen vla kan eten (!) licht overdreven lujkt mij
ik meen mij trouwens ook van mensen te herinneren dat ze na 3 dagen alles weer normaal konden doen
hoe zit dat nou met een tongpiercing, het lijkt me wel lachen om als verassing voor mijn vrouwtje te doen, alhoewel ze al weet dat ik het wel zou willen ![]()
wel grappig: ik zat al met dat idee toen we nog niets hadden, maar wel zoenden soms
Waarom piercen in plaats van schieten?
Een piercing wordt gezet door een holle naald door een lichaamsdeel te steken. Je haalt dus echt een stukje vel/kraakbeen weg.
Bij een schietpistool wordt meteen het oorbelletje er doorheen geschoten. Hier wordt dus geen vel weggehaald, maar een beetje opzijgedrukt. Bij dat laatste heb je dus een veel minder mooi wondje, en het gebeurt vaak dat er rond het gaatje een soort bultje komt.
Als je het met een holle naald laat piercen gebeurt dat dus niet, en dat vind ik er gewoon mooier uitzien.
quote:ik heb hem nu ook een jaar en vind hem nog steeds superrrrrrr
Op maandag 05 augustus 2002 15:36 schreef The-What het volgende:
Ik heb een tongpiercing en vind hem na een jaar nog erg relaxt![]()
quote:Volgens mij kan het geen kwaad, komt er vanzelf morgen weer uit als je op de wc zit.
woeiiiiiiii ik heb net op me piercing gebeten. Gelukkig was ie van kunststof. Maar hij is wel voor de helft gebroken en heb dus de helft ingeslikt.Weet iemand of dat schadelijk is voor je??
Heb zelf nu een maand of 3 tepelpiercing, maar steeds als ik denk dat ie helemaal genezen is, stoot ik die week weer een paar keer goed met trainen, en begint het gedoe weer.
quote:weetje hoe slecht t is om een gaatje in je neus te laten schieten...
Op zaterdag 13 juli 2002 23:39 schreef sefer het volgende:[..]
ging dat andere topic (sebamed & unicura) over je neuspiercing? Je kan net zo goed naar een juwelier gaan die er een knopje voor je inschiet. Minder groot gaatje, en verder heb je er ook geen omkijken meer naar.
dus daarna maar gewoon laten piercen
Nu kan ik er tenminste van genieten. Bij mijn vriendin zijn beide tepelpiercings uitgegroeid. Dat kan gebeuren zeggen ze bij de piercer, maar dat er twee tegelijkertijd uitgroeien gebeurd niet vaak... Nu heeft ze een Labret (onder de onderlip) en ik moet zeggen dat ik hem wel onwijs mooi vind.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |