jij vindt het geen probleem mee om meer te betalen voor je kaartje?quote:Op maandag 19 december 2011 10:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Na elke dag moest hij weer een kwartier lopen zaniken op de regering en de btw verhoging etc. etc.
Ik kwam daar voor de muziek. Niet voor Smeets die telkens zijn politieke voorkeur er door heen moest drukken.
Spoel je mond eens.quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef tong80 het volgende:
Met Giel is het gelijk veel leuker dan met de twee secondanten van Gerard Ekdom.
Wat een saaie kerels zijn dat.
ow dan moet ik even kijken, want zit met de hondquote:Op maandag 19 december 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind sochtends gaan een goed plan en dan eind vd middag dan weer naar huis
ofzo
Alsof het wel of niet naar PP gaan daar van afhangt... En dan op het festival wel voor een paar honderd euro aan bier en vreten uitgeven.quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vindt het geen probleem mee om meer te betalen voor je kaartje?
Jawel, maar tijdens zo'n festival heb ik daar geen zin in om dat telkens aan te horen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vindt het geen probleem mee om meer te betalen voor je kaartje?
Ow, ik zal 'm ff unblocken om 't te lezen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef 3rdRock het volgende:
Fittie op Twitter!
onze RoelJewel en Domien gaan elkaar te lijf!
ja of einde vd ochtend begin middagquote:Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan moet ik even kijken, want zit met de hondje hoort het nog!
quote:Op maandag 19 december 2011 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ik zal 'm ff unblocken om 't te lezen.
twitter:
Staat nog niet vast.quote:Op maandag 19 december 2011 10:44 schreef Giertje het volgende:
wat is het SR liedje van dit jaar eigenlijk?
zoals vorig jaar had je hello
is er nog niet echt, maar het zal wel Ode to the Bouncer van Studio Killers worden.quote:Op maandag 19 december 2011 10:44 schreef Giertje het volgende:
wat is het SR liedje van dit jaar eigenlijk?
zoals vorig jaar had je hello
quote:
Domien, want Roel heeft echt geen idee waarover hij het heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
de fittie gaat door op Twitter. Roel vs Domien, wie gaat er winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |