De storm komt.quote:
Uhuh.quote:
quote:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
Heel TRU.. en BNW ook zijn wat stiller de laatste tijd denk ik.
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdelingquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaar
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdeling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hier was al geen kut te doen, maar nu exchange eruit ligt ( al hele dag ) krijg ik ook geen mail meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
Hier lag het internet er ook uit daarstraks...paniek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is half-open hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Beyonce, altijd goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dat heeft geholpen![]()
Okee, geen Kerst dan
Wat moet het voorstellen?quote:
Nee haha.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:35 schreef Ferdo het volgende:
Wat moet er nog aan gebeuren? Moeten de stroop, het cadeautje en de behanglijm er nog in?![]()
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee haha.
Het cadeautje moet er nog in, dan nog wat details maken
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooit
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.
Verder ga ik nog wat kleinere logo's maken van aluminiumfolie, ga ik de wielen wat gedetailleerder maken, ga ik wat foto's plakken op de voorruit van wie er achter het stuur zit ()
Dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |