Niet van hem, wel door hem gespeeld jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooie username hierboven. Mooi nummer van Eddie Vedder namelijk
hehe, net dat ene nummer op Into the Wild dat niet van hemzelf is iddquote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Niet van hem, wel door hem gespeeld ja
Vragen om problemen in een pearl jam-topicquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hehe, net dat ene nummer op Into the Wild dat niet van hemzelf is idd
Mijn 2e keer: de eerste keer was vorig jaar tijdens Rockin`Parkquote:
Ik was er bij in het Gelredome (2006) en daarna in de Ahoy (2009). Inhaalslag aan het maken, want ben liefhebber vanaf 1993 ongeveerquote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mijn 2e keer: de eerste keer was vorig jaar tijdens Rockin`Park![]()
Hoop dat ze Black en Alive nu wel spelen![]()
Black was in Ahoy wel magisch moet ik zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat ze Black en Alive nu wel spelen![]()
Weet het niet eigenlijk, ze zijn al enige tijd van het CD-tour-CD-tour ritme af. Maar ach, zoveel materiaal om uit te puttenquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef HardSun het volgende:
Maar we kunnen tegen de tijd van het concert ook een nieuw album verwachten denk ik?
Zeker!quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Black was in Ahoy wel magisch moet ik zeggen
Ben benieuwd!!quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was er bij in het Gelredome (2006) en daarna in de Ahoy (2009). Inhaalslag aan het maken, want ben liefhebber vanaf 1993 ongeveeren had ze dus nog nooit gezien helaas..
Black was briljant in 09 trouwenshet publiek zong de 2e stem en Ed ging er geniaal overheen. Echt kippenvel, iedere keer weer als ik de bootleg terug hoor
![]()
Tot nu toe hebben ze dat van ieder concert gedaan meen ik. Komt vast goedquote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd!!
bij het Ahoy concert was ik te laat voor kaarten
En hoop dat ze van dit concert weer een bootleg uitbrengen, net als van Rockin`Park
Ik hoop het!quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bereid je voor op een 'life-changing experience'![]()
Zou dat ook wel willen wetenquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Waar kan je die bootlegs terugvinden nadien dan? Lijkt me gaaf om je 'eigen concert' terug te kunnen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |