abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_322149
quote:
Op 01 september 2000 12:39 schreef Doc het volgende:
Nog erger, een verkleinwoordje als NICK

En je wil zeker ook zeggen dat ze ook rechten hebben of zo

Goed Doc ik wil nu weten of je dit echt meent, anders haal ik een admin erbij.
Dit is namelijk regelrechte discriminatie als je het echt meent zo niet ze dan een of een achter je tekst want ik krijg nu mijn twijfels over je. Ik had namelijk een volwassen vent verwacht.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 12:48:05 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322150
quote:
Op 01 september 2000 12:43 schreef Aneurism het volgende:
misschien ook zodat ik ieder moment je nu totaal kan negeren door gewoon een volgende post te lezen ipv een idioot die in mijn oren gaat schreeuwen over zijn ochtendhumeurtje zodat ik hem wel MOET in zijn bek uitlachen
Kruip godverdomme terug in die stinkende klote baarmoeder van je lelijke,dikke moeder.
En als je zelf niet wil trap ik je der wel in .
Ik heb het gevoel dat ik slimmer dan jou ben want ik kan al sinds me zesde lezen ,mischien dat jij het pas sinds een paar dagen kan en dat je het meteen op de computer gaat uit proberen,maar in iedergeval ik kan het al een tijdje .
En wie ben jij om te zeggen dat ik die naam niet mag gebruiken de kerstman,sinterklaas of Tupac zelf ??? nee dus houd je tering smoel .
Dus wie is hier nou de aap.
reageer graag snel terug .
fuck al that fake ass motherfuckers that can read sinds yesterday.
I'm out
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_322152
quote:
Op 01 september 2000 12:46 schreef Aneurism het volgende:
Ik had namelijk een volwassen vent verwacht.
Dat voorspelt zware barensweeėn. Sterkte.
En het mooiste snoepje wint een kruiwagen vol chocolade.
pi_322156
quote:
Op 01 september 2000 12:48 schreef Doc het volgende:
Kruip godverdomme terug in die stinkende klote baarmoeder van je lelijke,dikke moeder.
En als je zelf niet wil trap ik je der wel in .
Ik heb het gevoel dat ik slimmer dan jou ben want ik kan al sinds me zesde lezen ,mischien dat jij het pas sinds een paar dagen kan en dat je het meteen op de computer gaat uit proberen,maar in iedergeval ik kan het al een tijdje .
En wie ben jij om te zeggen dat ik die naam niet mag gebruiken de kerstman,sinterklaas of Tupac zelf ??? nee dus houd je tering smoel .
Dus wie is hier nou de aap.
reageer graag snel terug .
I'm out
Dan denk ik dat ik je echt nu totaal bok want lezen en schrijven kon ik al op mijn 5de nu jij weer!
  vrijdag 1 september 2000 @ 12:52:49 #30
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_322162
quote:
Op 01 september 2000 12:48 schreef Doc het volgende:
I'm out
those.....
who.....
since......
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_322166
whoeehahahahahaha

goeie

vrijdag 1 september 2000 @ 12:56:28 #32
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_322169
quote:
Op 01 september 2000 12:54 schreef Aneurism het volgende:
whoeehahahahahaha

goeie

Had het tegen Doc ja
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 1 september 2000 @ 12:58:40 #33
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_322174
Het lijkt hier wel Invasion of the bodysnatchers

Je had ook niet moeten gaan pitten Doc, dat krijg je er nu van

pi_322175
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 12:59:26 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322177
quote:
Op 01 september 2000 12:50 schreef Aneurism het volgende:
Dan denk ik dat ik je echt nu totaal bok want lezen en schrijven kon ik al op mijn 5de nu jij weer!
Shit jullie zijn echt een stelletje stinkapen, jullie weten echt niet waar jullie het over hebben! Vooral die gozer van 13 die zich de Aneurism noemt. Ik bedoel gozer je hebt net leren lezen, je hebt zeker een maand geleden voor het eerst de naam tupac gehoord of niet? Ga naar je moeder jo, stinkaap! Je verdient het niet om die naam te dragen, fake ass! Ik kom hier later nog weleens op terug, want ditmoest gewoon even gezegt worden.
WEAK MUTHAFUCKERS DON'T DESERVE TO BREATHE!!
  vrijdag 1 september 2000 @ 13:03:46 #36
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_322188
quote:
Op 01 september 2000 12:59 schreef Doc het volgende:
Shit jullie zijn echt een stelletje stinkapen, jullie weten echt niet waar jullie het over hebben! Vooral die gozer van 13 die zich de Aneurism noemt. Ik bedoel gozer je hebt net leren lezen, je hebt zeker een maand geleden voor het eerst de naam tupac gehoord of niet? Ga naar je moeder jo, stinkaap! Je verdient het niet om die naam te dragen, fake ass! Ik kom hier later nog weleens op terug, want ditmoest gewoon even gezegt worden.

dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:06:42 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322193
quote:
Op 01 september 2000 13:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[img]dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....
EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!

De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.

EN over dat homo gedoe, dat is zielig man, toen ik zei: "ik ga je naaien" was dat natuurlijk niet letterlijk bedoeld jochie, ik bedoelde dat ik ging bewijzen dat jij fake bent, dan weet iedereen hoe je bent en dan ben je dus genaaid, want je kunt je hier dan niet meer anders voor doen, snap je ???

Anyway, hope y'all feel me now.

BOOYA!!

pi_322199
quote:
Op 01 september 2000 12:59 schreef Doc het volgende:
Goed ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, heb ik die niet snel genoeg ga ik naar een admin!

Waar heb je het dan over? ik zie niet meer dan een kerel die zegt dat ie ouder is en denkt dat ie wijzer is, maar ondertussen merk ik daar rete weinig van!Die gozer die zich Aneurism noemt is geen dertien maar 18 en over een aantal dagen 19...
Tupac waarom zou ik die naam moeten kennen?
Cobain is A een stuk beter
B een stuk bekender
C Een stuk langer dood
D My style
Daarnaast zal ik heus wel een stuk korter lezen dan jou maar ik WEET wel wat ik schrijf!!Waarom zou ik niet Aneurism mogen heten?? Ik bezorg je anders behoorlijk een Vaatvernauwing!

OUWE LUL!!!!
GA DOOD EN LAAT EEN LANGE STERFROCHEL ACHTER, DAN HEB IK WAT OM VAN TE GENIETEN. WANNEER IK JE ZIEL UIT JE ZIELIGE TERE LIJFJE DRUK EN JE NEK DOORBIJT TOT JE HART TE ZWAK IS OM ZELF TE KLOPPEN

denk niet dat je met je GANGSTA shit kan aankomen! Moet je naar de west side of east side gaan: They will eat you alive!!!!

RASIST

pi_322202
quote:
Op 01 september 2000 13:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....
Vaak sterft een kolonie uit door voedselgebrek of een afzondering. Een totale konijnenpopulatie kan uitsterven op een eiland, maar dat zegt niet dat het hele konijnenras foetsie is. (er zijn natuurlijk uitzonderingen, walvissen etc.) Grof weg gezegd sterft nu de mensenpopulatie in Afrika uit door gebrek aan voedsel, het ras sterft niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:13:19 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322209
quote:
Op 01 september 2000 13:10 schreef Aneurism het volgende:
Goed ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, heb ik die niet snel genoeg ga ik naar een admin!

Waar heb je het dan over? ik zie niet meer dan een kerel die zegt dat ie ouder is en denkt dat ie wijzer is, maar ondertussen merk ik daar rete weinig van!Die gozer die zich Aneurism noemt is geen dertien maar 18 en over een aantal dagen 19...
Tupac waarom zou ik die naam moeten kennen?
Cobain is A een stuk beter
B een stuk bekender
C Een stuk langer dood
D My style
Daarnaast zal ik heus wel een stuk korter lezen dan jou maar ik WEET wel wat ik schrijf!!Waarom zou ik niet Aneurism mogen heten?? Ik bezorg je anders behoorlijk een Vaatvernauwing!

OUWE LUL!!!!
GA DOOD EN LAAT EEN LANGE STERFROCHEL ACHTER, DAN HEB IK WAT OM VAN TE GENIETEN. WANNEER IK JE ZIEL UIT JE ZIELIGE TERE LIJFJE DRUK EN JE NEK DOORBIJT TOT JE HART TE ZWAK IS OM ZELF TE KLOPPEN

denk niet dat je met je GANGSTA shit kan aankomen! Moet je naar de west side of east side gaan: They will eat you alive!!!!

RASIST

Aight, Annie dude, U know what U R??

JUST A SLAVE LIKE FAVA FLAVE

HAHA

Ik zie wat je doet gozer, een beetje lopen gaan dissen voor vermaak en dan pak je mij omdat je weer dat ik altijd wat te zeggen hebt en de grootste uitdaging hier ben, ok als je dat wilt moet je het zelf weten, liever heb ik een normale discussie, maar jou gierige ass wil weer ruzie en blijkbaar de rest ook want er wordt niks zinnigs gezegd!
Ok, ik mocht van jou het woord Sell Out niet gebruiken omdat ik niet zou weten waar het op slaat toch? Nou jochie Ill break it down 4 ya. Een Sell Out is iemand die weet dat er shit fout is, hij weet dat het niet goed gaat, maar hij laat het niet merken, hij doet net alsof het niet zo is, he's just pretendin. Dat doen jullie dus ook, jullie doen net of jullie een discussie op kunnen zeten als ik niet zo veel ruzie maakte hier, nou maak ik een paar weken geen ruzie, gebeurt er poep! helemaal niks, en DAN NOG houden jullie vol dat het hier best wel eens een leuke discussie kan worden, wat gebeurt er? Die aap van een Public Enemy ziet dat er geen discussie komt en gaat mij dissen om deze post vol te krijgen, aha that; s what y'all like, weer wat geleerd PE guy! Shit y'all ain't on my level.
Ok en dan zeg je dat ik hier met een discussie moet komen, wat moet met jullie discusseren dan?? Alsof jullie mij wat over Tupac kunnen leren>?? Shit, ik doe neit arrogant dat is gewoon zo, jullie moeten met vragen komen en misschien als ik jullie weer begin te respecteren, dan antwoord ik wel en leren jullie weeer wat, dus loop nou niet te lullen dat ik hier met de vragen moet komen, kan ik ze zelf weer beatnwoorden zeker, of kunnen jullie ze effe voor me opzoeken bij een of andere site, nee dank je. Better reconize who the rookies are, aight??

So shit zeg, heb ik die gozer weer effe flink gedist.......

LATER,

pi_322213
quote:
Op 01 september 2000 13:06 schreef Doc het volgende:
EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!

De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.

EN over dat homo gedoe, dat is zielig man, toen ik zei: "ik ga je naaien" was dat natuurlijk niet letterlijk bedoeld jochie, ik bedoelde dat ik ging bewijzen dat jij fake bent, dan weet iedereen hoe je bent en dan ben je dus genaaid, want je kunt je hier dan niet meer anders voor doen, snap je ???

Anyway, hope y'all feel me now.

BOOYA!!

Als je het over mij hebt dat ik Tupac goed vind heb je het echt fout. En kom nou gauw niemand heeft respect voor een LUL als jou die de grootste bullshit uitkraamt!

Ik had het er over dat jij zei dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Dat is rasisme, en er staat in de POLLS dat je daarvoor word gekickt wat ik nu heel graag zie gebeuren!!

vrijdag 1 september 2000 @ 13:15:55 #42
3878 Vork
Manisch creatief
pi_322217
Eeuh Doc? verder alles goed?
  vrijdag 1 september 2000 @ 13:16:15 #43
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_322218
Volgens mij zit Doc nu stilletjes te genieten en heeft hij de dag van zijn leven ( op uitzondering van de geboorte van zijn kids & the wedding natuurlijk )
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:16:30 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322219
quote:
Op 01 september 2000 13:14 schreef Aneurism het volgende:
Als je het over mij hebt dat ik Tupac goed vind heb je het echt fout. En kom nou gauw niemand heeft respect voor een LUL als jou die de grootste bullshit uitkraamt!

Dat is rasisme, en er staat in de POLLS dat je daarvoor word gekickt wat ik nu heel graag zie gebeuren!!

Tuurlijk heeft de homofiele medemens ook rechten. Wil je dat soms in twijfel trekken?
Je zeker iets tegen homoos, jij

Ok stelletje kutmongolen die alles van mij lopen te quoten, shit! Stelletje gieren. First off, Jaap met jou had ik geen beef weet je maar nu je me probeert aftezeiken raad ik je aan een stap terug te nemen gozer. ik bedoel Jaap je zit wel op de goede weg maar je bent er niet. Je weet wel het een en ander van Tupac en je hebt volgnes mij ook wel respect voor hem. Maar dat kut kind van een tupac fan>? Die gozer kan echt mijn kont likken! Die gozer is zo fuckin nep. I don't like fake ass bitches like U claimin they love Pac, but when it's on U gonna be the coward runnin away with ya ass whooped! U feel me? Probaly not, cuz U R a fake ass bitch. Het moet gewoon gezegd worden weet je. Jullie moeten mij hier niet zien als tha hater ofzo, want ik ben alleen uit op dat kleine bijdehante kut jochie die denkt alles te zijn en die eigenlijk poep weet. Ik bedoel toen Tupac stierf was jij 9!! Je bent nu toch 13, je hebt het zelf gezegd op tupac.com, dus ontken het niet jochie! Hoe kun je jezelf dan godverdomme een grote fan van tupac noemen als je hem nooit heb gekent toen hij nog leefde plus je weet echt niks als je denkt dat fake ass Puff Daddy, Tupac heeft vermoord. Damn Hell no, he ain't got guts, just like U! I suggest u better start kissin Puffy's but! Cuz y'all the same kind:FAKE ASS BITCHES!!
En ga nou niet weer proberen bijdehand te doen want op dit gebied ben ik untouchable, ja! So don't even think bout fuckin with me!
BETTER RECONIZE!!

M.O.B. >>>>> 662!!!!!!!

pi_322220
quote:
dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Dat is rasc?isme
Dus homo's zijn een apart ras? Hoe politiek correct.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:20:56 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_322226
zeg Doc, was jij nu ook in Wageningen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:21:59 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322227
quote:

En oja, wat ik ook nog wilde zeggen

Fuck U bitch,
Ga je moeder beffen ofzo man, shit. Je kent Tupac al een paar jaar, ja whatever! Toen je negen was zeker, toen kon je net lezen man. WAt een kneus ben jij zeg. En waarom loop je nou mijn woorden te stelen. Ik zeg dat jij alles van internet hebt en vervolgens zeg jij datzelfde over mij, get your own!! Biatch! Punk ass juvenile!

En wat je nou weer loopt te lullen man te fake voor woorden check: Fake ass zei:

",want ik wist het wel maar ik wou alleen weten of jij het wist"

WHATEVER!! Wat is dat nou voor kneuze reden en je hebt het nu toch gezien, Ik wist het toch kutaap!

En dan zeg je nog eens dat het wel 'lang duurde' voordat ik het antwoord had, ik bedoel denk je nou echt dat ik hier dagelijks kijk ofzo, ik heb ook nog een leven weet je, ik ga niet als jij de hele tijd achter de computer zitten en te lopen faken en bijdehand te lopen doen, nee ik ben hier alleen omdat ik jou punk ass tegen kwam.

GET A LIFE!! Stop messin around, cuz U gonna lose this one!

Still Smokin'

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2000 @ 13:23:13 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_322230
quote:
Op 01 september 2000 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zeg Doc, was jij nu ook in Wageningen?
Ja, maar ik heb je kundig weten te ontlopen. Zou het me morgen weer lukken?
pi_322232
quote:
Op 01 september 2000 13:13 schreef Doc het volgende:
Aight, Annie dude, U know what U R??

JUST A SLAVE LIKE FAVA FLAVE

HAHA

Ik zie wat je doet gozer, een beetje lopen gaan dissen voor vermaak en dan pak je mij omdat je weer dat ik altijd wat te zeggen hebt en de grootste uitdaging hier ben, ok als je dat wilt moet je het zelf weten, liever heb ik een normale discussie, maar jou gierige ass wil weer ruzie en blijkbaar de rest ook want er wordt niks zinnigs gezegd!
Ok, ik mocht van jou het woord Sell Out niet gebruiken omdat ik niet zou weten waar het op slaat toch? Nou jochie Ill break it down 4 ya. Een Sell Out is iemand die weet dat er shit fout is, hij weet dat het niet goed gaat, maar hij laat het niet merken, hij doet net alsof het niet zo is, he's just pretendin. Dat doen jullie dus ook, jullie doen net of jullie een discussie op kunnen zeten als ik niet zo veel ruzie maakte hier, nou maak ik een paar weken geen ruzie, gebeurt er poep! helemaal niks, en DAN NOG houden jullie vol dat het hier best wel eens een leuke discussie kan worden, wat gebeurt er? Die aap van een Public Enemy ziet dat er geen discussie komt en gaat mij dissen om deze post vol te krijgen, aha that; s what y'all like, weer wat geleerd PE guy! Shit y'all ain't on my level.
Ok en dan zeg je dat ik hier met een discussie moet komen, wat moet met jullie discusseren dan?? Alsof jullie mij wat over Tupac kunnen leren>?? Shit, ik doe neit arrogant dat is gewoon zo, jullie moeten met vragen komen en misschien als ik jullie weer begin te respecteren, dan antwoord ik wel en leren jullie weeer wat, dus loop nou niet te lullen dat ik hier met de vragen moet komen, kan ik ze zelf weer beatnwoorden zeker, of kunnen jullie ze effe voor me opzoeken bij een of andere site, nee dank je. Better reconize who the rookies are, aight??

So shit zeg, heb ik die gozer weer effe flink gedist.......

LATER,

Nee ik was niet aan het dissen zoals jij het noemt, ik was zoals jij het noemt just fooling around!
Ik pak jou niet, ik pak liever iets vrouwelijks stick with your own kind stupid!
Trouwens eerst dacht ik dat je gewoon aan het kloten was, maar ik krijg steeds meer de indruk dat je gewoon mot zoekt.Nou dat doe je maar met je wijf die je ballen paars trapt zodat je geen a meer durft te zeggen.

TUPAC???
PUBLIC ENEMY???
ze kunnen me beide geen ass schelen dus als je me ergens niet mee kan dissen (gangsta nerd!)dan is het dat wel!!

Wat ik nou nog steeds niet hoor PIK is of jij een vieze rasist bent of niet!

vrijdag 1 september 2000 @ 13:27:42 #50
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_322239
quote:
Op 01 september 2000 13:24 schreef Aneurism het volgende:
Ik pak jou niet, ik pak liever iets vrouwelijks

Engerd

Wat ik nou nog steeds niet hoor PIK is of jij een vieze rasist bent of niet!

Rascist......
Je m'en fou, petit chou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')