SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 10% gewijzigd door Vaseline_ op 18-12-2011 20:36:06 ]![]()
Vaseline_ de eeuwige LaPo huntress.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik 214.quote:Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had 220 zaken op mijn postcode, wie biedt meer?Wat een bullshit trouwens jouw huis is echt maar 10 min met de brommer. Voor die pizzajongens
![]()
Straks ga je weer dromenquote:Op zondag 18 december 2011 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
fipo hihihiihi
Ik verveel me, komt er nog een tc?![]()
![]()
Ik ben voor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Zullen we mensen die te lang niet posten uit de op gooien? Dat ding is echt veel te langThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Of gewoon in een spoiler doen?quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Zullen we mensen die te lang niet posten uit de op gooien? Dat ding is echt veel te lang![]()
Jup, Heloef omdatappel en o.us? (die is ook pleite)quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Zullen we mensen die te lang niet posten uit de op gooien? Dat ding is echt veel te langSpoiler opent automatiesj met mobielquote:![]()
Goed idee.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Zullen we mensen die te lang niet posten uit de op gooien? Dat ding is echt veel te langAll good things are wild and free.![]()
Heloef is hier toch nog wel de laatste tijd?quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jup, Heloef omdatappel en o.us? (die is ook pleite)There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja? Of ik kijk volledig over z'n posts heenquote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heloef is hier toch nog wel de laatste tijd?![]()
OF!
We gooien di users dus in een spoiler, opdat ze weer openbaar kunnen als ze weer actief worden. Gewoon even wegparkerenen ze toch nog in hen waarde laten.
![]()
Kutzooi, ik ben verbrand als een malle. Wist nieteens dat dat überhaupt mogelijk was bij mijDat lijkt me beter ja.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
OF!
We gooien di users dus in een spoiler, opdat ze weer openbaar kunnen als ze weer actief worden. Gewoon even wegparkerenen ze toch nog in hen waarde laten.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
Kutzooi, ik ben verbrand als een malle. Wist nieteens dat dat überhaupt mogelijk was bij mij![]()
Zonnebank gepakt? Anders snap ik geen moer van je postquote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
Kutzooi, ik ben verbrand als een malle. Wist nieteens dat dat überhaupt mogelijk was bij mij.
![]()
Zonnebank?quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
Kutzooi, ik ben verbrand als een malle. Wist nieteens dat dat überhaupt mogelijk was bij mij
[..]
Dat lijkt me beter ja.
Ik ga morgen ook weer even, ben echt te wit voor woorden en heb nog een halfuur op mijn pasje staan.![]()
Ik ben nu op het superhandige radio49 station muziek aan het draaien, (van ONZ) heel gevarieerd en lekker
Als je dus iets afwisselends wil horen, moet je hierop klikken (gaat vanzelf in media player oid streamen)
http://listen.radionomy.c(...)jft-immers-onzin.m3u![]()
Ik had ook een 'whait whut' momentquote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonnebank gepakt? Anders snap ik geen moer van je post.
![]()
Dit ja. Doe ik altijd als ik het koud hebquote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonnebank gepakt? Anders snap ik geen moer van je post.
![]()
Al lig ik er maar half onder, want m'n hond duwt me net zo hard aan de kant totdat zij eronder ligt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Een jacuzzi en zonnebank thuis, deze sma heeft hetquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Doe ik altijd als ik het koud heb![]()
Al lig ik er maar half onder, want m'n hond duwt me net zo hard aan de kant totdat zij eronder ligt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |