abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105718876
Bitterend, reflux? Sterte, zo sneu :*
pi_105718935
Jipster denk het maar heb geen ervaring mee! heeft J het ? dacht ik
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105719117
J had last van verborgen reflux, dat is dus niet echt spugen (af en toe een mondje), maar meer dat het omhoog kwam en zuur was in zijn keeltje (vieze gezichten en steeds slikken enzo). Wij hebben toen johannesbroodpitmeel gebruikt om de voeding wat in te dikken (kan ook met bv) en zijn bedje wat schuin gezet. We zijn bij de ka geweest, maar gelukkig was het niet erg genoeg om aan de medicatie te gaan. Ik moet zeggen dat het nu een stuk beter met hem gaat, hij heeft er gelukkig minder last van (heeft volgens mij ook met het rijpen van het klepje tussen maag en slokdarm (denk ik) te maken).

Er is ook een topic hierover op fok! Wacht even zoeken

edit: gevonden! Reflux / Verborgen reflux
pi_105719267
Ow en ik wilde The Tankgirl nog een dikke :* geven!

En mamapurk wat een mooie foto, zo waardevol! O+

En 30...? Dat ben ik nog laaaaaaaaaaaaang niet ;) Ik word in april 27. Maar de jaren voor mijn 30e vliegen ook voorbij, net als de weken met mijn baby... hij is alweer 10,5 week :D ongelofelijk hoe hard dat gaat.
pi_105719698
Kd; ai, dat klinkt niet fijn, hopelijk is het geen blindedarmontsteking.

Bitterend; dat spugen klinkt wel als reflux, wellicht eerder al langs de ha gaan als je kleintje er last van heeft?

NTS; nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je "klinkt"wel heel gelukkig!

MP; wat een mooie foto van je meisjes!

Jipster; hier ook krammen in mijn buik gehad, had jij ook een ks en geen krammen?

De gebroken nachten breken mij vandaag een beetje op, blijf dus lekker de hele dag op de bank hangen :O
pi_105719918
Joh, ik ben al ver over de 30 maar zit er eigenlijk ook niet mee.

KD, als je op je hand blaast, doet het dan zeer in je buik? En zo ja, waar? En als je drukt op de pijnlijke plek en dan loslaat, wat doet dan meer pijn, drukken of loslaten?

(bij pijn bij blazen en loslaten vrees ik ook voor je blindedarm)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105720013
Nee, ik heb echt alleen een snee, een 'gaaf' horizontaal lijntje van 15 cm. Onderhuids, of noem je dat van binnen?, gehecht. Dus geen nietjes-effect en er hoefde ook niks uitgehaald te worden, bij jullie wel? Ik had alleen wat kleine hechtpleistertjes maar die waren er na een paar dagen ook al afgevallen.
  zondag 18 december 2011 @ 13:19:52 #83
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105720822
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Jipster het volgende:
Nee, ik heb echt alleen een snee, een 'gaaf' horizontaal lijntje van 15 cm. Onderhuids, of noem je dat van binnen?, gehecht. Dus geen nietjes-effect en er hoefde ook niks uitgehaald te worden, bij jullie wel? Ik had alleen wat kleine hechtpleistertjes maar die waren er na een paar dagen ook al afgevallen.
Ik heb vanmmorgen dus voor het eerst m'n 'oorlogswond' gezien toen ik onder de douche ging... Maar ik kon em niet vinden :? ... Ik ben dus inderdaad ook 'naar binnen toe' gehecht, je ziet er bijna niks van. Ik had er geen hechtpleisters over, alleen een groot 'gaasje' .

Kleurdoos, wat naar zeg! Hopelijk is het toch iets onschuldigs!

Sterkte Bitterend!

Draak heeft voor het eerst 'meisjeskleding' aan O+ ! Maatje 44 en nog een beetje te groot :') !
En ze hebben haar vanmorgen langs een 8ponder gelegd :o ! Jeeeej wat een verschil!
En die 8ponder dronk ook nog eens minder vaak dan Draak :o !
pi_105721067
Jipstertje bedankt voor de link! fijn dat J er nu minder last van heeft! zo naar als je kleintje pijn heeft -O- :*

Poezebeest, de HA? ik dacht dat de KA of CB hier over gaan...maar denk je dat mijn HA ook iets kan doen?

NTS klinkt goed! straks groeit ze net zo hard als die van mij O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105721228
Bitterend, wij zijn ook naar de HA geweest en kregen van hem een verwijzing naar de KA.
pi_105721300
Jipster; dat klinkt wel als een mooie wond. Bij mij moesten de krammen er na 6 dagen uitgehaald worden. Heb dus een lijntje met puntjes er omheen. Ik had dan weer geen hechtpleistertjes ;)

Nts; je hebt echt een minimeisje. Ik vond mijn mannetje al klein met zijn 47 cm. Heb geen prematuurkleren gekocht, maatje 50 pastte, ookal was het een beetje baggy. Nu past maatje 50 trouwens nog steeds, ben benieuwd wanneer het te klein wordt.

Bitterend; volgens mij kan alleen de ha je doorverwijzen naar de ka, of je moet al bekend zijn bij de ka. Het cb kan niet doorverwijzen voor zover ik weet, dus je moet dan alsnog langs de ha.
Mocht ik het mis hebben moet iemand me maar even verbeteren
pi_105721306
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even :Y

dat wist ik niet dat alleen de ha en niet het cb kan verwijzen! dank!

dames die een ks hebben gehad, vloeien jullie ook eigenlijk??
ik hoop dat het bij mij binnenkort wel stopt...ben het beetje zat
pi_105721464
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even :Y

Hier minimaal gevloeid, de eerste dagen met kraamverband gelopen omdat ik bang was om door te lekken, maar heb nooit zo'n verband vol gekregen. Vervolgens snel overgestapt naar maandverband en na 4 weken was het helemaal over. Heb wel het idee dat er een menstruatie aan zit te komen en als ik iets niet gemist heb de afgelopen 9 maanden is het dat wel :')

Ik twijfel nu trouwens of het cb echt niet kan doorverwijzen en heb ff gegoogled en kom tegen dat dit wel kan. Zou even kijken of je tot woensdag wilt wachten of maandag langs de ha gaat.
pi_105721542
Jup, vloeien hier wel bijna 7 weken geduurd.. ook 'wij' hebben wond waar de placenta heeft gezeten he. eerste week echt kraamverband nodig, daarna maandverband en laatste week inlegkruisjes.
pi_105721560
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Joh, ik ben al ver over de 30 maar zit er eigenlijk ook niet mee.

KD, als je op je hand blaast, doet het dan zeer in je buik? En zo ja, waar? En als je drukt op de pijnlijke plek en dan loslaat, wat doet dan meer pijn, drukken of loslaten?

(bij pijn bij blazen en loslaten vrees ik ook voor je blindedarm)
oh, nee want als ik op mijn hand blaas doet het geen pijn en drukken doet veel meer pijn dan loslaten.. praktijk loopt een beetje uit dus ik wacht nog steeds....ik heb zelf het idee dat het wel eens een verstopping zou kunnen zijn, het doet echt gigantisch veel pijn :o ik kan niet zitten en niet rechtop staan..
  zondag 18 december 2011 @ 13:41:49 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105721675
Hier is het vloeien minimaal nog echt de verkleuring..

En hier een 8,5 ponder die nog steeds ruim in 50 zit.. En bij newborn pampers ook nog ruim.. Volgens mij zit zijn gewicht vooral in zijn koppie.. :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 18 december 2011 @ 13:41:50 #92
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105721676
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:

Hier ook niet heel veel. Vrijdag middag/avond 2 verbanden vol, gisteren over de hele dag 2 en vandaag heb ik er 1tje in maar tot op heden zit daar niet meer dan een drupje in.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Poezebeest het volgende:
Nts; je hebt echt een minimeisje. Ik vond mijn mannetje al klein met zijn 47 cm. Heb geen prematuurkleren gekocht, maatje 50 pastte, ookal was het een beetje baggy. Nu past maatje 50 trouwens nog steeds, ben benieuwd wanneer het te klein wordt.
Maatje 50 zakt haar echt van d'r kontje af! Maatje 44 is ook nog baggy, maar niet zo extreem als maat 50.
De mutsjes in maat 44 zijn overigens weer net te klein, ons dikkopje ;) !
pi_105721900
pampers maat 1 beginnen hier met 3 weken klein te worden :')
pi_105722035
Ik wil ook wat meer slagroom :D hier hebben we nog steeds maatje 1, nu met 10 weken. Maar 's nachts maatje 2, dat houdt beter. Kleertjes nu begint mt 50 eindelijk wat klein te worden :)
pi_105722176
Welke variant van pampers maat 2 gebruik je Jipster? ik zag bij de etos een verpakking met 48 luiers en een met 56...geen idee wat het verschil is! ja eentje was baby dry...maar wat dat inhoudt?
pi_105722258
Ik gebruik kruidvat newborn (mt 1), die vind ik fijner dan pampers, die voelen zo slap..
  zondag 18 december 2011 @ 13:56:37 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105722314
Mt 56 hier en sommige te klein :X

KD; dat gevoel had ik ook met een blinde darmontsteking! Auw! Sterkte!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105722320
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is het vloeien minimaal nog echt de verkleuring..

En hier een 8,5 ponder die nog steeds ruim in 50 zit.. En bij newborn pampers ook nog ruim.. Volgens mij zit zijn gewicht vooral in zijn koppie.. :+
hier ook zo ja :Y
mijn bollo-dame was echt een speklap bij geboorte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit was 'gewoon' maat 50 en dat heeft ze ook een tijdje gedragen, net als de newborn luiers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KD :*
ik ben allang blij dat je niet weer zo'n eng kloppend bloedvat in je buik hebt als vorig jaar (ofzo?) ik was plaatsvervangend zenuwachtig man :')
sterkte dr mee, klinkt niet tof...
:)
  zondag 18 december 2011 @ 14:02:21 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105722607
Veul hersenen ;)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105722644
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Veul hersenen ;)!