Niks mis meequote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
rode lippestift
of is het lipstick
Goedemorgen tong.quote:Op maandag 19 december 2011 10:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen even het geluid uit gezet.
Ik ben allergisch voor Skunk Anensi
hoort bij de opleiding tot crackhoer.quote:Op maandag 19 december 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit is een volwassen mooie vrouw
voor het huis was een meisje van bijna 14
Blijft lekkerquote:
En eerst kwam de lippenstift en dan het meisje bij wijze van spreken.quote:Op maandag 19 december 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit is een volwassen mooie vrouw
voor het huis was een meisje van bijna 14
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 10:34 schreef Olga het volgende:
[..]
En eerst kwam de lippenstift en dan het meisje bij wijze van spreken.
Dat dus.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jon!
Hopelijk belt ie weer vanaf de kerstborrel!
Eigenlijk wil ik wel maar als jullie savonds gaan nietquote:Op maandag 19 december 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ook maar even aanzetten
Hey LoLa hier ookGa je vrijdag ook nog mee?
Ik ga waarschijnlijk s middags al! Geen idee hoelaat naatje en heloef gaanquote:Op maandag 19 december 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel maar als jullie savonds gaan niet
volgende dag vroeg op
Limburg.quote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef summer2bird het volgende:
Godver, wat klinkt die verbindin (?) Slecht.
want?quote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat viel hij door de mand voor mij afgelopen jaar op PP.
Zong ie slecht?quote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat viel hij door de mand voor mij afgelopen jaar op PP.
ik vind sochtends gaan een goed plan en dan eind vd middag dan weer naar huisquote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk s middags al! Geen idee hoelaat naatje en heloef gaan
Na elke dag moest hij weer een kwartier lopen zaniken op de regering en de btw verhoging etc. etc.quote:
jij vindt het geen probleem mee om meer te betalen voor je kaartje?quote:Op maandag 19 december 2011 10:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Na elke dag moest hij weer een kwartier lopen zaniken op de regering en de btw verhoging etc. etc.
Ik kwam daar voor de muziek. Niet voor Smeets die telkens zijn politieke voorkeur er door heen moest drukken.
Spoel je mond eens.quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef tong80 het volgende:
Met Giel is het gelijk veel leuker dan met de twee secondanten van Gerard Ekdom.
Wat een saaie kerels zijn dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |