Wat nou, opa?quote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Mister gedraagt zich anders ook als een 16-jarige hoor
Aawwwwwwwww sheeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttquote:
quote:
Dat had ik ook iddquote:
quote:
Mooi verhaal! Wanneer ga je je boek publiceren?quote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]![]()
Onzin, Aziaten hebben oogleden die de ooghoeken meer bedekken dan bij ons het geval is en hun zicht valt helemaal niet te imiteren door de huid naar de zijkant te trekken. Dat zorgt er namelijk alleen maar voor dat je scheel kijkt en daardoor valt het zwart beter van het wit te onderscheiden. Als je je pupillen naar de binnenkant toe beweegt in plaats van naar de buitenkant kijk je ook scheel en zie je het ook.
ik zag meteen het engels staanquote:
Maar jij bent een blauwe..quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag meteen het engels staankan die "japanse" letter niet vinden. Of moet ik me ogen dan ronder maken?
Niks verhaal, mensen mogen best een wat vaker zelf nadenken en niet alles voor waar aannemenquote:Op maandag 19 december 2011 14:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mooi verhaal! Wanneer ga je je boek publiceren?
JA MAAR TOCH SPEEL JE HET RODDEL ENDE ACHTERKLAP HOE KEN HETquote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ga weg man.
Het spel is zo verneukt en er wordt niks gedaan om het wat te verbeteren.
Die akimbo geval is zo overpowerd en na 1.5 maand is nog niks gedaan om het te veranderen.
Verder is de hele opzet van de killstreaks verkankerd, zijn de mappen poep, de graphics lelijk en heb je standaard lag en kanker als je MW3 speelt.
Het enige wat nog een beetje te doen is, S&D.
Verder is het een al ergenis.
Zo dat is er uit.
Gr gr Pierre en de poesenbeesten.
Nog 5 dagen en een beetje dan ook 20.quote:Op maandag 19 december 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen Sold en Tauch zijn onder de 20 toch?
We zullen maar niks over jou zeggen he.quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
JA MAAR TOCH SPEEL JE HET RODDEL ENDE ACHTERKLAP HOE KEN HET
ja maar ik ben half aziaat, en ik kon meteen het engels lezen. Hoef geen ogen scheel te trekken niks, leg dat maar eens uitquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niks verhaal, mensen mogen best een wat vaker zelf nadenken en niet alles voor waar aannemen
Weet ik niet, misschien kijken Aziaten permanent scheel?quote:Op maandag 19 december 2011 14:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik ben half aziaat, en ik kon meteen het engels lezen. Hoef geen ogen scheel te trekken niks, leg dat maar eens uit
THAT'S RACIST!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien kijken Aziaten permanent scheel?
Ik heb heel wat geklaagd over MW2 en BO, maar die spellen bleven ten minste leuk. BO wat minder, maar die had nog zombies.quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen maar niks over jou zeggen he.
Ik zie het juist anders:quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb heel wat geklaagd over MW2 en BO, maar die spellen bleven ten minste leuk. BO wat minder, maar die had nog zombies.
MW3 is zo kut dat het gewoon niet leuk is. Het spel is eerder een achteruitgang dan een vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |