ah, knetter jij hier... of is het toch JJH?quote:
Het is mij ...... Knetterquote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, knetter jij hier... of is het toch JJH?
Een pittige tijden achtige quotequote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is mij ...... Knetter
Watvoor Linux is het?quote:Op maandag 19 december 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij doet niet wat ik wil, ga ik dingen installeren, kan dat heul niet zoals ik gewend ben, ik haaaaaaaaaaat hem
Quequote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een kerstboom zonder ballen... wij hebben het
Waren de ballen van Hans te lelijk?quote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een kerstboom zonder ballen... wij hebben het
Ubuntu.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor Linux is het?
Dingen instaleeren onder Linux is juist véééééééééééééééééééééééééééééééél simpelerder dan onder dat godvergeten hoeretyfusteringwindows.
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.quote:
met een oranje piek?quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.
hij heeft verdorie een rood/wit/blauwe boom
.quote:
Echt wel!quote:
Er was hier iemand die er daar honderdmiljoenmiljard van over hadquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.
hij heeft verdorie een rood/wit/blauwe boom
DaMart zou jaloers wezenquote:
roodquote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
.
een witte
hij vond het gek dat ik de rode slinger er niet in deed...
ik heeft vandaag al paarse ballen gekocht
rood/wit/blauw.. tis verdorie geen koninginnedag
Daar kan ik alleen maar verwijderen, niet update-installerenquote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel!
Zoeken in dat softwarecenter dingie, aanklikken, installeren klikken, koffie drinken en klaar. Niks niet downloaden, aanklikken, 100 vragen van WEET JE HET ZEKER beantwoorden, koffie drinken, erachter komen dat het niet helemaal werkt, aanpassen, etc.
heeft ik toch niks aan manquote:Op maandag 19 december 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was hier iemand die er daar honderdmiljoenmiljard van over had!
rood wil welquote:
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikkenquote:Op maandag 19 december 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft ik toch niks aan man
[..]
rood wil wel
in combi met goud en dan de lelijkste boom maken![]()
Oeh.. tempting....quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikken![]()
...
arme Hansquote:Op maandag 19 december 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft ik toch niks aan man
[..]
rood wil wel
in combi met goud en dan de lelijkste boom maken![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikken![]()
...
quote:
ik spoor niet helemaalquote:
blijf dat vooral denkenquote:Op maandag 19 december 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik spoor niet helemaal
maar ik denk altijd graag dat dat deel van mijn charme is
Installeren toch ook gewoonquote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar verwijderen, niet update-installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |