ik zat al te denken, zit Nena daar in het midden te kijken? Of is dat weer een andere show?quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Ze heet dynamite boobs, en komt uit Duitsland. Er was er ook eentje in Amerika. Ze kunnen beiden bierblikhes stukslaan met hun borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet Sylvie???quote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zat al te denken, zit Nena daar in het midden te kijken? Of is dat weer een andere show?
Nou die van mij kan ontzettend typen op haar laptop...quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Vanyel het volgende:
Zo eens kijken hoe het met de talenten van de mrs is
quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou die van mij kan ontzettend typen op haar laptop...
Dat doet het voor mij gewoon niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was toch altijd degene die hier om recepten kwam zeuren?quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgihgh, no help at all! Maar toch bedankt
Ja dat wil ik ook wetenquote:Waar is Fiets!
Makkelijk en mooi uit zien, dat zijn voor mij de criteriaquote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar ja daarom juist. Kies er maar es eentje!
quote:Gezondheid lesbiennes slechter
AMSTERDAM - Lesbiennes, homo- en biseksuelen in Nederland hebben een slechtere gezondheid dan hetero's. Ook lopen ze meer risico op psychische problemen. Uit onderzoek blijkt dat dit jaarlijks meer dan 300 miljoen euro kost.
Hoewel homoseksualiteit 'steeds gewoner is, is het nog altijd niet gewoon'. Deze groep heeft nog veelvuldig te maken met onbegrip, discriminatie, uitsluiting en geweld vanwege seksuele voorkeur. De gevolgen daarvan zijn zichtbaar in de gezondheidsstatistieken.
Dat blijkt uit een analyse door MOVISIE van ruim 100 recente wetenschappelijke artikelen dat LHB's onder andere meer last hebben van angst- en stemmingsstoornissen, vaker suïcidaal zijn, meer risico lopen op seksueel overdraagbare ziekten, en ongezonder leven. Eén van de oorzaken lijkt te zijn dat zij vaker te kampen hebben met stress door discriminatie, pesterijen en geweld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ja. Maar dan alleen als Fiets ook meedoet. En Erik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Als je me goed vasthoud vind ik dat geen enkel probleem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Nieuwjaarsmeet inclusief nieuwjaarsduik.Mgighihigh #thingsyoudontreallywannaseeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Nieuwjaarsmeet inclusief nieuwjaarsduik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Waarom niet?quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgighihigh #thingsyoudontreallywannasee
quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hop! Fietsen skunk! Naar de piemolwinkel!
SPOILER: Je wilt het zien!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ja, daar zou ze niet van opknappen denk ik.quote:
Nou beginbegin. Ik ben compleet in touch met mijn inner lesbionicquote:
Nee joh. Was een spuit 11 reactie op de talenten van die tietmevrouw. Wij gingen slapen. Dot begreep dat dit keer gelukkig en heeft tussen 10 (toen ze ons al uit diepe slaap rukte) tot 5.30 geen kik gegeven.quote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat jij pret had?
Ik heb een broodje hagelslag.
Was ik daar al uit toen wij elkaar leerden kennen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, daar zou ze niet van opknappen denk ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 08:14 schreef Vanyel het volgende:
note to self: lullige foto's van Emma zoeken
Ja joh, toen was je met diesel.quote:Op maandag 19 december 2011 08:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was ik daar al uit toen wij elkaar leerden kennen?
quote:Op maandag 19 december 2011 08:14 schreef Vanyel het volgende:
note to self: lullige foto's van Emma zoeken
Nietusquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Omdat ie dat overal binnen 3 seconden verkondigt.
Toen al? Wat kennen wij elkaar pas kort! Dat was 2000 volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja joh, toen was je met diesel.
Ja, mijn ouders wilden pas aant inet town ik naar hbo ging. Zal idd 99/2000 zijn geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen al? Wat kennen wij elkaar pas kort! Dat was 2000 volgens mij.
Die dusquote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Fijn is dat juist.
* Vanyel zoekt snel I don't believe you op haar mp3speler.
Van de heks?quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn eerste bonus ooit *o*
En nog een vette ook!
* DancingPhoebe voelt zich rijk.
en blijen das weer eens wat anders, zo in december *o*
Ben je niet vrij op heb verjaardag?quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Nizno het volgende:
hier is het gelukkig nog droog, alleen jammer genoeg is de grond niet droog.. dus zal weer glad worden morgenvroeg.
gelukkig hoef ik niet vroeg op pad.. ergens in de late ochtend maar eens op huis aan...
jawel, maar ik schijn na 3 week niet thuis geweest te zijn op mn verjaardag naar huis te moeten reizenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je niet vrij op heb verjaardag?
Ben je nou weer op geweest?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef LizzyAdam het volgende:
ik kan goed autorijden na een nachtje doorhalen
quote:
NIET. HEB JE KAARTEN? Het was al 12 keer uitverkocht voordat ik überhaupt de website laadde.quote:
Ik heb een kaartje jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
NIET. HEB JE KAARTEN? Het was al 12 keer uitverkocht voordat ik überhaupt de website laadde.
Relatie-wise? Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef LizzyAdam het volgende:
is 32 nog acceptabel voor een 25 jarige?
Hendig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef LizzyAdam het volgende:
Mel C is toch al 37?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef LizzyAdam het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef LizzyAdam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben net iets ouder dan Mel C![]()
Gewoon er voor gaan. Het is maar 7 jaar verschil. Dat is echt niets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef LizzyAdam het volgende:
Melanie wordt over 3 weken al 38 :-o en wees gerust Lezzer. Jouw mrs is van jou. Nee, gewoon. Dacht een leuke weekend fling te hebben gehad maar het heen en weer smsen is wel erg leuk nu.
KrIstie wie?
QFTquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan. Het is maar 7 jaar verschil. Dat is echt niets.
We maken nog kans lezz!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef skunkasaur het volgende:
Er is ook zoiets als volgroeidheid en volwassenheid... Maar alles boven de 18 is wat mij betreft okay. Ik heb me nooit door leeftijd tegen laten houden. Mijn ex is 31 en ik ga straks kerst vieren met iemand van 32
Ik heb dat dus...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gescharreld met iemand die 20 jaar ouder was. Alleen kwam ik daar later pas achter (want hij loog over zijn leeftijd). Ik vond het alleen gek worden toen ie maar 8 jaar jonger was dan mijn moeder.
Zou ik wel doen ja. Die zijn lekker. Heb ook wel eens mango uit de diepvries geprobeerd (van ah). Die vrat zelfs Dottir niet, zo muf wassie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef lezzer het volgende:
Frambozen komen dan uit de diepvries?
Ik kwam er vandaag achter dat het helemaal niet bulkt van het kersenijs in de supermarkt.
Niks schunnigs, meer dat ik zo'n beetje m'n adres posttequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Damnit!
* DancingPhoebe luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurves TMI
quote:
Ouders/schoonouders...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom je ook met Kerst V? Ik heb 2 uitvallersEn het wordt goooooooooooddelijk.
Wromquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niks schunnigs, meer dat ik zo'n beetje m'n adres postte
Kerstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavondquote:
Ik hoop het goeftedomme wel. Omdat ik wanneer het uitgewerkt is in mn bed blijf liggen om te wensen dat ik dood was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Nirak het volgende:
DP, wat heb je gebruikt joh, werkt het nog laaaaaaaaaang?
Kijk ik morgen op uitzending gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef LizzyAdam het volgende:
Is een groentestoofschotel wat?
Nederland van boven is een mooi progamma! Nu op ned 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef skunkasaur het volgende:
Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, een stuk minder, maar wel nog steeds duurder dan in Nederland of Duitsland. Daarom zie je op de veerboot altijd Zweedse auto's met doorgezakte achterbakken van de liters en liters drank die ze over de grens meeslepen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Nirak het volgende:
Is drank daar ook zo duur net als in Noorwegen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef LizzyAdam het volgende:
Mag ik van jou de post van bakfiets over fietsen met kinderen?
Mag ik van jou SKUNK?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Bakfiets. het volgende:
'Fietsen met kinderen' verschijnt telkens in m'n actieve topics omdat ze telkens de link Bakfiets.nl gebruiken.En ze houden maar niet op.
Het klinkt erger dan het isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Nirak het volgende:
Een kofferbak met drank, dat klinkt fout
Is drank daar ook zo duur net als in Noorwegen?
Hejquote:
Komt dat daardoor?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Bakfiets. het volgende:
'Fietsen met kinderen' verschijnt telkens in m'n actieve topics omdat ze telkens de link Bakfiets.nl gebruiken.En ze houden maar niet op.
Gegrilde groentesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Nirak het volgende:
DP, wat heb je gebruikt joh, werkt het nog laaaaaaaaaang?
Dit jaar geen schoonouders met kerst. Te ver rijden met zo'n jonge baby en ze stomen altijd t huis vol (zeggen dat ze roken is bijna een understatement).. Dus dat wordt voorjaar/ zomer voordat we daar weer heen gaan..
En dit jaar is kerst met mijn familie bij ons in huis. Dus tapa's, want dat viel vorig haar goed in de smaak. Zijn er hier nog tips voor vega tapa's? Champignons, bladerdeeg met feta / spinazi enzo lukt wel.. Maar inspiratie is even op.. Wil niet gaan frituren dit jaar, dus geen kaaskroketjes en camembert enzo..
Mogguh! Het leven is mooi hequote:
Dat ontvellen? Hoe? In kokend water gooien?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gegrilde groentes. Ontvelde paprika
. Verder ben ik niet zo'n vegatype
.
Vork erin prikken. Boven het vuur van het fornuis ronddraaien tot zwart. In een zakkie doen. Wegleggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ontvellen? Hoe? In kokend water gooien?
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:53 schreef lezzer het volgende:
Hier in het gebouw allerlei mensen met steekwagens met kerstpakketten er op.
I'm not aloooooone
Gewoon een doos met van alles er in.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vork erin prikken. Boven het vuur van het fornuis ronddraaien tot zwart. In een zakkie doen. Wegleggen.
Na een tijdje kun je dan zo het vel eraf wrijven.
[..]
Wat is het geworden?
Of als het er veel zijn met zn allen in de oven gooien. Tijd op relatief lage temp. In een zakkie doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vork erin prikken. Boven het vuur van het fornuis ronddraaien tot zwart. In een zakkie doen. Wegleggen.
Na een tijdje kun je dan zo het vel eraf wrijven.
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 21 december 2011 08:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ontvellen? Hoe? In kokend water gooien?
Dit. Eten wat de pot schaft!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn jullie lastige eters! Velletjes van de peppadew niet, witlof niet, stevige soep niet...
Ik moet hier veel te hard om lachenquote:
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Zometeen tentamenIk heb niet geleerd
Wat voor Duitse koeken? Ruilen tegen een zak pepernoten?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef Nirak het volgende:
En kerstpakketten.. Beter geen dan wat mijn vrouw kreeg... Een koektrommel met smerige duitse koekenZe bezuinigen bij sommige bedrijven op de verkeerde dingen..
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Basis van Muziekwetenschappenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gregoriaans. Daar is mijn opa in geïnteresseerd
.
Wel handig voor als je geen tandenstokers bij de hand hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou, lijkt me niet. Dat karton blijft dan tussen je tanden steken.
Dan vind ik het hooguit een gnompje waard.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat fiets zegt! En het brengt ook ongeluk!
Ik heb al minstens tien spiegels gebroken, dus daar maak ik me dan geen zorgen over.quote:
Ik eet tot een uur of half 6 alleen twee shakes dus ik likte mijn vingers extatisch af bij dit postzegeltje chocolaquote:Op woensdag 21 december 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan vind ik het hooguit een gnompje waard.
Of zijn het 24 repen?
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik eet tot een uur of half 6 alleen twee shakes dus ik likte mijn vingers extatisch af bij dit postzegeltje chocola
Ja nou ik probeer voor Kerst nog 44 kilo af te vallen...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh
Kwestie van perpectief
en, gristus, de hele dag op 2 shakes.![]()
Oh, nee, danquote:Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja nou ik probeer voor Kerst nog 44 kilo af te vallen...
Ik eerst met uitdelen!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef skunkasaur het volgende:
Ik probeer voor kerst nog 44 kilo aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |