Ik heb vanmmorgen dus voor het eerst m'n 'oorlogswond' gezien toen ik onder de douche ging... Maar ik kon em niet vindenquote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Jipster het volgende:
Nee, ik heb echt alleen een snee, een 'gaaf' horizontaal lijntje van 15 cm. Onderhuids, of noem je dat van binnen?, gehecht. Dus geen nietjes-effect en er hoefde ook niks uitgehaald te worden, bij jullie wel? Ik had alleen wat kleine hechtpleistertjes maar die waren er na een paar dagen ook al afgevallen.
Hier minimaal gevloeid, de eerste dagen met kraamverband gelopen omdat ik bang was om door te lekken, maar heb nooit zo'n verband vol gekregen. Vervolgens snel overgestapt naar maandverband en na 4 weken was het helemaal over. Heb wel het idee dat er een menstruatie aan zit te komen en als ik iets niet gemist heb de afgelopen 9 maanden is het dat welquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even
dat wist ik niet dat alleen de ha en niet het cb kan verwijzen! dank!
dames die een ks hebben gehad, vloeien jullie ook eigenlijk??
ik hoop dat het bij mij binnenkort wel stopt...ben het beetje zat
oh, nee want als ik op mijn hand blaas doet het geen pijn en drukken doet veel meer pijn dan loslaten.. praktijk loopt een beetje uit dus ik wacht nog steeds....ik heb zelf het idee dat het wel eens een verstopping zou kunnen zijn, het doet echt gigantisch veel pijnquote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Joh, ik ben al ver over de 30 maar zit er eigenlijk ook niet mee.
KD, als je op je hand blaast, doet het dan zeer in je buik? En zo ja, waar? En als je drukt op de pijnlijke plek en dan loslaat, wat doet dan meer pijn, drukken of loslaten?
(bij pijn bij blazen en loslaten vrees ik ook voor je blindedarm)
Hier ook niet heel veel. Vrijdag middag/avond 2 verbanden vol, gisteren over de hele dag 2 en vandaag heb ik er 1tje in maar tot op heden zit daar niet meer dan een drupje in.quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even
dat wist ik niet dat alleen de ha en niet het cb kan verwijzen! dank!
dames die een ks hebben gehad, vloeien jullie ook eigenlijk??
ik hoop dat het bij mij binnenkort wel stopt...ben het beetje zat
Maatje 50 zakt haar echt van d'r kontje af! Maatje 44 is ook nog baggy, maar niet zo extreem als maat 50.quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Poezebeest het volgende:
Nts; je hebt echt een minimeisje. Ik vond mijn mannetje al klein met zijn 47 cm. Heb geen prematuurkleren gekocht, maatje 50 pastte, ookal was het een beetje baggy. Nu past maatje 50 trouwens nog steeds, ben benieuwd wanneer het te klein wordt.
hier ook zo jaquote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is het vloeien minimaal nog echt de verkleuring..
En hier een 8,5 ponder die nog steeds ruim in 50 zit.. En bij newborn pampers ook nog ruim.. Volgens mij zit zijn gewicht vooral in zijn koppie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dit was 'gewoon' maat 50 en dat heeft ze ook een tijdje gedragen, net als de newborn luiers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD![]()
ik ben allang blij dat je niet weer zo'n eng kloppend bloedvat in je buik hebt als vorig jaar (ofzo?) ik was plaatsvervangend zenuwachtig man![]()
sterkte dr mee, klinkt niet tof...:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |