quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Warrior
Geweldige film. Had me niet zo verdiept in alle reviews hier, maar toch nu eens gekeken. Wat een superfilm. Ondanks dat hij 2,5 uur duurt, geen moment verveeld. Goede spanning. Had zo nog een uur langer mogen duren. 8,5.
La Dolce Vita
Klassieker. Aardig. Maar er gebeurt zo ontzettend weinig dat het echt gewoon saai is, helaas. Maar wat een mooie vrouw is die Enkberg zeg, nondeju. 6je
Die film is toch wel heel duidelijk?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Fightclub, ik moet het boek eerst nog maar eens lezen
Redelijk, maar niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Die film is toch wel heel duidelijk?
Heeeerlijke film!quote:Columbus en Tallahassee hebben een manier gevonden om te ontsnappen aan de zombies die de wereld overnemen. Columbus is een bangerik, maar wanneer je bang bent om opgegeten te worden kan angst je in leven houden. Tallahassee is een stoere bad-ass zombie-killer met een passie voor wapens. Zijn doel is om de laatste Twinkie op aarde te bemachtigen. Ze vormen een groep met Wichita en Little Rock, die ook bijzondere manieren hebben gevonden om te ontsnappen aan de zombies. Nu moeten ze uitzoeken wat erger is, afhankelijk zijn van elkaar, of gevoerd worden aan de zombies.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef Cheiron het volgende:
Vanavond The Hangover pt II gezien. Waar ik deel 1 hilarisch vond doet deze film mij iets minder. Bij vlagen nog steeds erg grappig, maar doordat de situaties extremer zijn dan in het eerste deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik het wat moeilijker om overal de lol van in te zien.
Naast dat is de nieuwigheid er ook een beetje van af natuurlijk en is het trucje van Galifianakis ondertussen ook wel bekend.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Het boek is geniaal. Ik kan je sowieso alle boeken van Palahniuk aanradenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Fightclub, ik moet het boek eerst nog maar eens lezen
Eens!quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Het boek is geniaal. Ik kan je sowieso alle boeken van Palahniuk aanraden.
Pygmy was moeilijk om door te komen, maar zeker de moeite waard. Alleen de laatste 2 (Snuff en Tell-all) vond ik minder boeiend.quote:Op zondag 18 december 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens!
Haunted en Choke zijn adembenemend en Pygmy liet me onbedaarlijk lachen.
Misschien herken je gewoon The Matrix, die hele film is gepikt bij Dark City. Er zijn zelfs shots en gadgets die vrijwel identiek zijn: http://galeon.hispavista.com/cinerama/actu2/matrixdarkcity.htm. Sommige vergelijkingen zijn vergezocht, anderen zijn zo flagrant dat het ronduit beschamend is.quote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef JDx het volgende:
Dark City
Wat een epic film, dat ik die nooit eerder heb gezien, hoewel ik het gevoel had, dat ik deze ooit wel eens laat op de avond half gezien heb op Veronica o.i.d. vroeger, wist ik niet waar het precies naartoe ging. Had wel meteen een vermoeden natuurlijk, daarvoor kijk ik teveel films denk ik.
omg nee die film is juist UBER UBER UBER cool, dikke 9!!quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Prego het volgende:
Ik heb vanmiddag Kick Ass zitten kijken, misschien had ik het als puber leuker gevonden. Beetje platvloers allemaal, maar goed de film neemt zichzelf ook niet serieus.
Ik heb die film een aantal jaar terug gezien en ik vond hem daar weer op brazil lijken.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien herken je gewoon The Matrix, die hele film is gepikt bij Dark City. Er zijn zelfs shots en gadgets die vrijwel identiek zijn: http://galeon.hispavista.com/cinerama/actu2/matrixdarkcity.htm. Sommige vergelijkingen zijn vergezocht, anderen zijn zo flagrant dat het ronduit beschamend is.
met zo'n opmerking bevestig je het alleen maarquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
omg nee die film is juist UBER UBER UBER cool, dikke 9!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |