quote:Die piercing heet een traguspiercing.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:50 schreef kkknurft het volgende:
Hoi,
Ik wil graag een piercing in dat lelletje van je oor wat zegmaar ook tegen je gezicht aanzit. Ik kon even geen foto vinden. Nou heb ik gehoord dat dit gevaarlijk kan zijn omdat er vlakbij een zenuw loopt ofzo...en als die beschadigd zou je gezicht aan een kant verlamd kunnen raken. Heeft iemand zo'n piercing? En is het echt gevaarlijk want ik wil het toch wel graag.
Doei.
Na ongeveer twee weken ging het een beetje ontsteken, maar met de bijgeleverde zalf was het na 3 weken helemaal weer genezen en sindsdien heb ik er nooit meer problemen mee gehad.
Wel hele leuke reacties op gekregen.
* Als je geen risico risico wil nemen, neem je geen piercing. De kans op het raken van een zenuw is klein, maarja, het blijft een lichaam, geen statistiek.
* Persoonlijk doet mijn hele gezicht het nog, niets aan de hand. Maar, zoals ik al in het tragus topic neerzette, was het genezen een zaak van lange adem. Ik was een jaar later nog niet geheel zwelling vrij. De schattingstijd voor genezing is ook echt een schatting dus, geen loos getal dat je moet verontachtzamen!
En een tattoo op mijn buik, een draakje genaamd Freek (zeg: freak)http://www.webbydesign.nu/buttercup/Freek.gif
Er komt iig nog een sterretje bij ergens, waarschijnlijk op mijn enkel of ergens op mijn rug. Mijn streven is drie, vijf of zeven tattoos
Loop al een tijdje rond met het ideeeen piercing in het midden net onder mijn lip te laten zetten, maar aangezien ik al een tongpiercing heb, weet ik nog niet zeker of dat niet teveel van het goede is
o o o ik moet nog steeds heen, maar ik durf niet
*wil een piercing rechtsonder en linksonder in haar lip*
quote:oeh, ringetjes?
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef Ils het volgende:
mijn zus heeft ook een piercing in haar tong, en ook een lippiercing waar ze een ringetje in heeft, lijkt niet raar hooro o o ik moet nog steeds heen, maar ik durf niet
*wil een piercing rechtsonder en linksonder in haar lip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |