Ja, inderdaad. Straks raakt de auto nog beschadigd.quote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef vosss het volgende:
Hier nog geen sneeuw en dat is maar goed ook want als er nu een flink pak sneeuw zou liggen dan zou ik me stiekem wel een beetje zorgen maken omdat mijn schatje op de weg zit met de auto de rest van de middag
quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Straks raakt de auto nog beschadigd.
Dat weet ik, ik trol je ook alleen maar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Overigens is ze met haar eigen auto op pas en niet met die gare ouwe bak van mij
Niet waar! Toch? ik moet zo nog naar arnhem.quote:Op zondag 18 december 2011 16:21 schreef etuiedelapiel het volgende:
Oosterbeek zeker 5 cm en spekglad
Volgens mij heb je gelukquote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Niet waar! Toch? ik moet zo nog naar arnhem.
nounouquote:Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Nou zit ik hier dus in mijn warme huis lekker te FOK!en, niks aan de hand. Kijk je een keer naar buiten zie je sneeuw vallen, niks aan de hand. Dan komt het moment dat je gaat kijken of het blijft liggen, wel wat aan de hand. Het blijft niet liggen of eigenlijk maar heel gering. Dit duidt dus op van de natte, vieze sneeuw. Niemand heeft daar dus wat aan, als het plaksneeuw was geweest was er wat te beleven geweest, maar nu is het alleen maar vies en nat.
Waarom moet er nou weer van die verdomde natte sneeuw vallen?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |