Dat maakt mij heel blijquote:
Dus feest voor ons allemaalquote:Op maandag 19 december 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat maakt mij heel blij
Privé feestjes zijn veel leuker.quote:Op maandag 19 december 2011 02:03 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Dus feest voor ons allemaal
Leg mij dat eens uitquote:Op maandag 19 december 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Privé feestjes zijn veel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op maandag 19 december 2011 02:06 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een stijve...Hm..Heb jij een penisnek ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Till Lindemann.. <3
Dan kan je lekker neuken.quote:
Neuken is niet voor autistsquote:Op maandag 19 december 2011 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan kan je lekker neuken.
Lekker neuken in de keuken?quote:Op maandag 19 december 2011 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan kan je lekker neuken.
De keuken is voor vrouwen.quote:Op maandag 19 december 2011 02:12 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Lekker neuken in de keuken?
Om te neuken én koken??quote:Op maandag 19 december 2011 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De keuken is voor vrouwen.
Neuken is alleen voor kerelsquote:
Dus jij neukt met mannen?quote:Op maandag 19 december 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neuken is alleen voor kerels
Jij bent wel erg slim.quote:
Nee, met maar een(1) manquote:
Dat vindt ik fijn voor jequote:Op maandag 19 december 2011 02:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, met maar een(1) man
Dat vind ik nou ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |