Holy shit ik roflde.quote:Op maandag 19 december 2011 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ging kapot om "Scooby Doo at 0.22"
Ik kan wel koken, maar ben iets te wild geweest met een of andere hele hete chilisaus.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
Wat moet er nog van terecht komen als je als vrouw niet eens kan koken.
Om te beginnen zou je je minder aan kunnen stellen met je al dan niet serieuze seksistische gezever.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
Wat moet er nog van terecht komen als je als vrouw niet eens kan koken.
Maar als jij aan het trollen bent moet iedereen dat maar accepteren?quote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je je minder aan kunnen stellen met je al dan niet serieuze seksistische gezever.
Ah dat is niet zo erg hoor, kan ik wel tegen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik kook weer een keer hoorHeb al 4 glaasjes drinken op zo pittig dat het is. Spuw nog net geen vuur.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je je minder aan kunnen stellen met je al dan niet serieuze seksistische gezever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok!quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef dreamzk het volgende:
Hoi ik voeg vrij weinig toe aan dit topic met dit bericht. Dat wou ik even medelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
OMG OMG OMG HET SNEEUWT!!!!!!!!!!!![]()
why de betaalde versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je m neuriën?quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zoek er één van Caspa samen met nog iemand (Skream, maar dat weet ik niet zeker), twee jaar geleden uitgebracht en beginnend met een sirene of iets dergelijks. Kan 'm maar niet terugvinden, ook al weet ik nog precies hoe 'ie gaat. Zegt dat jou iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |