Like a boss.quote:
Lolleren in de trein.quote:
Ik ook ja.quote:Op maandag 19 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
de kerk
ben blij dat mijn ouders me nooit hebben laten natspetteren
Zal ik jou eens natspetteren mt mijn eigen heilig water? Gratis en voor nietschquote:Op maandag 19 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
de kerk
ben blij dat mijn ouders me nooit hebben laten natspetteren
Sleckten konijn.quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Mss het volgende:
Spees, dit is mijn konijn. Dat je het even weet.
[ afbeelding ]
Mijn mama kan niet fileparkeren, en dan moet ik altijd veel verder lopen dan nodig isquote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, straks parkeren oefenen. En burgertruttenparkeerplaatspolitiek.
Ja maar dan komt de pastoor je kist niet natspetteren met een wc borstel als je in je kist ligtquote:Op maandag 19 december 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
en ik wil toch opgestookt worden als ik deaud ben, dus voor de begraafplaats maakt het ook niet uit
Fileparkeren kan ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama kan niet fileparkeren, en dan moet ik altijd veel verder lopen dan nodig is
Fileparkeren kan ik like a boss. Vakken vind ik wat lastiger.quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama kan niet fileparkeren, en dan moet ik altijd veel verder lopen dan nodig is
Jouw vaderquote:Op maandag 19 december 2011 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fileparkeren kan ik like a boss. Vakken vind ik wat lastiger.
Maar ik mag wel voor de deur staan.(Staat eigenlijk mijn vader standaard, maar die is tegenwoordig laat thuis en dan staat er iemand in de weg. Dus moet ik er maar gaan staan om die ander te pesten.
)
Loopt de make up uit jonguh.quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan komt de pastoor je kist niet natspetteren met een wc borstel als je in je kist ligt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe toch niet aan lui in jurken met pleeborstels jonguh.quote:
er mogen geen religieuze symbolen gebruikt worden bij mijn uitvaartquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan komt de pastoor je kist niet natspetteren met een wc borstel als je in je kist ligt![]()
![]()
![]()
![]()
Wel tieten? Omdat het kan zegmaar.quote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er mogen geen religieuze symbolen gebruikt worden bij mijn uitvaart
oh dan welquote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben je voor altijd bij mij![]()
![]()
Hij faalde. Dus hij moest alsnog een kaartje kopen. True story.quote:
Wat deed hij verkeerd dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij faalde. Dus hij moest alsnog een kaartje kopen. True story.
Niet eens een boeten?quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij faalde. Dus hij moest alsnog een kaartje kopen. True story.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb vroegâh zelfs nog in het kerkkoor gezongen.
De chauffeur had 'm door.quote:
quote:
Nee ik wil een goeienquote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft crackberry
ALSJEBLIEFT
Tuul'kquote:Op maandag 19 december 2011 14:32 schreef BGTes het volgende:
Ik moet van mezelf deze week 2 van de 3 essays schrijven. Zou het lukken?
Ook ja!!quote:
Ouchquote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuu bijt keihard op m'n wang
tuurljik wel, weekendje doorbuffelen en klaarquote:Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik heb mezelf zowaar weer eens nuttig gemaakt in huis
En nu ook weer verder met spelletje... Zou ik het redden om vķķr 2012 Final Fantasy X uitgespeeld te hebben??
Irritant!quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
net een mailtje naar mijn clientele gestuurd en kreeg iets van 20 out of offices terug.
Ik wil ook verkansie!
Harde werkersquote:Op maandag 19 december 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
gedeelden smart
ik heb alleen dinsdag vrij.
hoe?quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
willen ze nog even naaien met zijn vakantiedagen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |