Dubstep is stervende, het worden allemaal van die techno crossovers....quote:
Skream en Cokiquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Skrillex kun je amper dubstep noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens dubstep ( Skrillex) luisteren en nog nooit van Rusko oid hebben gehoord
Dubstep kun je amper muziek noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens dubstep (Skrillexquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Skrillex kun je amper dubstep noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens dubstep ( Skrillex) luisteren en nog nooit van Rusko oid hebben gehoord
quote:Op maandag 19 december 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kut Rossdale beetje Batman halen voordat ik hem heb
Nja als je Daft Punk niet kent, ben je ook niet helemaal lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dubstep kun je amper muziek noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens dubstep (Skrillex) luisteren en nog nooit van Daft Punk oid hebben gehoord
Fixed for age appropriate accuracyquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Electrodance kun je amper muziek noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens Daft Punk luisteren en nog nooit van Kraftwerk oid hebben gehoord
Jongen iedereen weet toch dat daft punk van tron isquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dubstep kun je amper muziek noemen. Al die kleine kut kinderen die ineens dubstep (Skrillex) luisteren en nog nooit van Daft Punk oid hebben gehoord
Kraftwerk! maarja denk dat veel mensen dat niet kennen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fixed for age appropriate accuracy
Kraftwerkquote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fixed for age appropriate accuracy
Ja je hebt die missile launchers die je nadat je ze hebt afgevuurd nog kunt besturen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SoldMayor het volgende:
Hoppa knive ribbon binnen.![]()
Nu nog: get 2 kills with emplaced weapons?![]()
Wasda die AT4 rockets ofzo?
Ja alle guns die vast staan, denk dat het alleen AT4's zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SoldMayor het volgende:
Hoppa knife ribbon binnen.![]()
Gewoon bij Tehran Highway, vanaf de US base constant op B schieten. Dan haal je hem welquote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SoldMayor het volgende:
Hoppa knife ribbon binnen.![]()
Groep 2 je weetquote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee, 1998 ofzo denk ik
Volgens mij zaten er toen een aantal mensen hier nog op de basisschool
quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee, 1998 ofzo denk ik
Volgens mij zaten er toen een aantal mensen hier nog op de basisschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |