abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105962675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Heinlein het volgende:

Ik heb altijd veel respect gehad voor Pim Fortuyn. Die was gewoon niet te chanteren.
Reporter: "Meneer Fortuyn, ik heb gehoord dat u in Rotterdam de darkrooms bezoekt!"
Fortuyn: "Inderdaad, heb je daar een probleem mee?"
Dat is heel sterk. Ik heb hem niet bewust meegemaakt. Ik kan me nog wel vaag het nieuws van die tijd herinneren rond de moord.

quote:
Oefening baart kunst. Ik merk bij mezelf dat ik persoonlijke grenzen heb gelegd, die ik voorheen niet mogelijk had geacht. Door te doen, ondanks de angst. Elke keer dat dat lukt, krijg je een gevoel van YES!! .
Daar zal ik straks wat over vertellen, vannacht wat meegemaakt.

quote:
Je doet jezelf echt, echt te kort. Vraag het eens aan je vrienden. Naar aanleiding van deze thread kan ik er zo een paar toevoegen. Ambitieus, bereisd, wereldwijs, verstandig, analytisch, vrolijk, up-beat, filosofisch, koppig, weerbarstig, volhouder, re-shaper, artistiek, gevoel voor drama, flexibel.
Bloos.... Het klinkt niet als ik, maar het klopt denk ik wel.

quote:
Realistisch gezien klopt dat idee, maar slechts voor een klein deel. Het is beter, om zulke ideeen te dateren. De filosoof Alfred Korzybski zei ooit: "for accuracy's sake, date your statements". Het is niet goed voor jezelf als je zegt: "ik heb bitch op mijn voorhoofd staan". Het is vele malen accurater als je zegt: "ik had tot mijn 18e 'bitch' op mijn voorhoofd staan, daarna is dat minder geworden, ik ga er van uit dat het op mijn 20e weg is".
Wow, dat is een hele goede tip. Bedankt.

Ik ben vannacht met een groepje waarvan ik 2 jongens kende naar een leuke tent hier in Porto geweest. Goede muziek, leuke DJ (flirt :9~ ), gezellig. Maar ik voelde de bui al hangen toen een gozer me op stond te nemen. Dus ik al in mijn hoofd voorbereiden "gewoon nee zeggen, gewoon nee zeggen, gewoon nee zeggen. "
Zegt hij op een gegeven moment wat in mijn oor, en ik keihard, zodat die bij me stonden het konden horen:"WAT? WIL JE MET ME DE WC IN??? Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen. Ik stond wel met een bonzend hart, en zweet in mijn handen, maar toch wel trots opmezelf. We hebben er hard om gelachen, maar ik had toch nog ergens wel van "wat als hij me opwacht", maar ik heb dat kunnen verdringen met de gedachte dat ik in een groepje was, dus dat me niks kon overkomen.
Maar dat had ik dus een week geleden niet gedaan he, dan had ik me af later voeren.
Dus bedankt... :* ^O^
Wel weer boos op mezelf wat flirtgedrag met DJ betreft, maar hij begon... O-)
(En ik wist dat het verder niks zou worden.)

(Moet zeggen dat het uitgaan op zich mee meeviel. Misschien toch wat vaker die scene in.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 23-12-2011 14:34:07 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:08:57 #27
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105964110
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:25 schreef Cavalinho het volgende:

Dat is heel sterk. Ik heb hem niet bewust meegemaakt. Ik kan me nog wel vaag het nieuws van die tijd herinneren rond de moord.

Nou ja, ik vermoed dat hij zich simpelweg had voorbereid op een aantal situaties. Hij wist dat hij kwetsbaar kon zijn op een aantal punten, dus had hij (misschien wel samen met zijn campagne adviseur) zijn woordje helemaal klaar. En volgens mij kan iedereen dat doen. Toen ik weer ging daten na een lange relatie, heb ik vantevoren een aantal standaard zinnetjes voor de spiegel geoefend, want anders komt het er gewoon shit uit. Het kwam er nog steeds shit uit, maar er kwam in ieder geval iets uit :-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:25 schreef Cavalinho het volgende:

Maar ik voelde de bui al hangen toen een gozer me op stond te nemen. (...)"WAT? WIL JE MET ME DE WC IN??? Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.
Hahahaha, entertainment! Nu is het met bonzend hard, volgende keer is het al heel wat relaxter. Way to go, buddy.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_105964355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef Heinlein het volgende:

Toen ik weer ging daten na een lange relatie, heb ik vantevoren een aantal standaard zinnetjes voor de spiegel geoefend, want anders komt het er gewoon shit uit. Het kwam er nog steeds shit uit, maar er kwam in ieder geval iets uit :-)
LOL
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')