abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:17:54 #251
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_12575489
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:50 schreef kkknurft het volgende:
Hoi,
Ik wil graag een piercing in dat lelletje van je oor wat zegmaar ook tegen je gezicht aanzit. Ik kon even geen foto vinden. Nou heb ik gehoord dat dit gevaarlijk kan zijn omdat er vlakbij een zenuw loopt ofzo...en als die beschadigd zou je gezicht aan een kant verlamd kunnen raken. Heeft iemand zo'n piercing? En is het echt gevaarlijk want ik wil het toch wel graag.
Doei.
Die piercing heet een traguspiercing.

Dit is niet mijn oor, maar ik heb wel dezelfde en ook in m'n rechtse oor.
In juni 1999 laten zetten in Rotterdam en nagenoeg geen problemen mee gehad.

Na ongeveer twee weken ging het een beetje ontsteken, maar met de bijgeleverde zalf was het na 3 weken helemaal weer genezen en sindsdien heb ik er nooit meer problemen mee gehad.

Wel hele leuke reacties op gekregen.

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_12575504
* Zoek even op tragus piercing in de search van dit forum, staat een topic over.

* Als je geen risico risico wil nemen, neem je geen piercing. De kans op het raken van een zenuw is klein, maarja, het blijft een lichaam, geen statistiek.

* Persoonlijk doet mijn hele gezicht het nog, niets aan de hand. Maar, zoals ik al in het tragus topic neerzette, was het genezen een zaak van lange adem. Ik was een jaar later nog niet geheel zwelling vrij. De schattingstijd voor genezing is ook echt een schatting dus, geen loos getal dat je moet verontachtzamen!

pi_12576745
Bedankt voor jullie reacties
Nu weet ik tenminste hoe het heet.
Ik heb ook nog even dat andere topic doorgelezen en ik ga hem over een paar weken laten zetten...als ik zeker weet dat ik niet meer naar het strand ga enzo..
kkknurft
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:54:23 #254
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_12586330
Ik heb een tongpiercing (sinds een jaar of 2), een neuspiercing (sinds een jaar of 6, af en toe doe ik er een ringetje in aangezien dat ding niet dichtgroeit en ik een beetje impulsief ben) en een navelpiercing.

En een tattoo op mijn buik, een draakje genaamd Freek (zeg: freak)http://www.webbydesign.nu/buttercup/Freek.gif

Er komt iig nog een sterretje bij ergens, waarschijnlijk op mijn enkel of ergens op mijn rug. Mijn streven is drie, vijf of zeven tattoos

Loop al een tijdje rond met het ideeeen piercing in het midden net onder mijn lip te laten zetten, maar aangezien ik al een tongpiercing heb, weet ik nog niet zeker of dat niet teveel van het goede is

You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_12586831
mijn zus heeft ook een piercing in haar tong, en ook een lippiercing waar ze een ringetje in heeft, lijkt niet raar hoor

o o o ik moet nog steeds heen, maar ik durf niet
*wil een piercing rechtsonder en linksonder in haar lip*

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:28:58 #256
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_12587391
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef Ils het volgende:
mijn zus heeft ook een piercing in haar tong, en ook een lippiercing waar ze een ringetje in heeft, lijkt niet raar hoor

o o o ik moet nog steeds heen, maar ik durf niet
*wil een piercing rechtsonder en linksonder in haar lip*

oeh, ringetjes?
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')