Ik zag het! Ik sta bij iedereen in de top 10quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ligt achter met wat?
PS je staat in mijn top 10 vriendjes
Doe je wel aan sexting?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat pingen, whatsappen en zo.
Dat is een fata morganaquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Over internetliefdes.
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Over internetliefdes.
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
Ik doe wel aan sexting, vraag maar aan Myra.quote:
Oh. Dat is ook allemaal niet zo belangrijk, beter nog, je kan het beter niet leren kennen want dan kan je nuet meer zonder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat pingen, whatsappen en zo.
Kei geil.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe wel aan sexting, vraag maar aan Myra.
Ik ben ook single. Doe er wel aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet aan (aangezien ik nu single ben)
Krijg een erectie bij de gedachte.quote:
Misschien vinden sommigen het erg, maar ik mis het ook helemaal niet. Ik zit bijna nooit op m'n facebook bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat is ook allemaal niet zo belangrijk, beter nog, je kan het beter niet leren kennen want dan kan je nuet meer zonder.
Ik ga geen geile berichtjes naar mezelf sturen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben ook single. Doe er wel aan
Nee naar vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga geen geile berichtjes naar mezelf sturen hoor
Dat zijn je hormonen maar, forumbuddy ;Dquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Krijg een erectie bij de gedachte.
Kom op zelfs mij lukte het, dat het niet serieus was is iets anders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die moet je dan wel kennen
Jij zit nog op school, dan kom je ze dagelijks tegen. Bovendien heb ik nu niet zo'n trek om te flirtenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op zelfs mij lukte het, dat het niet serieus was is iets anders.
Ik had haar niet van school hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zit nog op school, dan kom je ze dagelijks tegen. Bovendien heb ik nu niet zo'n trek om te flirten
Dat gaat me allemaal te snel. Bovendien wacht ik liever tot m'n medicatie weer goed loopt en ik van die irritante depressie af ben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron je kan toch ook vrouwtjes scoren in supermarkten
Je bedoelt dat verhaal in die bus? Sorrie ik volg je even niet helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had haar niet van school hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |