SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok!quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef dreamzk het volgende:
Hoi ik voeg vrij weinig toe aan dit topic met dit bericht. Dat wou ik even medelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
OMG OMG OMG HET SNEEUWT!!!!!!!!!!!![]()
why de betaalde versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je m neuriën?quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zoek er één van Caspa samen met nog iemand (Skream, maar dat weet ik niet zeker), twee jaar geleden uitgebracht en beginnend met een sirene of iets dergelijks. Kan 'm maar niet terugvinden, ook al weet ik nog precies hoe 'ie gaat. Zegt dat jou iets?
Nee, meer van die derp-derp zooi toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben niet zo van die wub-wub zooi.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wub-wub, derp derp, allemaal een pot nat.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zoek er één van Caspa samen met nog iemand (Skream, maar dat weet ik niet zeker), twee jaar geleden uitgebracht en beginnend met een sirene of iets dergelijks. Kan 'm maar niet terugvinden, ook al weet ik nog precies hoe 'ie gaat. Zegt dat jou iets?
Oké danquote:
Jawel hoor beautyquote:Op maandag 19 december 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar verder alles goed dushi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |